quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
En wat vond je van al die Pokémons tijdens de wedstrijd van Pallett gisteren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet hier over darts gaan! Goed dat onze moderators tegen die misselijkmakende gifjes optreden.
Ik ben niet voor Van Gerwen nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie is er nog meer voor #Viesdik?
Was dat de middagsessie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
En wat vond je van al die Pokémons tijdens de wedstrijd van Pallett gisteren?
Ik heb, toen jij MIA was, de rol overgenomen van Davy-aanpakker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht als hij ziet dat ik terug ben dat hij het wel doet.
Hij heeft eindelijk weer iemand om mee te praten over kwaliteitsrap.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik HAAT Van Barneveld.
(hier is je antwoord Stijn)
Bereidtquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
Bereidt je je anders voor tegen Raymond of tegen een andere speler? Nee, maar tegen Raymond is natuurlijk wel een andere voorbereiding.
Hou je muil, het gaat lekker 4-3 5-6 worden voor mvgquote:
Ff huilen weerquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef tja77 het volgende:
Barney mag wel een keertje ge-assraped worden vandaag.
Hallo FMDquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:15 schreef Merode32 het volgende:
Als ik former champion of the world hoor denk ik altijd dat er dan phil taylor komt![]()
![]()
Toen moest ik werken voor mijn baas. Heb dus geen mening over de geposte, al dan niet schunnige, gifjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja klopt!
Die waren wel rullevant in ieder geval. Pallett (Town) - Ash - Pokémon
Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En veel te veel fans van Van Barneveld
NATTEKAT NATTEKAT NATTEKAT.
MvG lacht je nu hard uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef raptorix het volgende:
Best triest dat die lui allemaal maar 1 shirtje hebben, denk dat ze ook weinig verdienen met dartsen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef raptorix het volgende:
Best triest dat die lui allemaal maar 1 shirtje hebben, denk dat ze ook weinig verdienen met dartsen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef raptorix het volgende:
Hebben ook allemaal een lastige maatquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:16 schreef raptorix het volgende:
Dit zou men kunnen kwalificeren als een plaatje dat ook in een SC kanquote:
Doe eens wat aan de plaatje rel..quote:
Jordiiquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik mis AFCNiels, prima user was dat. Wel een grote MVG-idolaat
Dit plaatje heeft niemand gemist in de tijd dat jij weg was.quote:
Nattekat is hier de SPT mod, en hij kan dat prima.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Doe eens wat aan de plaatje rel..
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Als Barney 161 uitgooit post ik m'n piemel.
Gelukkig is dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Je specificeert de leg niet, jij bent de lulquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Toen die hoorde dat z'n kleinzoon Mason heet.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Leg niet? Wedstrijd niet...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je specificeert de leg niet, jij bent de lul
oke Drizztquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Je bent wreed, maar ik ben bereid hierin met je mee te gaanquote:
Stompequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de vraag: "zijn er Nederlandse darters die niet 'van' of 'van de(r)' heten.
Als je je ontspant, doet het minder pijn...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney ziet er ontspannen uit.
Ja, die commentator kon alleen Groen bedenkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stompe
Groen
Klaasen
Wattimena
Brantjes
Dekker
Stuur jij er anders ook een paarquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Halve forum is geband door die dingen
Klaasen, Dekker, Brantjes... dat zijn ze wel denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stompe
Groen
Klaasen
Wattimena
Brantjes
Dekker
Hofstra
Ronceroquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die commentator kon alleen Groen bedenken
Als je Stompe noemt, dan ook Scholtenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stompe
Groen
Klaasen
Wattimena
Brantjes
Dekker
Wat een achterlijke kutvraag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Albertino Essers vergetenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die commentator kon alleen Groen bedenken
Wil je mij geband hebben? Waaromquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur jij er anders ook een paar
Ten Bergequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roncero
Vlaardingerbroek
Harms
Kist
BARNEY ARMYquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen van de Barney Army zijn.
Nog beter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je Stompe noemt, dan ook Scholten
Jawel, het is pauzequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, dat mag niet sorry. Geen pics.
We zijn een uitstervend ras.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen van de Barney Army zijn.
Godver, ik zou MVG niet echt serieus nemen als hij mij een keuken zou proberen aan te aansmeren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef raptorix het volgende:
Wel grappig want MVG was ook keukenverkoper voordat hij neerdaalde tot dartsen gooier.
val dood joh kk gekquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij was hij ook tegelzetter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Godver, ik zou MVG niet echt serieus nemen als hij mij een keuken zou proberen aan te aansmeren.
Hinderlijk stuiterballetjequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef DuTank het volgende:
Dat menneke van de Neckermann reclame is een baas.
Ik weet niet of ik morgen wel online ben, en daarna ga ik op vakantie dus ik wil je alvast een gelukkig nieuwjaar wensenquote:
Jessica Alba. Als je meer plaatjes wilt moet je Johannes even vragenquote:
MVG als tegeltjeszetter zou wel puur genot zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook tegelzetter.
Nee, dat was Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef raptorix het volgende:
Filemon had trouwens interview met Fortuyn paar minuten voordat hij afgeschoten werd.
Filemon leeft nog?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef raptorix het volgende:
Filemon had trouwens interview met Fortuyn paar minuten voordat hij afgeschoten werd.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag niet.
Probeer je me nou weer een ban aan te naaien?
Dat zou ik nooit willen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hartelijk bedankt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik morgen wel online ben, en daarna ga ik op vakantie dus ik wil je alvast een gelukkig nieuwjaar wensen
Nee Filemon was stagair, en mocht hem half minuutje buiten interviewen.quote:
Ik dacht Ruud de Wildquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:27 schreef raptorix het volgende:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Filemon was stagair, en mocht hem half minuutje buiten interviewen.
Misschien kunnen we een keer samen kijken als Miguel onvermijdelijk de Giro / Tour / Vuelta wint.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt!
Uiteraard wens ik jou datzelfde toe. Dat het een mooi, satirisch jaar mag worden vol overwinningen van Miguel.
Nog meer van die NL'ers op TV? Denk het niet hequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh gaat het daarover .
Ron Meulenkamp
Denk hetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog meer van die NL'ers op TV? Denk het niet he
Telt NIELS DE RUITER?
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telt NIELS DE RUITER?
Dat zou mooi zijn. Dan moet het wel de Giro/Tour zijn, want tijdens de Vuelta ben ik er niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer samen kijken als Miguel onvermijdelijk de Giro / Tour / Vuelta wint.
Dan telt Jeffrey de Zwaan ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Telt NIELS DE RUITER?
Ga je verslag doen vanaf locatie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Dan moet het wel de Giro/Tour zijn, want tijdens de Vuelta ben ik er niet.
Rick Hofstraquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja FABIAN ROOSENBRAND
Albertino Essers
Ik ben dan inderdaad in Madrid. Hemel en aarde gaan bewogen worden om een foto met Miguel te scoren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je verslag doen vanaf locatie?
Het gaat ook helemaal nergens over. Ze hadden ook Stijn kunnen uitnodigen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Filemon is wel baas. Maar iedereen kan daar zitten en over dartsen lullen
De Bunt hoort bij de best of de best.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen neemt revanche namens De Bunt
MARK OOSTERHUISquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Hadden we onze Harry Potter van de Grand Slam al?
Ik weet hoe zoiets voelt, het is vergelijkbaar met het moment dat ik met Hans Nijland op de foto ging.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben dan inderdaad in Madrid. Hemel en aarde gaan bewogen worden om een foto met Miguel te scoren.
Het is natuurlijk niet elke dag dat je een dergelijke grootheid tegen het lijf loopt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet hoe zoiets voelt, het is vergelijkbaar met het moment dat ik met Hans Nijland op de foto ging.
Vast welquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Krijgt Barney een wildcard voor de PL?
Ik ben geen Turkquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Allemaal toeteren bij 180[ afbeelding ]
Omdat het genot isquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef VXXLL het volgende:
Ik vraag me elke keer als ik darts kijk af waarom ik naar die vieze vette varkens loop te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |