Jelle toe the rescuequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen jammer dat Barney straks onderuit gaat tegen een Brit. Hij is nu op.
ja so what danquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen jammer dat Barney straks onderuit gaat tegen een Brit. Hij is nu op.
Die is mentaal nog meer labiel dan Barney en Fast Vinnie bij elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu wordt Michael Smith wereldkampioen
Ik geef je een virtual hug Stijn.quote:
Barney brengt een dvdtje uit na winst op van Gerwen. Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan de volgende ronde roemloos ten onder, terwijl 'ie prevelt 'ik heb mijn moment al gehad'
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je genoten hebt, man man man
Zoietsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan de volgende ronde roemloos ten onder, terwijl 'ie prevelt 'ik heb mijn moment al gehad'
Ik kan bevestigen dat het niet Jessica Alba of Nicki Minaj is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
Wie is die chick in die opening post?
Ze komt mij wel bekend voor
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een van de beste/spannendste dartpartijen ooit denk ik.
Hoogst verliezende gemiddelde op het WK ooit misschien welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.
Dit is echt niet te bevatten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij speelde zo vreselijk goed en nog ligt hij er uit.
Hele wedstrijd niet onder de 105 gemiddeld, arme MvG.
John Part - Bobby Georgequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Past in de categorie Taylor - Barney WK Finale 2007 of Part - Taylor 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |