Ik bijna, toch maar Cream gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. Wie stemt hier nou op?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
NU al........dus een date zit er niet intis dus Unot geworden
![]()
grapje hoor
Ik hou wel van de ouwe U2, da's wel mijn sound. Alles van na 1990 is me wat te zoetsappig en repetitief. Al wist iemand me laatst een hele vreemde, lekkere 90's U2 te presenterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owneee vind andere nummers beter
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik bijna, toch maar Cream gestemd
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.quote:
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef iPat het volgende:
John Mayer, dit album heb ik zo ongelofelijk grijsgedraaid. Die gitaar
Zijn vrouw, familie, vrienden en de buren van nummer 67.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. Wie stemt hier nou op?![]()
Ja zeg, wat is het nouquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
NU al........dus een date zit er niet in...
grapje hoor
Helaas wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef cafca het volgende:
John Mayer vind ik net als Coldplay en Dire Straits.....
Hadden we dit nummer niet al gehad?
oh je bent mild vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.
Maar dit vind ik zeikmuziek van de bovenste plank.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.
Maar dit vind ik zeikmuziek van de bovenste plank.
Plus dat je John Mayer ook nog met een handvol andere singer songwriters kan verwarren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef cafca het volgende:
John Mayer vind ik net als Coldplay en Dire Straits.....
Hadden we dit nummer niet al gehad?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Unforgettable Fire en War zijn wel pareltjes
niet haten op JW, JW is leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |