De ervaringen die ik heb gehad met grote sociale groepen waarin je moet socializen is dat wanneer je al moeite hebt in een rustige omgeving om contact te maken dit in een drukke omgeving alleen maar moeilijker is. Het voelt gewoon erg kut als in your face mensen wel plezier hebben en met elkaar kunnen lachen en dat jij als enige een soort buitenstaander bent die er maar bijhangt. Dat gevoel van derde wiel aan de wagen zijn en nergens bij horen is gewoon vervelend.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie moeten gewoon eens uitgaan in Engeland, in Leeds ofzo, op vrijdag en zaterdag.
Als t daar nog niet lukt...
Dat is jouw ervaring, maar dat hoeft niet voor iedereen (of Deezer) zo te gelden. Daarbij is elke situatie anders en voel je je waarschijnlijk ook kut als je met oud en nieuw veilig thuis blijft. Dan ervaar je sowieso niks. Zie het als een leerproces waarbij je niet bang moet zijn om fouten te maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
De ervaringen die ik heb gehad met grote sociale groepen waarin je moet socializen is dat wanneer je al moeite hebt in een rustige omgeving om contact te maken dit in een drukke omgeving alleen maar moeilijker is. Het voelt gewoon erg kut als in your face mensen wel plezier hebben en met elkaar kunnen lachen en dat jij als enige een soort buitenstaander bent die er maar bijhangt. Dat gevoel van derde wiel aan de wagen zijn en nergens bij horen is gewoon vervelend.
Mensen er op die manier op aanspreken is inderdaad geen goed idee. Je kan het niet afdwingen dat mensen met je willen omgaan.quote:Ik kan op zo'n moment dan wel boos worden maar dat zou mij alleen maar nog minder aantrekkelijk maken om mee te praten. Ook ik heb geen zin in dat geruzie. Meeste mensen reageren niet echt sympathiek als je ze aanspreekt om 'mij niet buiten te sluiten'.
Naast dat de gemiddelde Brit nou ook niet bepaald aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie moeten gewoon eens uitgaan in Engeland, in Leeds ofzo, op vrijdag en zaterdag.
Als t daar nog niet lukt...
Dat klopt ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naast dat de gemiddelde Brit nou ook niet bepaald aantrekkelijk is.
'Hou eens op om mij te negeren!' 'Je moet me niet buitensluiten!' Hoe moet je dan reageren? Deezer zou uit frustratie misschien in zijn schulp kruipen en stil worden, terwijl ik juist deze mensen aan zou spreken en boos worden. Er is geen vervelender gevoel dan genegeerd worden, zo kut.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen er op die manier op aanspreken is inderdaad geen goed idee. Je kan het niet afdwingen dat mensen met je willen omgaan.
Weet je wat je dan doet? Een goed verhaal vertellen. Of als het een tent vol teringherrie is, iemand op de schouder tikken, mee dansen en in der oor tetteren. Geeft je gelijk de kans om de 30 centimeter zone te betreden.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
'Hou eens op om mij te negeren!' 'Je moet me niet buitensluiten!' Hoe moet je dan reageren? Deezer zou uit frustratie misschien in zijn schulp kruipen en stil worden, terwijl ik juist deze mensen aan zou spreken en boos worden. Er is geen vervelender gevoel dan genegeerd worden, zo kut.
dat is inderdaad vervelend maar mensen zijn andere mensen geen aandacht verschuldigd. En op een dergelijke manier aandacht vragen is al helemaal geen positieve en uitnodigende manier.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
'Hou eens op om mij te negeren!' 'Je moet me niet buitensluiten!' Hoe moet je dan reageren? Deezer zou uit frustratie misschien in zijn schulp kruipen en stil worden, terwijl ik juist deze mensen aan zou spreken en boos worden. Er is geen vervelender gevoel dan genegeerd worden, zo kut.
Ik kies altijd de verkeerde uit blijkbaar geen sloeries maar normale meiden die een grote bek teruggevenquote:Op woensdag 30 december 2015 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Misschien moet ik deze gasten gewoon eens onder mijn hoede nemen met oud en nieuw, maar ik ga al met maten en chicks op stap en heb geen zin uitgerekend oud en nieuw wat noobs op te leiden.
Jullie zullen zelf dus echt eens een wijf moeten leren beetpakken
Je benadert ze gewoon als een mongool. Dat heeft vrijwel niets met de wijven te maken als het een patroon wordt.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde uit blijkbaar geen sloeries maar normale meiden die een grote bek teruggeven
Ik heb er genoeg geneukt en een lekkere fantastische chick. Mensen van fok die me kennen kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
Jij praat ook niet bepaald normaal over vrouwen
Wow dat is wel heel verkeerdquote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als het vrienden zijn is het een ander verhaal. Ik ben ook wel eens genegeerd en dat is inderdaad heel vervelend, maar door het op die manier te zeggen zet je jezelf enkel nog maar meer buiten spel. En als ze je negeren ben je of in verkeerd gezelschap, of je bent zelf geen prettig gezelschap. Wat het ook is, je kan niets afdwingen. Ander gezelschap zoeken of kritisch naar jezelf kijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gewoon de aandacht verleggen of afdruipen en een ander zoeken om mee te praten. Simpelquote:Op woensdag 30 december 2015 11:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel verkeerdVooral dat niet doen!
Vrienden waar je niet bijpast als gevolgen waarvan men je negeert zijn geen vrienden. Ga wat anders doen. Of word zelf interessant en vestig de aandacht op je.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het vrienden zijn is het een ander verhaal. Ik ben ook wel eens genegeerd en dat is inderdaad heel vervelend, maar door het op die manier te zeggen zet je jezelf enkel nog maar meer buiten spel. En als ze je negeren ben je of in verkeerd gezelschap, of je bent zelf geen prettig gezelschap. Wat het ook is, je kan niets afdwingen. Ander gezelschap zoeken of kritisch naar jezelf kijken.
Vind daar maar eens de ballen voor als je net daarvoor in zo'n vervelende situatie terecht bent gekomen. Het is natuurlijk niet goed voor je zelfvertrouwen en je maakt er geen vrienden mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon de aandacht verleggen of afdruipen en een ander zoeken om mee te praten. Simpel
Maar is het eigenlijk wel negeren wat ze doen? Of voelt het alleen als negeren?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vind daar maar eens de ballen voor als je net daarvoor in zo'n vervelende situatie terecht bent gekomen. Het is natuurlijk niet goed voor je zelfvertrouwen en je maakt er geen vrienden mee.
Ik zag het gisteren nog gebeuren bij iemand anders. Best triest. 2 meiden komen voorbij lopen... jongen herkent ze lacht en zwaait (met de intentie om praatje te maken) meiden zwaaien terug en lopen door. Zijn gezicht zag ik zichtbaar verspringen in teleurstelling en 'kut, waarom zwaaide ik nou'quote:Op woensdag 30 december 2015 11:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vind daar maar eens de ballen voor als je net daarvoor in zo'n vervelende situatie terecht bent gekomen. Het is natuurlijk niet goed voor je zelfvertrouwen en je maakt er geen vrienden mee.
Dat is waar. Maar als het 'vrienden' zijn kun je natuurlijk wel vragen waarom ze het doen. Het liefst wel 1 op 1 dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrienden waar je niet bijpast als gevolgen waarvan men je negeert zijn geen vrienden. Ga wat anders doen. Of word zelf interessant en vestig de aandacht op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |