SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door renwan op 30-12-2015 00:57:30 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ja dat was even zweten zegquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Simterklaas het volgende:
Potverdorie, het eind van een topic blijft toch altijd weer spannend.
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
Godver, ik had de OP aan Geerd moeten laten.
Sorry Geerd
En owee als ik faal!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppen
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komenquote:
Dat is ook wel een punt. Dan liever dat jij 'em hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komen
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
En owee als ik faal!
[ afbeelding ]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt was
Ohw LOLquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgen
Jongen, het is jouw reeks!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
renwan protector of the OPquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus ?? Zonder jullie is het niks !
16quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skkl, over bijna een jaar
Hoe oud dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
16![]()
![]()
Ho, wacht! Jij bent 15?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu al![]()
![]()
![]()
Mijn eerste post in deze reeksquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Als daar alleen maar geerd staat![]()
Zo liefst het min mogelijk !! Zien mensen van hu?? Topic van Geerd maar hij opent bijna nooit en toch blijven ze posten ????
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef renwan het volgende:
Morgen om 3 uur beoordelingsgesprek, mijn contract loopt af over 3 maanden. Wat voor nut heeft dat?
Mijn manager is een goede vent. Hij is serieus trots op me hoe verder ik komquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?
Of hadden ze die al gebeld?
Na 80 topics lijkt dat wel 5 jaar geleden man !quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks
ONZ / Wachten op vannacht !!!
Ja mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na 80 topics lijkt dat wel 5 jaar geleden man !
Eindbazen die al vanaf deel 1 meepostenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks
ONZ / Wachten op vannacht !!!
Uiteraard, of iemand dat terug gaat lezen is een 2e !!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Reeks toegevoegd aan de OP, wordt dit goedgekeurd?
Die gaat zaad zuipenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
Collega uit Dordrecht (ik zou haar doen!) ging de stad in vanavond. Dus ik zeg "Oh dus je gaat zuipen?"
Zij van "Ja maar geen alcohol en geen fris!"
Zulks een slet
JUIST! Dat dacht ik ook al!quote:
Hoe groot is de kans?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef renwan het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit iemand van werk hier mee gaat lezen
Vrij klein gelukkigquote:
Ik herinner het me nog goed. De tijd vliegt.quote:
De goeie ouwe tijdenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog goed. De tijd vliegt.
Roosjegodinquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Geerd het volgende:
RoosjeRoosje gewoon als 1e he !!! Opdat we dat nooit vergeten !! Roosje![]()
![]()
![]()
![]()
"HOMOOOOOO'S"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef renwan het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit iemand van werk hier mee gaat lezen
GLADIATOR HIER, GLADIATOR DAAR, GROEPSVERKRACHTING, ANAAL VERNEDEREN!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"HOMOOOOOO'S"
"BITCHEEEEESSSS"
Dat wordt nog wat...
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ikquote:
Dat dacht ik ook al !! En SL zou het daar mee eens zijn !!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ik
Ik denk dat ze dat bovenal zelf moet beslissenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ik
Wat een tweestrijd, onze god gehoorzamen of reactie van een godin afwachtenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bovenal zelf moet beslissen
Het was woensdagmiddag 9 december tweeduizendenvijftien ik weet het nog zo goed mijn leven dat was leeg!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
Ik weet het nog goed, woensdag 9 december om 12:24:48, toen is mijn leven compleet veranderd.
Tuurlijk wil ze dat wel ! Ze stond er al in,quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef renwan het volgende:
Wil haar ook erin zetten en weer verwijderen mocht ze het niet willen, ik weet niet wat ik moet doen
Opeens was daar smegmanus en werden de magische woorden "reeks gemacht" gesproken. Ik weet nog goed hoe het voelde. Een moment dat ik voor altijd zal blijven koesteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Het was woensdagochtend 9 december tweeduizendenvijftien ik weet het nog zo goed!
U zijt onze God, u vraagt en wij draaien!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze dat wel ! Ze stond er al in,
Ik ben er nu te moe voor maar ik kan morgen eens ervoor zitten en kijken of ik een Geerdversie van Flappie eruit kan gooien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Opeens was daar smegmanus en werden de magische woorden "reeks gemacht" gesproken. Ik weet nog goed hoe het voelde. Een moment dat ik voor altijd zal blijven koesteren.
Zou wat zijn als nu iedereen HC wordt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Het is nu gewoon de voorlaatste dag van het jaar! Zou ik in 2016 het dan echt tot HC kunnen schoppen?
Zolang je serieus blijft en niet denkt ik ga ff hc worden, gaat het wel lukken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Het is nu gewoon de voorlaatste dag van het jaar! Zou ik in 2016 het dan echt tot HC kunnen schoppen?
Ik vind het best zolang de rest maar buiten Den Haag solliciteertquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou wat zijn als nu iedereen HC wordt.
Ik neem dit eigenlijk bloedserieusquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang je serieus blijft en niet denkt ik ga ff hc worden, gaat het wel lukken.
Dan zit je goed, in de opleiding zal het ff doorbijten zijn, veel cursus dagen dus veel vroege diensten, omdat je de volgende dag naar cursus moet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik neem dit eigenlijk bloedserieus
Weet ik! Een collega van me heeft een vriendin die bijna klaar is met de opleiding tot HC en die heeft me gewaarschuwd dat het echt zwaar is.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zit je goed, in de opleiding zal het ff doorbijten zijn, veel cursus dagen dus veel vroege diensten, omdat je de volgende dag naar cursus moet.
Topo binnenland en buitenland EHBO, rollenspellen, BOA, en tegenwoordig zal het wel weer meer en anders uitzien.
Anaal toch?quote:
HC worden leek me altijd al wat, dat jij me erop wees was gewoon een mooie timingquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Geerd het volgende:
Dan nog seinen, materieel kennis deuren afsluiten, sorry draaf beetje door maar is gewoon zo gaaf bedrijf.
Hallo!quote:
Vuile lurker!quote:
Bier, tetten, ik ben nog steeds in de mogelijkheid om daadwerkelijk HC te worden.quote:
Was al bijna bang dat hier een minderjarige aan het bier zat! Als barman kan ik dat niet toestaan natuurlijk!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
21 helaas![]()
Te oud voor opso
Ik duim nog steeds voor je broeder!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tetten, ik ben nog steeds in de mogelijkheid om daadwerkelijk HC te worden.
Wederom, the usual!
Bedankt broeder, 2 weken de tijd om me voor te bereiden op de psychologische keuringquote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik duim nog steeds voor je broeder!
Sesamstraat is allang afgelopen!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd. Aaaaltijd.
Ik word echt mad van je agressieve UI, past helemaal niet bij je.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd. Aaaaltijd.
Ik zal Opso zo naar bed sturen.quote:
Deze Limburgse manquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal Opso zo naar bed sturen.
Dan doneer ik ook een 50 liter fust Gladiator voor het café van de zaak!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
Geerd, mocht ik HC worden beloof ik je bij deze een tray Gladiator!
Gladiator op fust bestaat nietquote:Op woensdag 30 december 2015 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan doneer ik ook een 50 liter fust Gladiator voor het café van de zaak!
Soberso wordt het tijd voor meet met een grote hoeveelheid bier!quote:
Bierquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wordt het tijd voor meet met een grote hoeveelheid bier!
Ik moet morgen toch nog naar Gulpen toe, ga ik wel effe met de directie praten!quote:
Ik laat het woord aan jou!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef Geerd het volgende:
Godver man !! Ik probeer renwan al zo goed mogelijk te helpen, hoe dat bij mij ging enzo...
Shut up ma niggahquote:
Ben ik niet agressief uitziend danquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik word echt mad van je agressieve UI, past helemaal niet bij je.
Ik vind je liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shut up ma niggah
[..]
Ben ik niet agressief uitziend dan
Voor die eckte eckte vanaf deel 1 dan wel hèquote:
Wow, beter zijn ze daarmee gestoptquote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef Geerd het volgende:
Ik bedenk mij net,.. der kwam gewoon een spych bij ons thuis joh !!
Ja man ! Enigste wat ik nog weet is dat die vroeg heb je ook vriendinnen??quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wow, beter zijn ze daarmee gestopt
Als je maar geen privéfoto's van ons neemt als UI.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
(Mijn UI geeft opsonisatie weer)
Ik wil een nieuwe maar weet nog niet wat
Beter zo, ik ga de komende 2 weken gewoon dagelijks IQtesten enzo doen. Ik ga dit niet verneukenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man ! Enigste wat ik nog weet is dat die vroeg heb je ook vriendinnen??
Ik ja, die wonen hier om de hoek, was ook ook zo.
Maar niet echt vriendinnen, gingen we gewoon mee naar de kroeg
Haha manke, oudje.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als je maar geen privéfoto's van ons neemt als UI.
Manke dimmak en vrolijke opso
Ik ben twaalf en snap dit nietquote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Simterklaas het volgende:
Mensen kunnen echt niet tegen mijn speelstijl
"Who needs teammates when you have Sim?"
Gips heb ik sowieso niet. Ik kan alleen nog niet echt lopen. Gelukkig begin ik 5 jan met fysio en 15 jan nog een operatie.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha manke, oudje.wanneer ben je geen gipspoot meer
Jeetje hoe heb jij het wel niet gebroken dat je nog niet kunt lopenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gips heb ik sowieso niet. Ik kan alleen nog niet echt lopen. Gelukkig begin ik 5 jan met fysio en 15 jan nog een operatie.
Slechts mijn onderbeen op 4 plaatsen icm open botbreuk.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje hoe heb jij het wel niet gebroken dat je nog niet kunt lopenwat is er loos dan dat er geopereerd moet worden
Ieuwieuwquote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Slechts mijn onderbeen op 4 plaatsen icm open botbreuk.Ze gaan wat schroeven verwijderen en een stuk bot.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Moest gniffelen doordat ik weer even terugdacht aan hoe jij je been gebroken kreeg.
Gemeen dit.
Sleep wellquote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En alsnog drink je![]()
Maarja ik ga slapen trusten bebe
Dat hoef je niet te doen, aanname beleid bij Ns is gewoon iets anders dan ergens anders.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter zo, ik ga de komende 2 weken gewoon dagelijks IQtesten enzo doen. Ik ga dit niet verneuken
Geerd die kent zijn vak welquote:Op woensdag 30 december 2015 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen, aanname beleid bij Ns is gewoon iets anders dan ergens anders.
Daar nemen ze ook gewoon mensen aan van 45/55.
Ze zitten er niet op te wachten dat er een hc de trein stil laat staan om 1 zwartrijder ook niet 3.
En dan even 15 min vertraging gaan maken.
Treinen rijden, optijd weg en veilig, meer niet.
Begrijp ik wel! Maar toch wil ik me goed voorbereidenquote:
Je moet vooral nuchter blijven. Figuurlijk dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Begrijp ik wel! Maar toch wil ik me goed voorbereiden
Letterlijk nuchter blijven is niet onbelangrijkquote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moet vooral nuchter blijven. Figuurlijk dan.
Ze gaan je proberen te pushen, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Begrijp ik wel! Maar toch wil ik me goed voorbereiden
Dat helpt wel iets ja!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Letterlijk nuchter blijven is niet onbelangrijk
Komt goed!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze gaan je proberen te pushen, laat je niet gek maken.
Moet goed komen !!!
Trusten Geerdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Geerd het volgende:
Ohw kak nu maar eens plat, dakdekker komt zo !!
Werken die in de nacht?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Geerd het volgende:
Het zijn geen standaard dak dekkers, zij dekken andere dingen en komen zo terug van hun dienst.quote:
Oogjes dicht en snaveltje toe, dan komt het daglicht sneller naar je toe.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:47 schreef Geerd het volgende:
08.00 kan die voor de deur staan, toevallig had ik vandaag een middag dienst 22.30 al thuis,quote:
Sterkte Geerdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
08.00 kan die voor de deur staan, toevallig had ik vandaag een middag dienst 22.30 al thuis,
Normaal 00.50 ofzo thuis bieren tot 04.00 16.00 wekker.
Nu moet ik er midden in de nacht uit wekker 07.45
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn geen standaard dak dekkers, zij dekken andere dingen en komen zo terug van hun dienst.
"Midden in de nacht"quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
08.00 kan die voor de deur staan, toevallig had ik vandaag een middag dienst 22.30 al thuis,
Normaal 00.50 ofzo thuis bieren tot 04.00 16.00 wekker.
Nu moet ik er midden in de nacht uit wekker 07.45
Alsnog respecteer ik je!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Scuidward het volgende:
Kwam er zojuist achter dat ik niet in deel #1 had gepost ...
Dat doet een man goed, helemaal komende van iemand die het leeuwendeel van zijn posts hier maakt.quote:
Ik post hier zeldenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat doet een man goed, helemaal komende van iemand die het leeuwendeel van zijn posts hier maakt.
Ik zal mijn vader even bedanken namens jouquote:Op woensdag 30 december 2015 02:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die topic uit je sig.Echt geweldig.
Ik heb deel 1 ook gemist, ik voel een gigantische leegtequote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Scuidward het volgende:
Droom ze.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
Heren (en een enkele dame) welterusten!
Soort 9/11, maar dan dat je niet weet waar je was op dat moment.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook gemist, ik voel een gigantische leegte
Spoiler over de film The Lobster hieronder. Niet lezen als je de film nog wil zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
Tering die psychologische test duurt gewoon 6 uur. DON'T LET THEM BREAK YOU!!
My hometownquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
Ik zit in Dordrecht aan mijn 2e GRATIS bier. In welk café was je??
http://www.wtf.nl/social-(...)xy-in-lingerie-.html Ik vind haar hier mooier dan bij de catwalk van Victoria's Secret.quote:Klinkt leuk!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zit je goed, in de opleiding zal het ff doorbijten zijn, veel cursus dagen dus veel vroege diensten, omdat je de volgende dag naar cursus moet.
Topo binnenland en buitenland EHBO, rollenspellen, BOA, en tegenwoordig zal het wel weer meer en anders uitzien.
Ga heen in vrede!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
Heren (en een enkele dame) welterusten!
Wat vond je zo vreemd over dat dakkapel trouwens ?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:56 schreef Scuidward het volgende:
Volgens mij niks. Vroeg me gewoon af of het inderdaad om een dakkapel ging en geen kerkje in je tuin o.i.d.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat vond je zo vreemd over dat dakkapel trouwens ?
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgens mij niks. Vroeg me gewoon af of het inderdaad om een dakkapel ging en geen kerkje in je tuin o.i.d.
Zo pics nu dromen over al die chiks in de treinquote:Op woensdag 30 december 2015 02:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar jij zei dat je een plat dak hebt? Je gaat dus de hoogte in?
Neuk mijn zusjes niet Geerd!!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo pics nu dromen over al die chiks in de trein
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Geerd is te druk bezig met het neuken van je zusjes
Zolang je maar van roseroosje af blijft!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Geerd het volgende:
RoosjeRoosje gewoon als 1e he !!! Opdat we dat nooit vergeten !! Roosje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kun je je naam in de OP waarderen?quote:
WAARHEEN DANquote:
Zeker, al vind ik het wel een heel grote eer.quote:Op woensdag 30 december 2015 06:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Kun je je naam in de OP waarderen?
Een absoluut verdiende eerquote:Op woensdag 30 december 2015 06:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zeker, al vind ik het wel een heel grote eer.
Geen, was op werkquote:Op woensdag 30 december 2015 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
My hometown. In welk café was je??
Niet nodigquote:Op woensdag 30 december 2015 06:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word er helemaal verlegen van![]()
Pausje !!!quote:Op woensdag 30 december 2015 08:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Boom boom boom, I want you in my room, I want to spent the night together, together in my room!
Vengaboysquote:Op woensdag 30 december 2015 08:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Boom boom boom, I want you in my room, I want to spent the night together, together in my room!
Doel behaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik word af en toe wel zo moe van jou.
HEEEEEEEY sinds wanneer kom jij hier, wie ben jijquote:Op woensdag 30 december 2015 08:57 schreef PausNicolaas het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oudjesgrap incoming...
Bijna middag.
warme melk met honing/nesquick, aardbeienthee of water.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:43 schreef Cassius het volgende:
[..]![]()
Koffie? Oh nee, dat was vies.. ranja?
Meisje confirmed.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
warme melk met honing/nesquick, aardbeienthee of water.
Daar heb ik ook veel naar geluisterd.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:25 schreef Cassius het volgende:
Mijn topografische kennis was vroeger nog niet zo goed, en ik dacht dat ze "We're going to eat pizza" zongen
Daar is alles mee begonnen! Het eerste nummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel naar geluisterd.Alleen die een-na-laatste ken ik niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:25 schreef Cassius het volgende:
Mijn topografische kennis was vroeger nog niet zo goed, en ik dacht dat ze "We're going to eat pizza" zongen
Ik dacht vroeger altijd dat vrouwen geen lichaamshaar hadden. Viel vies tegen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:30 schreef Cassius het volgende:
Ja, ik was een naïef kereltje vroeger
Wel spannend, zo'n godin in ons middenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Daar heb ik ook veel naar geluisterd.Alleen die een-na-laatste ken ik niet.
Vooral als het een godin is die RoseRoosje heetquote:Op woensdag 30 december 2015 12:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel spannend, zo'n godin in ons midden
Fixedquote:
Die is alweer pleite, hij had verwacht dat die er wel overheen kon branden.... niet dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:35 schreef Cassius het volgende:
Ha, Roosje in de OP
Geerd, wanneer komt de dakdekker dan?
Dus jij van "IK ZAL ES OVER JOU HEEN BRANDENquote:Op woensdag 30 december 2015 13:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die is alweer pleite, hij had verwacht dat die er wel overheen kon branden.... niet dus.
Tot ziens maar weer !!!![]()
![]()
![]()
"Dag, dekker"quote:Op woensdag 30 december 2015 13:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die is alweer pleite, hij had verwacht dat die er wel overheen kon branden.... niet dus.
Tot ziens maar weer !!!![]()
![]()
![]()
Geerd is overalquote:
Werd wakker, ga weer ff verder pitten !! En je mail lezen straks op het werk !quote:
Nope straksquote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar zit hij al op de trein?
Ja is een topic man, ik weet niet of hij post-waardig is. Maar misschien kun je hem posten!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werd wakker, ga weer ff verder pitten !! En je mail lezen straks op het werk !
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werd wakker, ga weer ff verder pitten !! En je mail lezen straks op het werk !
Komt die gozer uit Raalte?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:25 schreef renwan het volgende:
Conducteur Mike? Ze hadden natuurlijk voor Geerd moeten gaan
https://www.facebook.com/20531316728/posts/10154009990506729/
Ik weet niet meer dan daar staatquote:
Ah, nou ik weet het niet. Je krijgt zn kop ook niet te zienquote:
Zwolle via lelystad almere schiphol leiden naar denhaag terug naar Utrecht, andere trein weer naar Zwolle weer naar Utrecht en zwolle volgens mij.quote:
Werkse! Ik moet zaterdag pas weerquote:Op woensdag 30 december 2015 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwolle via lelystad almere schiphol leiden naar denhaag terug naar Utrecht, andere trein weer naar Zwolle weer naar Utrecht en zwolle volgens mij.
Dan is het 00.39
Lekker chillen toch ff !!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Werkse! Ik moet zaterdag pas weer
Kwam nog een collega tegen in 't dorp. Helemaal volgestauwd die busquote:
Wat zei je moet ik even helpen??>quote:Op woensdag 30 december 2015 14:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kwam nog een collega tegen in 't dorp. Helemaal volgestauwd die bus
Heb je wel eens een springer gehad?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:08 schreef Monopoly het volgende:
Morgen nog een dienstje tot 14uur. Daarna de 3e pas weer. Dus morgen pils!!!
Nee, maar ik heb nog 35 spoorjaren voor de boeg, ik ben vanzelf een keer aan de beurtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je wel eens een springer gehad?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog 35 spoorjaren voor de boeg, ik ben vanzelf een keer aan de beurt
Wel 2 aanrijdingen gehad, maar dat liep beiden met een sisser af.
Ach ja, als het wel gebeurd ben je een dag vrij. Ik sta daar vrij nuchter in. Springers kiezen er voor. Helaas wel teveel collega's die echt ongelukken mee maken.quote:
Ik zat een keer in de trein toen het gebeurde. Een uur stilgestaan bij Santpoort-Noord. Er zat/zit daar ook een psychiatrische inrichting, dus het gebeurd(e) daar geregeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja, als het wel gebeurd ben je een dag vrij. Ik sta daar vrij nuchter in. Springers kiezen er voor. Helaas wel teveel collega's die echt ongelukken mee maken.
Kinderen die niet opletten, auto vol jongeren die nog even stoer het proberen te halen, pizzakoeriers. Allemaal al langsgekomen. Dat zijn klotedingen.
I saw what you did therequote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zat een keer in de trein toen het gebeurde. Een uur stilgestaan bij Santpoort-Noord. Er zit daar ook een psychiatrische inrichting, dus het gebeurd daar geregeld.
Den Haagquote:Op woensdag 30 december 2015 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwolle via lelystad almere schiphol leiden naar denhaag terug naar Utrecht, andere trein weer naar Zwolle weer naar Utrecht en zwolle volgens mij.
Dan is het 00.39
Vrouwtje ook een keer, die zat voorin en hoorde het gekraak onder haar stoelquote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zat een keer in de trein toen het gebeurde. Een uur stilgestaan bij Santpoort-Noord. Er zat/zit daar ook een psychiatrische inrichting, dus het gebeurd(e) daar geregeld.
Die inrichting is nu gesloten. Mooi plekje om een keer te kijken wel. Ze zeggen dat het er spooktquote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwtje ook een keer, die zat voorin en hoorde het gekraak onder haar stoel
Zijn klote dingen om mee te maken. Geeft ook zo'n ellende en je komt nooit op tijd waar je wezen moet.
Wel uniek, een vulkaanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef dimmak het volgende:
Vrij egoïstisch ook, om voor een trein te springen. Boek een ticket en werp jezelf in een vulkaan. Dan heeft niemand er last van!
Gaaf. Mooi urban exploren. Lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die inrichting is nu gesloten. Mooi plek om een keer te kijken wel. Ze zeggen dat het er spookt
Klopt is wel een kut geluid,quote:Op woensdag 30 december 2015 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwtje ook een keer, die zat voorin en hoorde het gekraak onder haar stoel
Zijn klote dingen om mee te maken. Geeft ook zo'n ellende en je komt nooit op tijd waar je wezen moet.
Gaaf, hoe heet dat gebouw?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die inrichting is nu gesloten. Mooi plekje om een keer te kijken wel. Ze zeggen dat het er spookt
Misschien moeten we daar gaan meeten met Geerd Godquote:
Ik ben bang dat dat niet kan, dan zijn die spoken meteen vertrokkenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar gaan meeten met Geerd God
Dat is dan ook weer waar, die spoken zullen hun biezen pakken zodra ze de Goddelijkheid van Geerd voelenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet kan, dan zijn die spoken meteen vertrokken
Het wordt ook wel Meerenberg genoemd, of gewoon Provinciaal Ziekenhuis Santpoort/Bloemendaal.quote:
Geerd beschermt ons welquote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, die spoken zullen hun biezen pakken zodra ze de Goddelijkheid van Geerd voelen
Kijk zo hoort dat!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:02 schreef Duzzy het volgende:
HC Hotel, wat een bazenhotel zjt ik dan
[ afbeelding ]
Bazen actie om dat hotel te boekenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:02 schreef Duzzy het volgende:
[ afbeelding ]
Dan weet je dat je goed op weg bent naar de goede leefquote:Op woensdag 30 december 2015 15:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan weet je dat je geramd zit
Dat laatste zal zn vriendin leuk vindenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
HC hotel, paar gladiatoren en een lekker kamermeisje regelen.
Gewoon lekker triootje hosselenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat laatste zal zn vriendin leuk vinden
Veel handen maken licht werkquote:Op woensdag 30 december 2015 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker triootje hosselen![]()
Geerd zou het doen!
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker triootje hosselen![]()
Geerd zou het doen!
Zou bijna jaloers worden op het idee dat jij een triootje aan het regelen bentquote:
Prijs jezelf gelukkig man.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:02 schreef Duzzy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens ik stond in de kelder, keek naar de kratten met bier. Dacht zou ik eentje pakken? Dacht nee, ik kan niet nu alweer gaan drinken straks ben ik alcoholist. 5 minuten lang heb ik naar het krat gestaard. Toen ben ik naar boven gegaan, dacht ik shit heb wel dorst. Ging ik de koelkast checken zat alleen cola in. ColaDus naar beneden gelopen en toch maar bier gepakt.
Geerd je hebt me een alcoholist gemaakt! LANG LEVEN GEERD
Moest hier ook aan denken. Beter een puur natuur product zoals bier klappen dan chemische cola zuipenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]![]()
Maar cola is ongezonder dus prima keuze
Kreeg er een stijfje vanquote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou bijna jaloers worden op het idee dat jij een triootje aan het regelen bent
De enige chemische rotzooi is dit:quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest hier ook aan denken. Beter een puur natuur product zoals bier klappen dan chemische cola zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Wij verkopen La Trappe Puur een biologisch bier.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest hier ook aan denken. Beter een puur natuur product zoals bier klappen dan chemische cola zuipen
Biologische bier zal wel gebruik maken van grondstoffen waarbij o.a. geen pesticiden en kunstmest gebruikt is.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij verkopen La Trappe Puur een biologisch bier.
Hoe biologisch wil je bier maken dan
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De enige chemische rotzooi is dit:GATVER WAT DOET DIT IN DIT TOPIC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
VERBRAND HET!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
GATVER WAT DOET DIT IN DIT TOPIC!
Juist de hop.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Biologische bier zal wel gebruik maken van grondstoffen waarbij o.a. geen pesticiden en kunstmest gebruikt is.
Inderdaad, gewoon altijd biologisch bier klappenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij verkopen La Trappe Puur een biologisch bier.
Hoe biologisch wil je bier maken dan
Baasquote:
Privé heb ik Windows 10 en op het werk Windows 7.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Baas![]()
Het is in het begin even wennen, maar als het eenmaal door hebt hoe alles werkt wil je niet meer terug!
Ik ben een paar maanden geleden over gegaan op Windows 10 en de eerste drie weken wilde ik ook terug naar 7, maar na alles een beetje ingesteld te hebben zoals ik het wil hebben en nu merk ik als ik terug ga naar een 7 systeem het langzamer werkt dan mijn eigen 10 machine.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Privé heb ik Windows 10 en op het werk Windows 7.
Ik wou dat ik privé ook 7 kon draaien.
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef dimmak het volgende:
MIJN WELVERDIENDE VAKANTIE VAN WELGETELD VIER DAGEN KAN BEGINNEN!![]()
Dat HG is gewoon pure chemische troep, als je iemand dood wil hebben moet je hem opsluiten in een badkamer waar je net te keer bent gegaan met een fles HGquote:Op woensdag 30 december 2015 16:10 schreef renwan het volgende:
Net even wat HG rondgespoten in de douche en daarna nog ff snel pissen.
Manmanman wat een chemische tyfustroep is dat. Ik stikte er half in
Mijn badkamer heeft ook geen ramen ofzo dus dat wordt zo lachen met afspoelenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat HG is gewoon pure chemische troep, als je iemand dood wil hebben moet je hem opsluiten in een badkamer waar je net te keer bent gegaan met een fles HG
Zou een gasmasker gaan kopen, anders heb je echt iets aan je luchtwegenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn badkamer heeft ook geen ramen ofzo dus dat wordt zo lachen met afspoelen
En dat je daardoor de WOV-meet mistquote:Op woensdag 30 december 2015 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou een gasmasker gaan kopen, anders heb je echt iets aan je luchtwegen
Hoe weet jij datquote:
Je kunt er je kleren ook fantastisch mee verneuken.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat HG is gewoon pure chemische troep, als je iemand dood wil hebben moet je hem opsluiten in een badkamer waar je net te keer bent gegaan met een fles HG
Dat is ook waar, als ook maar een heel klein beetje op je kleren krijgt zijn ze meteen verneukt!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je kunt er je kleren ook fantastisch mee verneuken.
Ik ook, maar de smaak van zaad is mij geheel onbekendquote:Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen punt, Karwei. Dat werk?
[..]
Ben weleens intiem geweest met een vrouw.
De volgorde der handelingen is ook wel relevant.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook, maar de smaak van zaad is mij geheel onbekend
De feedback die ik altijd krijg over mijn zaad is dat het overheerlijk is!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook, maar de smaak van zaad is mij geheel onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |