SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door renwan op 30-12-2015 00:57:30 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ja dat was even zweten zegquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Simterklaas het volgende:
Potverdorie, het eind van een topic blijft toch altijd weer spannend.
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
Godver, ik had de OP aan Geerd moeten laten.
Sorry Geerd
En owee als ik faal!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij dan zit te rammen op die knoppen
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komenquote:
Dat is ook wel een punt. Dan liever dat jij 'em hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Na al dat gekaap van de laatste tijd ben ik huiverig om de OP over te laten aan mensen die hier niet dagelijks komen
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
En owee als ik faal!
[ afbeelding ]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat niet dat ze 2 weken een plaatsje vrijhouden voor jou als je niet geschikt was
Ohw LOLquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik doelde op het falen om de OP te krijgen
Jongen, het is jouw reeks!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
renwan protector of the OPquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Geerd het volgende:
In het totale beeld is het juist beter dat ik niet steeds open!
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus ?? Zonder jullie is het niks !
16quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skkl, over bijna een jaar
Hoe oud dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
16![]()
![]()
Ho, wacht! Jij bent 15?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Respect van Geerd, wat een dag is dit nu al![]()
![]()
![]()
Mijn eerste post in deze reeksquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Als daar alleen maar geerd staat![]()
Zo liefst het min mogelijk !! Zien mensen van hu?? Topic van Geerd maar hij opent bijna nooit en toch blijven ze posten ????
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef renwan het volgende:
Morgen om 3 uur beoordelingsgesprek, mijn contract loopt af over 3 maanden. Wat voor nut heeft dat?
Mijn manager is een goede vent. Hij is serieus trots op me hoe verder ik komquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je huidige werkgever wil wel als referentie mee werken?
Of hadden ze die al gebeld?
Na 80 topics lijkt dat wel 5 jaar geleden man !quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks
ONZ / Wachten op vannacht !!!
Ja mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na 80 topics lijkt dat wel 5 jaar geleden man !
Eindbazen die al vanaf deel 1 meepostenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeks
ONZ / Wachten op vannacht !!!
Uiteraard, of iemand dat terug gaat lezen is een 2e !!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Reeks toegevoegd aan de OP, wordt dit goedgekeurd?
Die gaat zaad zuipenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
Collega uit Dordrecht (ik zou haar doen!) ging de stad in vanavond. Dus ik zeg "Oh dus je gaat zuipen?"
Zij van "Ja maar geen alcohol en geen fris!"
Zulks een slet
JUIST! Dat dacht ik ook al!quote:
Hoe groot is de kans?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef renwan het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit iemand van werk hier mee gaat lezen
Vrij klein gelukkigquote:
Ik herinner het me nog goed. De tijd vliegt.quote:
De goeie ouwe tijdenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog goed. De tijd vliegt.
Roosjegodinquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Geerd het volgende:
RoosjeRoosje gewoon als 1e he !!! Opdat we dat nooit vergeten !! Roosje![]()
![]()
![]()
![]()
"HOMOOOOOO'S"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef renwan het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit iemand van werk hier mee gaat lezen
GLADIATOR HIER, GLADIATOR DAAR, GROEPSVERKRACHTING, ANAAL VERNEDEREN!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"HOMOOOOOO'S"
"BITCHEEEEESSSS"
Dat wordt nog wat...
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ikquote:
Dat dacht ik ook al !! En SL zou het daar mee eens zijn !!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ik
Ik denk dat ze dat bovenal zelf moet beslissenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze zo als godin in de OP, maar dat beslis jij en niet ik
Wat een tweestrijd, onze god gehoorzamen of reactie van een godin afwachtenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bovenal zelf moet beslissen
Het was woensdagmiddag 9 december tweeduizendenvijftien ik weet het nog zo goed mijn leven dat was leeg!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Simterklaas het volgende:
Ik weet het nog goed, woensdag 9 december om 12:24:48, toen is mijn leven compleet veranderd.
Tuurlijk wil ze dat wel ! Ze stond er al in,quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef renwan het volgende:
Wil haar ook erin zetten en weer verwijderen mocht ze het niet willen, ik weet niet wat ik moet doen
Opeens was daar smegmanus en werden de magische woorden "reeks gemacht" gesproken. Ik weet nog goed hoe het voelde. Een moment dat ik voor altijd zal blijven koesteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Het was woensdagochtend 9 december tweeduizendenvijftien ik weet het nog zo goed!
U zijt onze God, u vraagt en wij draaien!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze dat wel ! Ze stond er al in,
Ik ben er nu te moe voor maar ik kan morgen eens ervoor zitten en kijken of ik een Geerdversie van Flappie eruit kan gooien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Opeens was daar smegmanus en werden de magische woorden "reeks gemacht" gesproken. Ik weet nog goed hoe het voelde. Een moment dat ik voor altijd zal blijven koesteren.
Zou wat zijn als nu iedereen HC wordt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Het is nu gewoon de voorlaatste dag van het jaar! Zou ik in 2016 het dan echt tot HC kunnen schoppen?
Zolang je serieus blijft en niet denkt ik ga ff hc worden, gaat het wel lukken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Het is nu gewoon de voorlaatste dag van het jaar! Zou ik in 2016 het dan echt tot HC kunnen schoppen?
Ik vind het best zolang de rest maar buiten Den Haag solliciteertquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou wat zijn als nu iedereen HC wordt.
Ik neem dit eigenlijk bloedserieusquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang je serieus blijft en niet denkt ik ga ff hc worden, gaat het wel lukken.
Dan zit je goed, in de opleiding zal het ff doorbijten zijn, veel cursus dagen dus veel vroege diensten, omdat je de volgende dag naar cursus moet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik neem dit eigenlijk bloedserieus
Weet ik! Een collega van me heeft een vriendin die bijna klaar is met de opleiding tot HC en die heeft me gewaarschuwd dat het echt zwaar is.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zit je goed, in de opleiding zal het ff doorbijten zijn, veel cursus dagen dus veel vroege diensten, omdat je de volgende dag naar cursus moet.
Topo binnenland en buitenland EHBO, rollenspellen, BOA, en tegenwoordig zal het wel weer meer en anders uitzien.
Anaal toch?quote:
HC worden leek me altijd al wat, dat jij me erop wees was gewoon een mooie timingquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef Geerd het volgende:
Dan nog seinen, materieel kennis deuren afsluiten, sorry draaf beetje door maar is gewoon zo gaaf bedrijf.
Hallo!quote:
Vuile lurker!quote:
Bier, tetten, ik ben nog steeds in de mogelijkheid om daadwerkelijk HC te worden.quote:
Was al bijna bang dat hier een minderjarige aan het bier zat! Als barman kan ik dat niet toestaan natuurlijk!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
21 helaas![]()
Te oud voor opso
Ik duim nog steeds voor je broeder!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tetten, ik ben nog steeds in de mogelijkheid om daadwerkelijk HC te worden.
Wederom, the usual!
Bedankt broeder, 2 weken de tijd om me voor te bereiden op de psychologische keuringquote:Op woensdag 30 december 2015 01:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik duim nog steeds voor je broeder!
Sesamstraat is allang afgelopen!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd. Aaaaltijd.
Ik word echt mad van je agressieve UI, past helemaal niet bij je.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd. Aaaaltijd.
Ik zal Opso zo naar bed sturen.quote:
Deze Limburgse manquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal Opso zo naar bed sturen.
Dan doneer ik ook een 50 liter fust Gladiator voor het café van de zaak!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
Geerd, mocht ik HC worden beloof ik je bij deze een tray Gladiator!
Gladiator op fust bestaat nietquote:Op woensdag 30 december 2015 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan doneer ik ook een 50 liter fust Gladiator voor het café van de zaak!
Soberso wordt het tijd voor meet met een grote hoeveelheid bier!quote:
Bierquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wordt het tijd voor meet met een grote hoeveelheid bier!
Ik moet morgen toch nog naar Gulpen toe, ga ik wel effe met de directie praten!quote:
Ik laat het woord aan jou!quote:Op woensdag 30 december 2015 01:22 schreef Geerd het volgende:
Godver man !! Ik probeer renwan al zo goed mogelijk te helpen, hoe dat bij mij ging enzo...
Shut up ma niggahquote:
Ben ik niet agressief uitziend danquote:Op woensdag 30 december 2015 01:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik word echt mad van je agressieve UI, past helemaal niet bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |