SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Make love, not war ☮![]()
Deze is wel leuk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Een collega van me zit Marco Borsato en Justin Bieber te verdedigen.
Het is verder een ogenschijnlijk normale man..
My friends all drive horses![]()
Nog maar 39 uurtjes? Owh dan hoef ik niet meer te slapen. Ik heb voor 2 nachten geslapen vannacht.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vooral Bieber verdedigenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het is verder een ogenschijnlijk normale man..
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ja, sommige mensen doen rare dingen in hun vrije tijd.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het is verder een ogenschijnlijk normale man..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dank jequote:Op woensdag 30 december 2015 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor.... voor cafca geopend...![]()
![]()
![]()
Pas maar op. Ze lijken normaal van buiten, maar van binnen....quote:Op woensdag 30 december 2015 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Het is verder een ogenschijnlijk normale man..Trotste mama van Ambar
Met als redenatie "het zit muzikaal goed in elkaar, jammer dat hij er doorheen zingt"quote:My friends all drive horses![]()
whahahahahahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met als redenatie "het zit muzikaal goed in elkaar, jammer dat hij er doorheen zingt"Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Insert Jambers-stem.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas maar op. Ze lijken normaal van buiten, maar van binnen....
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is geweldige muziek, jammer dat het op een frequentie is dat we het kunnen horen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met als redenatie "het zit muzikaal goed in elkaar, jammer dat hij er doorheen zingt"Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ed Sheeran is voor mij ook niet meer dan muzikaal behang. Snap de appeal niet zo.My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geweldige muziek, jammer dat het op een frequentie is dat we het kunnen horen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geweldige muziek, jammer dat het op een frequentie is dat we het kunnen horen.
Jaquote:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ed Sheeran is voor mij ook niet meer dan muzikaal behang. Snap de appeal niet zo.
Edje is een goede artiest van deze tijd. Mooie teksten, alleen zijn gitaartje. Heerlijk
Trotste mama van Ambar
Dit is wel even genieten
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die collega die Borsato en Bieber verdedigt noemt nu de Beatles te zoetsappig.![]()
Ik ga op zoek naar een nieuwe baan. Solvateer schijnt IT'ers te zoeken.My friends all drive horses![]()
Deze vind ik niet zooooo van de Beatles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat omschrijf het wel goed ja. Er komt geen einde aan.quote:Trotste mama van Ambar
Kun je niet zorgen dat hij een nieuwe baan zoekt...hoe oud is je collega trouwens?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Die collega die Borsato en Bieber verdedigt noemt nu de Beatles te zoetsappig.![]()
Ik ga op zoek naar een nieuwe baan. Solvateer schijnt IT'ers te zoeken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Straks komt het officieuze volkslied van Drenthe![]()
![]()
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Eerlijk gezegd is hij een stuk meer onmisbaar dan ik (maar dat weet ik goed verborgen te houden).quote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je niet zorgen dat hij een nieuwe baan zoekt...hoe oud is je collega trouwens?
Hij is een jaar of 30.My friends all drive horses![]()
omfg die spoort nietquote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga op zoek naar een nieuwe baan. Solvateer schijnt IT'ers te zoeken.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Wij zoeken ook IT-ers.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga op zoek naar een nieuwe baan. Solvateer schijnt IT'ers te zoeken.
Make love, not war ☮![]()
Dit nummer raakt me (nee niet met een baksteen) altijd, ik zit nog niet met tranen, maar in een minder stabiele fase kan ik me voorstellen dat ik hier bij ga zitten janken.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik niet zooooo van de Beatles.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eensquote:Op woensdag 30 december 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik niet zooooo van de Beatles.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Oh, oud genoeg om beter te weten dus...zo jammer.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is hij een stuk meer onmisbaar dan ik (maar dat weet ik goed verborgen te houden).
Hij is een jaar of 30.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze vind ik eigenlijk mooier dan de vorige
Mag ik dat zeggen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sam Smith heb ik niet zoveel mee.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mag.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Maar als ik moet kiezen ga ik voor kevers.Trotste mama van Ambar
ja, dat mag jij zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik dat zeggen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee dat mag je niet zo zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik dat zeggen?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Typisch zo'n vrouwennummer
VrouwenMake love, not war ☮![]()
428 Stay with me
427 I would stay
je verzint het nietAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Toeval speelt grote rol in het leven.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
428 Stay with me
427 I would stay
je verzint het niet![]()
De samensteller van de lijst wel. Want dit is geen echt toeval.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
428 Stay with me
427 I would stay
je verzint het nietDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit liedje van Krezip klinkt alsof het is geschreven door een meisje van 14 dat net 2 jaar Engelse les heeft gehad.
Dat was het dan ook en het maakt ook helemaal niet uit. Ik bler het al een jaar of 15 uit volle borst mee!My friends all drive horses![]()
zij tegenwoordig uit volle borstenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje van Krezip klinkt alsof het is geschreven door een meisje van 14 dat net 2 jaar Engelse les heeft gehad.
Dat was het dan ook en het maakt ook helemaal niet uit. Ik bler het al een jaar of 15 uit volle borst mee!
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Kijk de oudste lijsten maar eens na. Onderin hele stukken op alfabetische volgorde.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vraag me af wat ze doen als 2 nummers evenveel stemmen krijgen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Toevallig...quote:Op woensdag 30 december 2015 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
428 Stay with me
427 I would stay
je verzint het niet![]()
Ik lag in bed te luisterenquote:
Guy
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik neem aan dat de samensteller wel een beetje vrijheid heeft om te zorgen dat je een beetje uitkomt qua liedjes in het uur en er een beetje geschoven worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vraag me af wat ze doen als 2 nummers evenveel stemmen krijgen.
Geloof verder wel dat het integer gaat.My friends all drive horses![]()
Goed moment om weer in te schakelen dit
Je hebt gelijk ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk de oudste lijsten maar eens na. Onderin hele stukken op alfabetische volgorde.Bijvoorbeeld de nummers 1969 t/m 1984 van de eerste editie.
![]()
Amy is nog steeds in rehab
Amy Winehouse is overleden las ik laatst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze is wel leuk, maar had ook 1000 plaatsen lager gekund, geldt voor heel het uur muv Penny Lane[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Bon Jovi.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk, maar had ook 1000 plaatsen lager gekund, geldt voor heel het uur muv Penny LaneReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zit klaar om de hele buurt wakker te schreeu .. ik bedoel zingen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
en steekvlammen.. alcohol fikt goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het verbranden was nog lastig vanwege milieu regels.I love music |Ajax forever
Nou ja zeg doe even een beetje normaal.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
en steekvlammen.. alcohol fikt goed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
341 posts gisterenVolgens mij zat er geen zinnig woord tussen.
Trotste mama van Ambar
jij zegt dat je gaat zingen, vind je dat normaal dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg doe even een beetje normaal.I love music |Ajax forever
ze zijn me niet opgevallenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje is uit het leven gegrepen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kort Verleidelijk pittig met een hippe kleur erin?quote:Trotste mama van Ambar
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
WEVE GOT TO HOOOLD ON TO WHAT WEVE GOOOOOTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Keihard meezingen deze
Dit
Neuh. Ik sta garant voor onzin.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest dan?Trotste mama van Ambar
IT DOESNT MAKE A DIFFERENCE IF WE MAKE IT OR NOTquote:Op woensdag 30 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
WEVE GOT TO HOOOLD ON TO WHAT WEVE GOOOOOT
Heerlijk die epische jaren '80 stadion rock. Ik kan er geen genoeg van krijgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kennen jullie het filmpje van die man bij de benzinepomp met dit liedje?
Wel de Boston Celtics fan:
tijd om boodschappen te gaan doen
Lekker makkelijk, maar vanwege de feestdagen wel een paarse pluk voorin en de zijkanten heel stout iets korter zodat het een beetje een kuif wordt. Is wel tof want het kleurt mooi bij mijn nieuwe paarse rugzakje.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kort Verleidelijk pittig met een hippe kleur erin?![]()
![]()
Jimmy Page kan een puntje zuigen aan deze gitaarsolo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Jimmy Page kan een puntje zuigen aan deze gitaarsolo.
Tof. Als jij er gelukkig van wordt. Ik zal naar je uitkijken met je paarse haar en paarse rugzakje.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, maar vanwege de feestdagen wel een paarse pluk voorin en de zijkanten heel stout iets korter zodat het een beetje een kuif wordt. Is wel tof want het kleurt mooi bij mijn nieuwe paarse rugzakje.Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, maar vanwege de feestdagen wel een paarse pluk voorin en de zijkanten heel stout iets korter zodat het een beetje een kuif wordt. Is wel tof want het kleurt mooi bij mijn nieuwe paarse rugzakje.heb ik ook gedaan voor de kerst, compleet met hippe bril
Oja die ken ik ook!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nope.
Wel de Boston Celtics fan:
![]()
TAKE MY HAND AND WE'RE MAKING IT I SWEARTrotste mama van Ambar
Ik word echt doodmoe van Bart Arens.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hebben alle meepostende vrouwen hier paars haarquote:Op woensdag 30 december 2015 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]heb ik ook gedaan voor de kerst, compleet met hippe bril
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Drenthe![]()
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben alle meepostende vrouwen hier paars haarGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Straks met de kids naar het Top 2000 café, ik neem m'n iPad mee, ik zal zwaaien gr gr.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof. Als jij er gelukkig van wordt. Ik zal naar je uitkijken met je paarse haar en paarse rugzakje.![]()
Ik heb blauw gedaan, dat past beter bij mijn bruine ogenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben alle meepostende vrouwen hier paars haar
Werk nou even meeheequote:
Leuk. Cee.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks met de kids naar het Top 2000 café, ik neem m'n iPad mee, ik zal zwaaien gr gr.
Je stijgt steeds hoger in mijn lijstje.Trotste mama van Ambar
Paarse vogels erbij?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]heb ik ook gedaan voor de kerst, compleet met hippe bril
![]()
![]()
We hadden het over schaamhaar toch?quote:
Trotste mama van Ambar
Doe even een bordje ophouden met een leuke tekst als "Ik was hier"quote:Op woensdag 30 december 2015 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks met de kids naar het Top 2000 café, ik neem m'n iPad mee, ik zal zwaaien gr gr.
Ik ga denk ik naar de Action zo en daarna gooi ik het in gesso.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, blauw is wel beter dan paars jaquote:Op woensdag 30 december 2015 10:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb blauw gedaan, dat past beter bij mijn bruine ogenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee dat zit altijd in de clit.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden het over schaamhaar toch?![]()
Ja, maar daar heb ik zo'n figuurtje in geschoren. Kinky hèquote:Op woensdag 30 december 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden het over schaamhaar toch?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Maar van boven mooi kort en pittig met een mintgroene kleurtje. Want dat paste zo leuk bij mijn zilver glitter spandex jurkje.Trotste mama van Ambar
quote:de toon is gezet
Had je je andere jurk maar niet moeten wegdoen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar van boven mooi kort en pittig met een mintgroene kleurtje. Want dat paste zo leuk bij mijn zilver glitter spandex jurkje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, ik heb ook een vlaai voor Gijs Staverman meegenomen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe even een bordje ophouden met een leuke tekst als "Ik was hier"
Ik ga denk ik naar de Action zo en daarna gooi ik het in gesso.![]()
Neem wel een FOK! spandoek mee graag. En de polonaise op Everybody Hurts van R.E.M.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vraag even hoe het met zijn moeder is.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een vlaai voor Gijs Staverman meegenomen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik wilde ook die kerstjurk kopen bij de HEMA maar die was uitverkocht.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je je andere jurk maar niet moeten wegdoen.Trotste mama van Ambar
Het betere gooi- en smijtwerk!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een vlaai voor Gijs Staverman meegenomen.![]()
![]()
Hoe laat ben je daar? Ik ga even kijken!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het café op een ongepast liedje een polonaise gaat doen, dan als-je-blieft niet meedoen.My friends all drive horses![]()
schaamhaar? Bah!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden het over schaamhaar toch?I love music |Ajax forever
Wat een drama, wat een drama.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde ook die kerstjurk kopen bij de HEMA maar die was uitverkocht.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Toen je je kaarten voor Adele voor de deur van Paradiso niet aan de straatstenen kwijt raakte.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:48 schreef Cee het volgende:
Oud liedje van Adele toen ze alleen nog maar boos was over een stoep.
Heb een half uur lopen leuren toen...![]()
![]()
In de twitterbalk: 'Even met m'n Engelse hondje naar Pennylane geluisterd zou 'm zo weer opzetten!'
RIP hondje.![]()
Nou en toen kon ik mijn V&D cadeaubon van een jaar oud ook al niet meer inleveren. Het was mij wel een Kerst zeg.quote:Trotste mama van Ambar
Tja. Taal is zeg maar niet iedereens ding.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef Cee het volgende:
In de twitterbalk: 'Even met m'n Engelse hondje naar Pennylane geluisterd zou 'm zo weer opzetten!'
RIP hondje.Trotste mama van Ambar
En dan straks ook geen Dolcis meer, waar moeten we dan heen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou en toen kon ik mijn V&D cadeaubon van een jaar oud ook al niet meer inleveren. Het was mij wel een Kerst zeg.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
door vrouwen...quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk liedje van Adele, maar waarom staat het er zo vaak in?I love music |Ajax forever
Ik maakte een poging tot een persiflage.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe laat ben je daar? Ik ga even kijken!
Als het café op een ongepast liedje een polonaise gaat doen, dan als-je-blieft niet meedoen.
Ik heb niet eens kids.
Wel een iPad!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als het café op een ongepast liedje een polonaise gaat doen, dan als-je-blieft niet meedoen.Dat zou toch prachtig zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de polonaise op Everybody Hurts van R.E.M.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit liedje staat er maar 1x in hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk liedje van Adele, maar waarom staat het er zo vaak in?![]()
![]()
Met de verminderde consumptie zijn er straks aardappelzakken genoeg...quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan straks ook geen Dolcis meer, waar moeten we dan heen.![]()
Ja hallo wij al helemaal opgewonden doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maakte een poging tot een persiflage.
Ik heb niet eens kids.
Wel een iPad!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het staat er maar 1x in.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk liedje van Adele, maar waarom staat het er zo vaak in?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef Cee het volgende:
RIP hondje.![]()
Van de week iemand die het nodig vond om tijdens De Waarheid, haar dochters even "de waarheid" te vertellen, plaatsvervangende schaamte.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
Onderweg![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Tja dat worden uitgebreide tripjes naar de grote stad ipv even wat tussendoor ophalen. Met het hele gezin in de auto, eten bij de mac als lunch.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan straks ook geen Dolcis meer, waar moeten we dan heen.Trotste mama van Ambar
Wij snapten hem hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb niet eens kids.
Wel een iPad!
![]()
Vroeger was iedereen verliefd op Abel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gemiste kans. Als je had gezegd dat je er tussen 2 en 3 was zou half FOK naar een schermpje hebben lopen turen naar iemand met kids en paars haar.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb niet eens kids.
Wel een iPad!
Denk dat mijn collega`s dat niet kunnen waarderen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hoorde gisteren dat een volwassen iemand met vriendinnen ging winkelen en daarna gezellig bij de Mac ging eten. Ik moest lachen, was het serieusquote:Op woensdag 30 december 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat worden uitgebreide tripjes naar de grote stad ipv even wat tussendoor ophalen. Met het hele gezin in de auto, eten bij de mac als lunch.
Goedemorgen!quote:
Zachte G. Ik mis het dagelijks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh shit. Dat zou best leuk zijn geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gemiste kans. Als je had gezegd dat je er tussen 2 en 3 was zou half FOK naar een schermpje hebben lopen turen naar iemand met kids en paars haar.![]()
![]()
Alvast aanpassen aan het feit dat je straks niet meer bij La Place kan eten.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat een volwassen iemand met vriendinnen ging winkelen en daarna gezellig bij de Mac ging eten. Ik moest lachen, was het serieusTrotste mama van Ambar
Ik wil wel een leuk radio 2 appje inspreken.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zachte G. Ik mis het dagelijks.![]()
Germany here we come, Ciao
Ik vind haar zus leuker.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was een beetje verliefd op Birgit Schuurman...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat doen ze dus al jaren, ze vinden het echt echt lekker. En nu vindt ze mij een enorme snob, maar goed daar lig ik niet echt wakker van.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alvast aanpassen aan het feit dat je straks niet meer bij La Place kan eten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Doe eensquote:Op woensdag 30 december 2015 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wel een leuk radio 2 appje inspreken.
Ja Cee doe eens een leuk bericht inspreken in de app. Ik zit al met broek op de enkels.Trotste mama van Ambar
Beste liedje van het uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zijn jullie toch allang?quote:
Wahhh lekker wachten op ELO want ik vind de blues kaaileuk!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja Cee doe eens een leuk bericht inspreken in de app. Ik zit al met broek op de enkels.![]()
Jups.quote:
Je krijgt geschiedenis op school om te leren van het verleden, maar schijnbaar hebben alle de politici die lessen gemist. Maar dan vraag ik mij toch af wat je al die 8 jaar gedaan hebt als minister-president tijdens je studie geschiedenis...Trotste mama van Ambar
Alweerquote:Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op een matig uur want ik moet boodschappen doen.
Tijdens dit soort dagen sla je toch groots in?Trotste mama van Ambar
Dat is het komende uur op zich wel, maar ik ben geestelijk nog niet in staat om van de bank te komen. En ik heb nog geen lijstje gemaakt, ben ik inmiddels al vanaf 9u van plan.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op een matig uur want ik moet boodschappen doen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dr komt iig 2x racoon en Avicii aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op een matig uur want ik moet boodschappen doen.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat doe ik, een keer per dag. Ik weet steeds iets nieuws te verzinnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alweer
Tijdens dit soort dagen sla je toch groots in?![]()
Ga je ook naar je vaste kassameisje?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat doe ik, een keer per dag. Ik weet steeds iets nieuws te verzinnen.Trotste mama van Ambar
kende nog lang wachtenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wahhh lekker wachten op ELO want ik vind de blues kaaileuk!
een van de weinige echte klassieke top 100 plaatjes die het goed volhoudt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:01 schreef Cee het volgende:
Lijst bekeken, ik kan met een gerust hart de komende uren naar buiten.![]()
![]()
Ik heb ook gekeken, ik ga het volgende uur, na Leningrad.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:01 schreef Cee het volgende:
Lijst bekeken, ik kan met een gerust hart de komende uren naar buiten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
420 Shoes Of Lightning Racoon 2013
419 Dansen Aan Zee Bløf 2000
418 No Mercy Racoon 2011
417 Suzanne Leonard Cohen 1968
416 Hey Brother Avicii 2013
415 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd 1974
414 Sebastian Cockney Rebel 1973
413 Another Day In Paradise Phil Collins 1989
412 Blowing In The Wind Bob Dylan 1963
411 99 Luftballons Nena 1983
410 Hocus Pocus Focus 1971
409 Mag Het Licht Uit De Dijk 1987
408 Mad World Gary Jules 2002![]()
Die schoenen zijn terecht wel flink gezakt, rond de 180 was echt van de pot gerukt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
418 No Mercy Racoon 2011
408 Mad World Gary Jules 2002
420 Shoes Of Lightning Racoon 2013![]()
419 Dansen Aan Zee Bløf 2000![]()
418 No Mercy Racoon 2011![]()
417 Suzanne Leonard Cohen 1968![]()
416 Hey Brother Avicii 2013![]()
415 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd 1974![]()
414 Sebastian Cockney Rebel 1973![]()
413 Another Day In Paradise Phil Collins 1989![]()
412 Blowing In The Wind Bob Dylan 1963![]()
411 99 Luftballons Nena 1983![]()
410 Hocus Pocus Focus 1971![]()
409 Mag Het Licht Uit De Dijk 1987![]()
408 Mad World Gary Jules 2002![]()
![]()
Toch nog wel wat leuke nummers.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef D. het volgende:
418 No Mercy Racoon 2011
408 Mad World Gary Jules 2002Trotste mama van Ambar
Hij staat nog steeds te hoog en ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die schoenen zijn terecht wel flink gezakt, rond de 180 was echt van de pot geruktOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ejjjjquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet altijd aan K3 denken bij die titelquote:Op woensdag 30 december 2015 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hocus PocusDaar heb ik op gestemd.
![]()
![]()
![]()
Claudia's notering is trouwens ook van de pot gerukt
420 Shoes Of Lightning Racoon 2013![]()
419 Dansen Aan Zee Bløf 2000![]()
418 No Mercy Racoon 2011![]()
417 Suzanne Leonard Cohen 1968![]()
416 Hey Brother Avicii 2013![]()
415 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd 1974![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
414 Sebastian Cockney Rebel 1973![]()
413 Another Day In Paradise Phil Collins 1989![]()
412 Blowing In The Wind Bob Dylan 1963![]()
411 99 Luftballons Nena 1983![]()
![]()
![]()
410 Hocus Pocus Focus 1971![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
409 Mag Het Licht Uit De Dijk 1987![]()
408 Mad World Gary Jules 2002
Bow Chi Bow Bow...quote:Op woensdag 30 december 2015 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hocus PocusDaar heb ik op gestemd.
![]()
Dat is nou een nummer, waarbij ik de cover mooier vind dan het origineel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is nou een nummer, waarbij ik de cover mooier vind dan het origineel.![]()
![]()
Klopt, maar ik vraag me af wat hij boven een Don't Give Up the Fight deed... bijvoorbeeld. (Of staat die er nog steeds onder?)quote:Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds te hoog en ik vind het wel een mooi nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hocus pocus, iedereen kan toveren.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan K3 denken bij die titel
Trotste mama van Ambar
Tears for Fears is goed...maar hier zit meer gevoel in.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eensch!quote:Op woensdag 30 december 2015 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is nou een nummer, waarbij ik de cover mooier vind dan het origineel.My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hocus pocus, iedereen kan toveren.![]()
Het is veel te langzaamquote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tears for Fears is goed...maar hier zit meer gevoel in.Nou ja, agree to disagree?
![]()
![]()
Hogere irritatiefactorquote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tears for Fears is goed...maar hier zit meer gevoel in.![]()
![]()
welke van de 3?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef D. het volgende:
Vannacht wel Jimi van mijn lijstje gemist[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan veel te veel meezingen. Nu snap ik ook waarom ik al het andere zo veel vergeet.Trotste mama van Ambar
Don't give up the fight staat nu hoger, 230.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag me af wat hij boven een Don't Give Up the Fight deed... bijvoorbeeld. (Of staat die er nog steeds onder?)Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vannacht was goed hoor! Meedere keren Jimi gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef D. het volgende:
Vannacht wel Jimi van mijn lijstje gemist
In slaap gevallen met radio aan en vreemd genoeg nog even wakker geworden voor Born Slippy.
Dat zei mijn moeder vroeger altijd, hoezo kun jij alles meezingen, maar een rijtje Franse woorden lukt nietquote:Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan veel te veel meezingen. Nu snap ik ook waarom ik al het andere zo veel vergeet.
quote:
Jups same here.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger altijd, hoezo kun jij alles meezingen, maar een rijtje Franse woorden lukt niet
Of staat in de winkel: ik moest hebben maar wat ook al weer? Maar zingt ondertussen in het hoofd mee met het liedje wat gedraaid wordt.Trotste mama van Ambar
Da's een van hun 2 mooie in de lijst, de andere is lang en breed geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Don't give up the fight staat nu hoger, 230.
De rest is niet boeiend of tergend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die motivatie![]()
Nou stond ik eergisteren al zingend in de keuken, mij af te vragen wat ik daar nou in hemelsnaam ging doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups same here.
Of staat in de winkel: ik moest hebben maar wat ook al weer? Maar zingt ondertussen in het hoofd mee met het liedje wat gedraaid wordt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kunnen we Zeeland niet afstoten aan België?
Dit is echt vreselijk.
Even meezingen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Of afsteken en in zee laten glijden? Als offerquote:Op woensdag 30 december 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we Zeeland niet afstoten aan België?![]()
![]()
In Engeland weten ze wel raad met het weer onder water zetten van overbodige stukken land...quote:Op woensdag 30 december 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we Zeeland niet afstoten aan België?![]()
De natuur heeft het daar al eens geprobeerd....maar ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Engeland weten ze wel raad met het weer onder water zetten van overbodige stukken land...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Ik zit ook mee te zingen
Oh?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel met iemand dansen aan de zeeOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Things can only get better.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:13 schreef Tagliano het volgende:
Het eerste liedje dat je hoort is Blof. Pittig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gewoon iemand, maakt niet uit wie.quote:Trotste mama van Ambar
De drums in dit nummer zijn veel te aanwezig voor een ballad.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan hoor je Paskal minder.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
De drums in dit nummer zijn veel te aanwezig voor een ballad.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit was een liedje na zijn eerste cursus, maar nog gelukkig voor de cursus creatieve poezie.Trotste mama van Ambar
Radio Zeeland.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed punt. Maar had toch een beetje 'drummer at the wrong gig' gedachtes.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh dit album heb ik in de kast staan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kortom, overbodige muziek.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:17 schreef Tagliano het volgende:
Het is niet slecht, maar het heeft verder ook niksMy friends all drive horses![]()
Ja ik ook ooit, schijnt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee da's close your eyes.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:17 schreef Max23 het volgende:
Wel met afstand het beste nummer van racoonTrotste mama van Ambar
In Augustus zo'n 381,000quote:Op woensdag 30 december 2015 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel mensen wonen er nou helemaal in Zeeland??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |