quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Laat Raybar dan ook maar de titel pakken in een finale tegen Taylor Jelle
Klaasen kan Anderson niet aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klaasen pakt Taylor en stoot daarna wel door
Ja wordt niks volgende partijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Barney wel zulke potjes tegen van MvG kan doen. Maar daarna altijd vaak verliest.
En dan de volgende ronde roemloos ten onder, terwijl 'ie prevelt 'ik heb mijn moment al gehad'quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
Barney is zeker Feyenoorder? Bij de laatste 16 en vieren alsof ie wereld kampioen is.
Dankzij ons blijft dit topic gezellig!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kankeren
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij ons blijft dit topic gezellig!
Jelle toe the rescuequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen jammer dat Barney straks onderuit gaat tegen een Brit. Hij is nu op.
ja so what danquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen jammer dat Barney straks onderuit gaat tegen een Brit. Hij is nu op.
Die is mentaal nog meer labiel dan Barney en Fast Vinnie bij elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu wordt Michael Smith wereldkampioen
Ik geef je een virtual hug Stijn.quote:
Barney brengt een dvdtje uit na winst op van Gerwen. Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan de volgende ronde roemloos ten onder, terwijl 'ie prevelt 'ik heb mijn moment al gehad'
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je genoten hebt, man man man
Zoietsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan de volgende ronde roemloos ten onder, terwijl 'ie prevelt 'ik heb mijn moment al gehad'
Ik kan bevestigen dat het niet Jessica Alba of Nicki Minaj is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
Wie is die chick in die opening post?
Ze komt mij wel bekend voor
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een van de beste/spannendste dartpartijen ooit denk ik.
Hoogst verliezende gemiddelde op het WK ooit misschien welquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.
Dit is echt niet te bevatten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij speelde zo vreselijk goed en nog ligt hij er uit.
Hele wedstrijd niet onder de 105 gemiddeld, arme MvG.
John Part - Bobby Georgequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Past in de categorie Taylor - Barney WK Finale 2007 of Part - Taylor 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |