SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik verwacht minstens één game die ik afgelopen weken in de sale heb gekocht:quote:
KAN DEZE PAGINA NIET VINDENquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:42 schreef Jimbo het volgende:
sale week 4 up
https://store.playstation(...)008-HOLIDAYSALEGAMEG|platform~ps4|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KAN DEZE PAGINA NIET VINDEN
https://store.playstation(...)008-HOLIDAYSALEGAMEG|platform~ps4|quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KAN DEZE PAGINA NIET VINDEN
Werkt nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wacht mooi op de sale van 8 januari. Zit niks voor mij bij of hebben jullie tips?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
log dan uit je eu psn accountquote:
Het is gewoon een kut link kan je niets aan doen.. Ze kunnen ook zelf naar de store gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
log dan uit je eu psn account
het is een US link he
Dat stond er niet bij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
log dan uit je eu psn account
het is een US link he
tsja ik was even vergeten dat de gemiddelde console gebruiker alles voorgekauwd moet hebben omdat het vermogen om zelf na te denken langzaam afgestompt wordt als je maar beschikt over +- 10 knopjesquote:
ze zijn weer te laatquote:
Dpad, start, select, A, B.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja ik was even vergeten dat de gemiddelde console gebruiker alles voorgekauwd moet hebben omdat het vermogen om zelf na te denken langzaam afgestompt wordt als je maar beschikt over +- 10 knopjes
doet mijn er nog maar 2 schouderknoppen bij, anders zit ik voor niks met mn vingers te tikkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dpad, start, select, A, B.
All we need.
in een niet ergonomische rechthoekig doosje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dpad, start, select, A, B.
All we need.
Flikker toch op man, betwetertjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja ik was even vergeten dat de gemiddelde console gebruiker alles voorgekauwd moet hebben omdat het vermogen om zelf na te denken langzaam afgestompt wordt als je maar beschikt over +- 10 knopjes
een niet ergonomische rechthoekig doosje. heeft zn vriendin ook, maar daar speelt ie ook maar al te graag meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
in een niet ergonomische rechthoekig doosje.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Flikker toch op man, betwetertje
nou liefde .. liefde...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Nog van de herenliefde ook. Gaat lekker.
Check eerst je eigen spelling even voordat je over dyslexie begint.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou liefde .. liefde...
meer gewoon pure lust voor dyslectische jonge jongentjes
goed verhaal wel...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Check eerst je eigen spelling even voordat je over dyslexie begint.
En nog een vieze pedo ook. Hoop dat de AIVD meeleest.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou liefde .. liefde...
meer gewoon pure lust voor dyslectische jonge jongentjes
ah kijk nog iemand die zich er mee gaat bemoeienquote:Op woensdag 30 december 2015 08:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En nog een vieze pedo ook. Hoop dat de AIVD meeleest.
moet dat tegenwoordig kosten in de uitverkoop?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:58 schreef MMaRsu het volgende:
"nu ik weer een chick heb wil ik ook die lego games voor de 360 kopen, maar bijna niet te vinden joh "
Hey Typisch die games zijn nu allemaal in de uitverkoop op de 360 marketplace
is het een makkelijke platinum om te halen of valt dat wel mee ?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer komt Ghost Recon Wildlands eigenlijk uit volgend jaar?
Is toch wel een van de games waar ik het meeste naar uit kijk, naast Dark Souls 3, Mass Effect Andromeda, Uncharted 4 en Horizon Zero Dawn.
Overigens blijft Just Cause 3 een uitermate vermakelijke game![]()
Gisteren op het laatste (enorme) eiland aangekomen en op de voorgaande 2 eilanden alles gedaan. Voorlopig ben ik daar nog niet klaar mee.
En vanmiddag komt Black Ops 3 binnen (ik kon het niet laten).
Just Cause 3 bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het een makkelijke platinum om te halen of valt dat wel mee ?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens één game die ik afgelopen weken in de sale heb gekocht:
Journey
Game of Thrones
Tales from the Borderlands
Grim Fandango
Wolfenstein Old Blood
Ken ze beide nietquote:Op woensdag 30 december 2015 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
De nieuwe PS Plus games voor de PS4 zijn Grim Fandango Remastered en Hardware Rivals by the way.
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:44 schreef truedestiny het volgende:
Die games ga ik niet eens proberen
de demo van hardware rivals was redelijk bagger, grim fandango is wel een vette titel.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
De nieuwe PS Plus games voor de PS4 zijn Grim Fandango Remastered en Hardware Rivals by the way.
niet iedereen is 30+quote:Op woensdag 30 december 2015 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
In dit topic
Mensen die niet weten wat Grim Fandango is![]()
1 van de beste en leukst geschreven adventure games ooit.
Zijn jullie 13 ofzo?
Die had je gewoon moeten kopen
Ik ken het niet en nee ik ga het niet halenquote:Op woensdag 30 december 2015 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
In dit topic
Zijn jullie 13 ofzo?
Ik ben oud genoeg t te kennen. En dus te weten dat t juist voor 13 jarigen isquote:Op woensdag 30 december 2015 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
In dit topic
Zijn jullie 13 ofzo?
Nee, maar jij blijkbaar wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
In dit topic
Zijn jullie 13 ofzo?
Day of the tentaclequote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen die Grim Fandango niet kennen/hatenEen van de grootste point & click adventures van Lucasarts en een creatie van Tim Schafer. Ken je klassiekers godverdomme. Hebben jullie ook nooit van Day of the tentacle gehoord? Of Full Throttle?
klassiekers zijn blijkbaar voor de jeugd overrated.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen die Grim Fandango niet kennen/hatenEen van de grootste point & click adventures van Lucasarts. Ken je klassiekers godverdomme.
Ik ken het wel maar nooit gespeeld, maakt dit mij nu een hater?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen die Grim Fandango niet kennen/hatenEen van de grootste point & click adventures van Lucasarts en een creatie van Tim Schafer. Ken je klassiekers godverdomme. Hebben jullie ook nooit van Day of the tentacle gehoord? Of Full Throttle?
Ja! Onacceptabel!quote:Op woensdag 30 december 2015 12:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar nooit gespeeld, maakt dit mij nu een hater?
Tuurlijk, maar diequote:Op woensdag 30 december 2015 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Klassieker of niet, wat de een geweldig vindt, vindt de ander verschrikkelijk.
Niks zo persoonlijks als smaak.
Shooters zijn ook point and click.quote:
Hoezo ?quote:
Nee joh waarom zou je gratis spellen niet spelen idd.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken het niet en nee ik ga het niet halen
Nee toch, hij doelt op die mensen die gelijk zeggen ik ken het niet maar ga het ook niet spelenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar nooit gespeeld, maakt dit mij nu een hater?
Ja die vind ik ook vaak niet leukquote:Op woensdag 30 december 2015 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shooters zijn ook point and click.
Tentacle uitgespeeld vroeger. Wel vermakelijk. Beetje flauw. Was meer van kingsquest en phantasmagoria.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Laatst nog gespeeld, jammer dat hij nu in de plus komt. Nouja, wel supermooi voor iedereen die hem niet kent. Fantastisch spelquote:Op woensdag 30 december 2015 13:08 schreef Pheno het volgende:
Grim Fandango
Al gereviewed, maar toch nice om dien in de Plus te doen
En dan ook nog eens jaren 90 spellen. Op fok, waar de gemiddelde idee toen nog niet geboren wasquote:Op woensdag 30 december 2015 13:57 schreef Kyran het volgende:
Haten omdat iemand een spel wel/niet kent of wel/niet leuk vindt
Ik zat toen pokemon te spelen en niets anders dus jaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ook nog eens jaren 90 spellen. Op fok, waar de gemiddelde idee toen nog niet geboren was
Ik zou voor de 1tb gaan en dan een game halen die ik echt tof zou vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb het geld voor een ps4 bij elkaar, wat raden jullie mij aan?
De 1tb van 390,- zonder games kopen.
De 500 gb met uncharted voor 350 kopen
De 500 gb met destiny en black ops en oplader kopen voor 388 ? (deze spellen speel ik beide niet en zou ik dus weer verkopen)
uitgeven aan iets anders.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
De 500 gb met destiny en black ops en oplader kopen voor 388 ? (deze spellen speel ik beide niet en zou ik dus weer verkopen)
1Tb heb je meer aan dan aan de gamesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja de games zou ik sowieso weer verkopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
1Tb heb je meer aan dan aan de games
De goedkoopste, 500GB met Uncharted dus. Heb je direct drie toffe games.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maar uncharted ga ik ook niet spelen en zou ik dus ook verkopen. Wil voor fifa en gta gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De goedkoopste, 500GB met Uncharted dus. Heb je direct drie toffe games.
1TB is onnodig
Dan kun je ook een PS3 kopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar uncharted ga ik ook niet spelen en zou ik dus ook verkopen. Wil voor fifa en gta gaan
zeg maar wat je voor die uncharted moet hebben danquote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar uncharted ga ik ook niet spelen en zou ik dus ook verkopen. Wil voor fifa en gta gaan
Mijn 500 zit anders al goed volquote:Op woensdag 30 december 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De goedkoopste, 500GB met Uncharted dus. Heb je direct drie toffe games.
1TB is onnodig
dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moet continu shit verwijderen om m'n nieuwe games te kunnen installeren. Gruwelijk irritant.
Bekende struggles ja. Binnenkort even 6 terrorbyte extra opslag fiksen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moet continu shit verwijderen om m'n nieuwe games te kunnen installeren. Gruwelijk irritant.
Geen idee ook inderdaad. Checkte het laatst nog, heb meer dan 400 GB over van de 500.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Rossdale het volgende:
Snap echt niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen
Ligt aan de games. Alle DLC van Driveclub en GTA V in totaal is al aardig wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Rossdale het volgende:
Same.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Teringveel games. Sowieso liever alles digitaal, één grote disk, installeren naar hartelust en één grote library.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Rossdale het volgende:
dan heb je of geen spellen of je speelt alleen maar 2d indiesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee ook inderdaad. Checkte het laatst nog, heb meer dan 400 GB over van de 500.
Ik heb genoeg games. PS4 is degene zonder games.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dan heb je of geen spellen of je speelt alleen maar 2d indies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
dit iddquote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
er kan toch gewoon 2tb in?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit idd
zo jammer
en het is dat ie maar 1tb ondersteunt, anders had ik allang een grotere er in willen proppen
Daarom heb ik ook 2TBquote:
Ook een optie: pak de 500 Gb van 350, en rag er een 1Tb disk in.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
40 euro 2de hands bij GMquote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef DKUp het volgende:
Ik wil Uncharted The Nathan Drake Collection
quote:
huh in de standaard behuizing?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 2TB
Dus ja, dr kan gewoon een 2TB in.
Overigens heb ik nog maar iets van 400gb van de 1,73 ofzo vrij
Je mot een bepaald formaat hebben (2,5-inch, 9mm/9,5mm dikte), zijn niet zoveel 2TB die erin passen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
huh in de standaard behuizing?
ik dacht altijd 1tb max.. Nou, als t zo makkelijk gaat dan zal ik morgen voor een leuk prijsje er eens een nieuwe hdd in flikkeren
Volgens mij wel, zag ergens op reddit vergelijking qua laadtijden tussen hdd en een hybrid drive, was iets van 30 secs sneller bij Destiny bijvoorbeeld. Vind ik het niet echt waard tbh, doe mij maar meer opslagquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef ManianMan het volgende:
Kun je er ook een ssd in pleuren of gaat dat niet?
Dan zit je nog steeds te kloten met games te verwijderenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef ManianMan het volgende:
Is niet heel veel sneller.. er zijn ergens tabellen van moet je ff googlenquote:Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef ManianMan het volgende:
???quote:Op donderdag 31 december 2015 00:12 schreef wc-eend het volgende:
Ubisoft...
Rainbow Six, punten niet krijgen, punten gewoon kwijt zijn...
Ze leren het ook nooit..
Na elk potje verdien je punten om uitrusting te kopen enzo. Maar Ubisoft heeft niet echt gerekend op de vele spelers waardoor de server het niet aan kan. Of te wel... je krijgt geen punten of je raakt punten kwijt omdat de server je progressie niet kan volgen...quote:
Slecht teken voor de singleplayer games ja online worden ze toch gebanned via Sonyquote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet niet of het mag, maar dit is een slecht teken.
Hoe kunnen ze nu nog niet rekening houden met mensen op de server... Bij elk fucking spel hetzelfde gezeikquote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Na elk potje verdien je punten om uitrusting te kopen enzo. Maar Ubisoft heeft niet echt gerekend op de vele spelers waardoor de server het niet aan kan. Of te wel... je krijgt geen punten of je raakt punten kwijt omdat de server je progressie niet kan volgen...
Ik werk gelukkig bij een computer toko, dus een hdd vinden die er in past voor een zacht prijsje zal geen probleem zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 23:33 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je mot een bepaald formaat hebben (2,5-inch, 9mm/9,5mm dikte), zijn niet zoveel 2TB die erin passen.
Deze heb ik dr in zitten:
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1159589?
Vervangen duurde 10 mins in totaal inclusief het van usb stick installeren van systeemsoftware.
[..]
Volgens mij wel, zag ergens op reddit vergelijking qua laadtijden tussen hdd en een hybrid drive, was iets van 30 secs sneller bij Destiny bijvoorbeeld. Vind ik het niet echt waard tbh, doe mij maar meer opslag
slecht teken?quote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef cherrycoke het volgende:
SSHD schijn je weinig van te merken op PS4, dacht ik te lezen. 2tb HDD dusquote:Op donderdag 31 december 2015 09:07 schreef Jimbo het volgende:
lastig... 100eur voor:
een 2tb HDD
of
een 1tb SSHD...
what to do, what to do..
Sowieso nu nog GTA spelenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze die gta hackers maar aanpakken mijn broer heeft op de ps3 gewoon een biljoen nu en omdat ze op de ps3 niet controleren gaat hij vrij uit vervolgens overstappen op de ps4 met je poppetje en je blijft veilig.
Wil wel 2TB maar wel duur hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:07 schreef Jimbo het volgende:
lastig... 100eur voor:
een 2tb HDD
of
een 1tb SSHD...
what to do, what to do..
Toen dit eenmaal bij PS3 ging gebeuren werd dat ding tenminste verkocht, was het begin van de inhaalslag over Xbox 360.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:19 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom niet wat is er mis?quote:
Je hebt er alleen niks meer aan als je ooit nog online wil met je console.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik werk gelukkig bij een computer toko, dus een hdd vinden die er in past voor een zacht prijsje zal geen probleem zijn
Gewoon ff kijken wat het maximale is voor die grootte
Hoe bedoel je? Online gamen gaat toch nog met hd swapquote:Op donderdag 31 december 2015 11:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niks meer aan als je ooit nog online wil met je console.
En hackers die het online gamen verpesten. Daarom ben ik zo'n fan van consolegaming; vrijwel geen hacks online. Homebrew zou wel tof zijn maar downloadbare games vind ik inmiddels ook een no go. Waar moeten studio's aan verdienen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slecht teken?
heerlijk man, homebrew en downloadbare games!
The Crewquote:Op donderdag 31 december 2015 11:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Need for Speed rivals of the crew?
Heb je al PS4 dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Niets noemenswaardigs volgens mijquote:Op donderdag 31 december 2015 12:04 schreef Jiang153 het volgende:
Welke games kwamen er nou in januari 2016 uit?
Wil kijken welke ik weer ga toevoegen aan de backlog
Is Rainbow Six eigenlijk iets?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets noemenswaardigs volgens mijAlleen 3DS heeft iets dat potentie heeft.
Nou, zelfs van wc-eend zijn ze er niet over te spreken, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is Rainbow Six eigenlijk iets?
Vond de beta maar kut toen omdat ik toen niet gewend was shooters te spelen met L2 en R2 en je het niet kan aanpassen, maar nu ik mijn skills heb getraind ben ik natuurlijk vet pro.
Ga kopen dan haal ik een ook wel en gaan we co-op.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, zelfs van wc-eend zijn ze er niet over te spreken, dus ik denk het niet.
Zelf vond ik de beta wel tof, maar ik heb geen vrienden om online mee te spelen.
De nieuwste Need for Speed geen optie?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maandag de 1tb met 2 controllers voor 377 halen bij MM.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je al PS4 dan?
De 1tb versiequote:Op woensdag 30 december 2015 19:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja ga hem maandag met 2 controllers halen bij de MM.quote:
Eindelijk toestemming?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maandag de 1tb met 2 controllers voor 377 halen bij MM.
Kan jij niet ff goedkoop regelen voor de fokkersquote:Op donderdag 31 december 2015 09:07 schreef Jimbo het volgende:
lastig... 100eur voor:
een 2tb HDD
of
een 1tb SSHD...
what to do, what to do..
Tot sony weer met de banhammer komt net als bij de PS3 toentertijd...quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En hackers die het online gamen verpesten. Daarom ben ik zo'n fan van consolegaming; vrijwel geen hacks online. Homebrew zou wel tof zijn maar downloadbare games vind ik inmiddels ook een no go. Waar moeten studio's aan verdienen?
Maar goed ook je verneukt de ervaring voor andere gebruikers die wel dik betalen voor de spullen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:38 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Tot sony weer met de banhammer komt net als bij de PS3 toentertijd...
http://www.dashhacks.com/(...)er-on-cfw-users.html
Hmm waarom heb je niet Need For Speed gekocht ? Die is een stuk beter dan The Crew..quote:Op donderdag 31 december 2015 13:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja ga hem maandag met 2 controllers halen bij de MM.
De games, the crew, fifa 15 en guitar hero live al in huis
En dan ga je mij adden?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja ga hem maandag met 2 controllers halen bij de MM.
De games, the crew, fifa 15 en guitar hero live al in huis
De game an sich is heel cool en leuk! Het is echt alleen dat stuk rond het de verbindingsprobleem en je verdiende punten...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, zelfs van wc-eend zijn ze er niet over te spreken, dus ik denk het niet.
Zelf vond ik de beta wel tof, maar ik heb geen vrienden om online mee te spelen.
Mighty No 9quote:Op donderdag 31 december 2015 12:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je al PS4 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mighty No 9Lijkt me niet echt waar voor je geld. Denk dat het vrij kort is en anders blaas ik er wel doorheen met mijn skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
107 eur.... like 80 zonder btw dus.. lekker duurquote:Op donderdag 31 december 2015 10:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wil wel 2TB maar wel duur hoor.
dan koop je een tweede..1 voor homebrew / 'gekopieerde' spellenquote:Op donderdag 31 december 2015 11:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niks meer aan als je ooit nog online wil met je console.
Je hebt gelijk, ik wil het.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan koop je een tweede..1 voor homebrew / 'gekopieerde' spellen
en de andere als je perse online moet.
Er zijn zat games die ik eerst zou willen proberen voor ik hem koop, en instabuy;s zou ik toch wel blijven kopen
Het is juist een erg pittige game. Als je nog even geduld hebt, dan kan je halverwege februari de Mega Man Collection op disk kopen. Die is echt moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt waar voor je geld. Denk dat het vrij kort is en anders blaas ik er wel doorheen met mijn skills.
sowieso, pokemon op de ps4quote:Op donderdag 31 december 2015 15:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil het.
The Crew had veel potentie; had het rijden iets meer als simulatie gevoeld was het in mijn opinie pas een topper geweest. De wereld zelf was wel mooi namelijk. Vooral het gebied met besneeuwde haarspeldbochten is me bijgeblevenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef DKUp het volgende:
The Crew is gewoon puur genot in zo'n grote open wereld.
The Crew 2 mag heel snel komen
GTA V Liberty City DLC zal ik ook fantastisch vinden![]()
Geruchten over de hele stad, maar die kans is natuurlijk vrij kleinquote:Op donderdag 31 december 2015 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de liberty City dlc letterlijk liberty City uit het vorige deel of moet ik denken aan kleding in de Style van Nico en Lil Jacob ofzo?
Als het heel de stad is kunnen we zeker weten de ps4 weer drie dagen aan laten staan.
Dat wordt gta kopen voor de ps4quote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geruchten over de hele stad, maar die kans is natuurlijk vrij klein
Dat zou wel veel gig worden weer dan.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geruchten over de hele stad, maar die kans is natuurlijk vrij klein
Sowieso, nog steeds de beste GTA.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
LIberty City is zo saai... doe mij Vice city maar.
Eensquote:Op donderdag 31 december 2015 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, nog steeds de beste GTA.
Lance Vancequote:Op donderdag 31 december 2015 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso al vijf fokkers die spelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga kopen dan haal ik een ook wel en gaan we co-op.
Eens al was het gehaat op IV niet terecht.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
GTA IV was tof alhoewel ik niet verder ben gekomen na de bankheist de xbox360 was naar de klote en ik kreeg mooi misselijkmakend groen beeld. Daarna was het snel beslist de volgende console werd een playstationquote:Op donderdag 31 december 2015 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens al was het gehaat op IV niet terecht.
Op lets go bowling na dat was irritant.
Klopt GTA3 was minder geen echte leuke missies die bijblevenquote:Op donderdag 31 december 2015 23:08 schreef DKUp het volgende:
Vice City, San Andreas, IV en V zijn echt briljante games
Mijn huidige lijst pre-orders ...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat het een mooi jaar wordt is wel duidelijk!
Geen Horizon? Die lijkt mij erg gaaf.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn huidige lijst pre-orders ...
FF 15
Dark Souls 3
Gravity Rush 2
Uncharted 4
The last guardian
Nier
Hellblade
No man's sky
TLG.... kan ook zo 2018 wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen Horizon? Die lijkt mij erg gaaf.
Verwacht alleen dat zowel Horizon als TLG en Hellblade naar 2017 glippen.
Allemaal leuk en aardig dan haal ik een ook wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowieso al vijf fokkers die spelen.
Hoeft alleen Horizon, en uncharted 4 , de andere weet ik nog niet genoeg over of heb ik geen intresse in eigenlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat het een mooi jaar wordt is wel duidelijk!
verkrijg jij je games nogsteeds via heling of ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:18 schreef Jiang153 het volgende:
Zojuist SW: Battlefront en Rainbow Six besteld ter afsluiting van gamejaar 2015. AC toch maar niet gedaan.
Was nooit het geval.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkrijg jij je games nogsteeds via heling of ?
gewoon bij die toko kopen van die link van eerderquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Was nooit het geval.
Ga je nou cheape 2TB HDD voor me regelen of wat?
Ga je dan je collega's 3 zoenen geven?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:39 schreef Jimbo het volgende:
is het raar dat ik vandaag naar mn werk wil
(overigens niet om te werken, maar ik ben gister die hdd vergeten mee te nemen
alleen de mannelijkequote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je dan je collega's 3 zoenen geven?
Heb bij mij alleen maar Anita's met kort pittig kapsel en zou dat graag willen vermijden aangezien mijn stage eind volgende maand toch afloopt. Nog tips?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:41 schreef Jimbo het volgende:
oh wacht ik werk met computers..daar hebben we geen eens vrouwen
Zeggen dat je verkouden bent en niet wil zoenenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb bij mij alleen maar Anita's met kort pittig kapsel en zou dat graag willen vermijden aangezien mijn stage eind volgende maand toch afloopt. Nog tips?
Ben niet verkouden. Denk dat ze daar sowieso doorheen prikken aangezien ik niet eens 10% ziek lijkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je verkouden bent en niet wil zoenen![]()
Koortslip werkt ook maar dat is lastiger te faken.
op je bureau poepen. hoef je nietm eer terug te komenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb bij mij alleen maar Anita's met kort pittig kapsel en zou dat graag willen vermijden aangezien mijn stage eind volgende maand toch afloopt. Nog tips?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkrijg jij je games nogsteeds via heling of ?
Heb je de sleutel niet? Ga je toch ff langsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:39 schreef Jimbo het volgende:
is het raar dat ik vandaag naar mn werk wil
(overigens niet om te werken, maar ik ben gister die hdd vergeten mee te nemen
nah, in zn groot bedrijf als dit heeft niet iedereen een sleutel, echt maar 3 van de 100quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Heb je de sleutel niet? Ga je toch ff langs![]()
Zeg dat je moslim bent gewordenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
120 eu voor 3 games / 40 ppquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef DKUp het volgende:
Vanaf maandag bij de MM: 3 games halen, 2 betalen![]()
[ afbeelding ]
Officieel nog geen datum onofficieel Feb ja.quote:
Timing hoor zo vlak na de feestdagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
jep...hier gaat mn geld weerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
knackquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke games wilde je nog halen dan?
Ik heb de folder nog niet. Staat de 1tb met 2 controllers er ook al in?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik zag alleen deze twee pagina's op internetquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de folder nog niet. Staat de 1tb met 2 controllers er ook al in?
alleen no man sky boeit me weinig, ik voel de hype niet. Maar hellblade bv had in de demo op gamescom al zo veel sfeerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hoeft alleen Horizon, en uncharted 4 , de andere weet ik nog niet genoeg over of heb ik geen intresse in eigenlijk![]()
( van dit lijstje dan )
Ah oké, ik hoorde het van een medewerker. Dus maandag ochtend om 10 sta ik voor de deur hahaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag alleen deze twee pagina's op internet
heb ff zitten kijken maar zie er eigenlijk weinig tussen zitten wat ik 40eur waard vind ... dus misschien houd ik mn geld wel in de zakquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke games wilde je nog halen dan?
ik weiger te betalen v oor knack, ik wacht tot hij op ps+ isquote:
Hell blade lijkt interesant ja, maar na een filmpje of 2 kan ik er nog niet genoeg over zeggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen no man sky boeit me weinig, ik voel de hype niet. Maar hellblade bv had in de demo op gamescom al zo veel sfeermaar het wordt weer een leuk jaar. Gravity Rush 2
Het is geen indie dus de kans is kleinquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weiger te betalen v oor knack, ik wacht tot hij op ps+ is
Hipsters gonna hip.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 06:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Polygon heeft Her Story GOTY benoemd en The Witcher 3 staat niet eens in hun top 10
Ik heb San Andreas 2 weken geleden gekocht. Dat was de enige van de 4 die ik nog niet eerder gespeeld had.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:08 schreef DKUp het volgende:
Vice City, San Andreas, IV en V zijn echt briljante games
3 was voor het eerst in 3d, ik weet nog dat mijn mind enorm blown was en ik heb enorm genoten vandie game. IV vond ik persoonlijk eg saai.quote:Op donderdag 31 december 2015 23:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klopt GTA3 was minder geen echte leuke missies die bijbleven
Nice, hoe zoek je eigenlijk een community? Of moet dat via vrienden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zojuist een community gemaakt op PSN, voor fokkers dus
hij heet FOK, mocht iemand er in willen
Als ik weer thuis ben join ik wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil wel zodra ik maandag mijn ps4 heb. Hoe kom je daar in??quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Jimbo het volgende:
Linkje!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Jimbo het volgende:
Hoe zoek je dit op je telefoon? Want krijg het niet gevondenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:17 schreef Jimbo het volgende:
gewoon even zoeken op je mobiel of ps4 naar FOK
dan krijg je hem vanzelf te zien
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de playstation app, ps messages en remote play app
voeg me maar ff toe op psn, dan geef ik je een request (iroquois-kiwi)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de playstation app, ps messages en remote play app
Donequote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
voeg me maar ff toe op psn, dan geef ik je een request (iroquois-kiwi)
inv sentquote:
Ook even gerequestquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Goeie community picquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Jimbo het volgende:
ja, Eddyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akuma in tekken ten kosten van Tekken personages (mogelijk Eddy) kan dat?
Gelukkig hebben we Lili nog als die eenmaal ondersteboven is kan de tegenstander ook inpakken.quote:
waarschijnlijk komt ie gewoon weer als costume swap van Christie als ie geen eigen plekje in het roster krijgtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Lili nog als die eenmaal ondersteboven is kan de tegenstander ook inpakken.
Mjah, na alle VR-shovelware dat Sony heeft laten zien op hun laatste event, ben ik er toch een heel stuk minder enthousiast over geworden. Ik zie zeer zeker de potentie van VR, itt eerder wapper-games en Kinect (met uitzondering van dans-games en health-games waarbij je de oefeningen nadoet...), maar ze lieten daar echt teveel rotzooi zien waar niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)-2016-volgende-week/
Zou het dan eindelijk gaan gebeuren ?
DoAX3 demoquote:Op zondag 3 januari 2016 09:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)-2016-volgende-week/
Zou het dan eindelijk gaan gebeuren ?
ach, op E3 waren de demo's meer dan prima. Maar ja, demos's van daadwerkelijke spellen (eve, Heist, rigs) en dan nog de demo waar iedereen van hoopt dat Sony er een silent Hill van gaat maken. Sterker nog, ze hebben nu de eerste exclusive met kojima, nu nog een andere naam verzinnenquote:Op zondag 3 januari 2016 09:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, na alle VR-shovelware dat Sony heeft laten zien op hun laatste event, ben ik er toch een heel stuk minder enthousiast over geworden. Ik zie zeer zeker de potentie van VR, itt eerder wapper-games en Kinect (met uitzondering van dans-games en health-games waarbij je de oefeningen nadoet...), maar ze lieten daar echt teveel rotzooi zien waar niemand op zit te wachten.
Prima wanneer het een toegevoegde waarde is in games als No Man's Sky, maar helaas lieten ze teveel goedkoop ogende rotzooi zien dat deed denken aan de eindeloze wapper-meuk waarmee je destijds op de Wii werd doodgegegooid.
dat doe je via community-websites als deze. Al zijn er meer georiënteerd op gaming/specifieke games.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kan ik op de PS4 eigenlijk zoeken naar een specifieke community?
Dan liever Eddy er zit wel een verschil in de twee qua snelheid en schade van de moves die ze doen in de games waar ze beide een eigen plekje hebben dan. Al gaat deze tekken meer dan ooit de Kazima/Kazuya show worden.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt ie gewoon weer als costume swap van Christie als ie geen eigen plekje in het roster krijgt
quote:Op zondag 3 januari 2016 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk die FOK community op PSN die eerder in dit topic is genoemd
Zo heb ik er toegang tot gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ah, overheen gelezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Zo heb ik er toegang tot gekregen
join hem dan, schobbejakquote:
voeg me maar toe op psn, dan gooi ik je dr inquote:
heb je geaddquote:Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef Jimbo het volgende:
heb net de request geaccepteerd, maar nu de vraag.. hoe hebben jullie hem gevonden?dan kunnen we dat ff in de op zetten
Jouw PSN naam gezocht en vervolgens jouw communities bekeken, dat was FOK! dus, en toen een verzoek verzonden.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef Jimbo het volgende:
heb net de request geaccepteerd, maar nu de vraag.. hoe hebben jullie hem gevonden?dan kunnen we dat ff in de op zetten
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw PSN naam gezocht en vervolgens jouw communities bekeken, dat was FOK! dus, en toen een verzoek verzonden.
Zo heb ik het tenminste gedaan.
Dit kon ik niet zien in de app gisteren, maar als dat openbaar staat is dat de beste optiequote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw PSN naam gezocht en vervolgens jouw communities bekeken, dat was FOK! dus, en toen een verzoek verzonden.
nah man, vr is een hit.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:46 schreef Ixnay het volgende:
VR is een gimmick en wordt een grote flop.
Mensen gaan geen uren lang met zo'n ding op hun kop zitten.
Hoe lang blijft zoiets leuk? Wordt een game er interessanter door?
heb hem juist besloten gehouden zo dat er alleen maar fok volk in komtquote:Op zondag 3 januari 2016 13:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit kon ik niet zien in de app gisteren, maar als dat openbaar staat is dat de beste optie
Samequote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op die manierquote:Op zondag 3 januari 2016 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb hem juist besloten gehouden zo dat er alleen maar fok volk in komt
ben je mooi?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna maandag![]()
![]()
![]()
Free to add: tessaap
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ook maar meteen een psn plus abbo van 365 dagen erbij gepakt.
voel je niks van hue hue hue huequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |