SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart gaan slapen straks.
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Ja ik.
Met opsonisatie al heeft die heel fok wel gehad.
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie jaquote:
Nee, was een nieuw onderwerpquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
spannendquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen kwai gehad/gemeet.
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordtquote:
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel relevant aan een vuurwerk-discussie ja
Heb je er wel korting bijquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
wat duurquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij zilverenkruis blijf en morgen even kijken of het 102 of 108 wordt
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.quote:
hoe bedoel je? studentenkorting?quote:
Gezellig hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fokkie, wat vind je van de nieuwe banner?
Aangezien het gewoon rechts is op de recht van de banner zal het wel een illusie zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
lijkt wel alsof het plaatje rechts kleiner is
of is dat een illusie
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongelukquote:
Collectiviteitskortingquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je? studentenkorting?
Wow, hopelijk niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongeluk!
ik ga wel operatie nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik volgend jaar een operatie ga krijgen of een ongeluk!
Ik ben de afgelopen tijd niet op fol geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet afgelopen tijd, want dit onderwerp is al vaker besproken, dan weet je mijn situatie.
Niet goed voor je notitieblok dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |