in wat voor auto les jequote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
altijd pijn in mijn kont na twee uur rijles
een wittequote:
Sofs kontquote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
Ah, dus volume 2?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niet
maar begint zo wel beetje te komen
en heb wel opvolgende nummers gekocht. zag ook paar andere series liggen die begonnen met 3 en daarna kwam 7, 8, 12 enzovoorts
heb nu gewoon 1 t/m 5
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
en mensen met geldquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartierquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?
Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig isquote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Knap. Mij lukt dat echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartier
Gewoon naast je werk gaan wonen toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Ik snap echt niet waarom je zou gaan schelden in zo'n winkel maar zal allemaal wel. Tokkie volkquote:
Waaromquote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig is. Dat was mijn enige doel; vijf deuren en goedkoop.
Action comics is vol 1quote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dus volume 2?
Heb de eerste paar gelezen, maar was niet mijn ding.
Als je ze tegenkomt, zou ik je wel Kingdom Come, All Star Superman en Red Son aanraden.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.
Even later spuugde ze bij een mevrouw in het gezicht.
Wat treurig iddquote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Wat een toeval paxconquote:Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook rijles gehad in een Volkswagen Polo geloof ik
wowquote:
Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fasequote:Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je de band tussen jullie steviger worden?
welke fase?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fase
Het is echt te triest voor woorden.quote:
Nee, ik lees zelden DC.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
heb je flashpoint wel eens gelezen trouwens kaneel?
=quote:
Gewoon garagequote:Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.
Waar heb je de jouwe gekocht?
spannendquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden.
Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..
Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja
.
Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef
.
had je ook last van je kont na afloop?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook rijles gehad in een Volkswagen Polo geloof ik
Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehadquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had je ook last van je kont na afloop?
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..
Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja
.
Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef
.
Jij zat op de pook ipv de stoel?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehad
hehehehe
Wat ben je toch een vieze jongen geworden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehehehe
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zat op de pook ipv de stoel?
viespeukquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehehehe
Ja dit sloeg nergens op sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vieze jongen geworden.
Gewoon een echte hagenees dusquote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
schattigquote:
Ja snel van je af laten vallen. Ik vind tenminste dat je goed gehandeld hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en toch zat ik er gisteren een beetje mee
sjoelenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Gaan jullie morgen iets boeiends doen?
Niet mijn volkquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja snel van je af laten vallen. Ik vind tenminste dat je goed gehandeld hebt
ik ga naar de kerkquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Een bed in elkaar zetten en dronken worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
nee. (schoon)familiequote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Daar gaat je charmequote:
Met Lokje, Feertje, Hepje en Morrigan gamen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
dat wel ja 8 euro voor een one shotquote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik lees zelden DC.
Eigenlijk alleen stand alone dingen als Kingdom Come. Of Vertigo.
Lijkt me wel leuk om eens te lezen, maar is wel prijzig.
je bent nu in de mac?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
=
hebben ze daar een Mac naast de KFC?
Echt?!quote:
Echt?quote:
Tegelijk?1 HIAHOA DAT GAAT NIE GOED NIE!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een bed in elkaar zetten en dronken worden.
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee. (schoon)familie
ben te oud voor die onzin
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaat je charme
[..]
Met Lokje, Feertje, Hepje en Morrigan gamen.
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dichtquote:
8 euro?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel ja 8 euro voor een one shot
Flashpoint is een aanrader tho. En vertigo heeft nu jacked, dat is tot nu toe wel geinig
Feestje in grote kerkquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Kan best grappig zijn, maar dat komt dan meer door de mensen met wie je het doet dan door het sjoelen zelf. Vind je het zelf leuk?
[..]
Echt?wat doen
[..]
Tegelijk?1 HIAHOA DAT GAAT NIE GOED NIE!
[..]
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?
[..]. Wat gamen?
zoveel is dat toch nietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
niet in m'n eentje trouwnes, zo veel vreet ik niet
Heb zo nooit hardop gelachen als nuquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
Alsof er iets mis zou zijn met er wél twee eten!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met je date (vriend??quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Kan best grappig zijn, maar dat komt dan meer door de mensen met wie je het doet dan door het sjoelen zelf. Vind je het zelf leuk?
Leuk Sofje, veel plezier alvast!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaik vind het wel leuk hoor. Mijn moeder wil graag nog een keertje met zn vijven vieren.
Thanks, wat ga jij doen?quote:
ja dat was in antwerpen althansquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 euro?
Kijk dan hoeveel boeken :
https://en.wikipedia.org/wiki/Flashpoint_(comics)#Collected_editions
Gewoon lekker laten zeggen paxquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
wie zijn die mensenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
Nou ja, als je stopt met drinken verlies je sowieso al een hoop "vrienden"quote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?
dankje wietparkietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zeggen pax
jij weet wel beter
Wel uit de provinciequote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef McGrath het volgende:
Paxje, waar komt je date eigenlijk vandaan?Musselkanaal?
wel leuk ja, jammer van zijn stemquote:
Niet als je in je eentje drinktquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
ligt eraan wat voor vrienden je wiltquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |