13 punten - JeroenLucas
Goede compositie, fijne kleuren, veel te zien in positieve zin
12 punten - Nalbandian
Scherpte diepte werkt goed hier, smakelijke kleuren

11 punten - Myraela
Heerlijk scherp, foto maakt voel en tastbaar (spreekt de maag aan

)
De compositie, met het broodje rechtsboven en de afsnijding onderaan had naar mijn mening beter gekund.
10 punten - Nielsgeode
Fijne productfotografie waarbij de donkere kleuren elkaar complimenteren
De compositie vind ik niet helemaal geslaagd (kadering) en jammer van de rand van de tafel linksonder
9 punten - Nappetje
Fijn detailrijk, voedsel springt er mooi uit.
Verder weinig te zien, nogal kale omgeving, misschien iets te saai om lang interessant te blijven daardoor.
8 punten - Mug89
Heerlijk scherp op het onderwerp, smaakvolle kleuren en detail.
Jammer van de schaduw van het kommetje, en het bord rechtsonder had van mij weg gemogen.
7 punten - Sunchaser
Aardige compositie en de taarten zijn mooi scherp.
Wordt verder weinig gespeeld met licht of kleur.
6 punten - Daywalk3r
Op zich aardige compositie en scherptediepte gebruik.
Prei raakt links bijna de rand aan en voelt daardoor in onbalans. Nogal overbelicht, daar moet je van houden, I guess.
5 punten - Very
Potentieel kleurrijk en leuk onderwerp
Compositie niet al te fijn (meer foto links nodig), de kleuren lijken nogal oversaturated (compensatie voor te donker gefotografeerd), de kwaliteit van de foto is nogal gebrekkig. (ruis, pixelig)
4 punten - Legwieh
Redelijk compositie en idee
Kleuren zijn oversaturated, en de foto is te donker. Het ontbreekt ook aan de nodige scherpte op plekken waar je dat graag zou willen zien.
3 punten - Flipmoehoe
Persoonlijk vind ik het onderwerp niet echt passen. Scherpte ontbreekt op de juiste plekken en de compositie vind ik nogal gebrekkig. Wel een leuk eekhoorntje

2 punten - Msmessy
Ik vind het te gearrangeerd, te fragmentarisch. Het spreekt niet aan om te gaan eten. Daarnaast is de compositie te oppervlakkig en ontbreekt het nogal aan scherpte.
1 punt - Koen V
Ik zie wat je probeert te doen, maar de foto en met name het onderwerp is veel te donker. Met de juiste belichting had dit best potentie.