Eerder zei van de Groot.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:38 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit artikel noemt geen alcohol. Andere bronnen doen dat expliciet wel. Dit artikel spreekt alleen over verdovende middelen.
Uit bijvoorbeeld dit artikel maak ik op dat het om alcohol + 2 andere drugs gaat: "Welke drugs het zijn, [meervoud] wil hij niet kwijt," (=Frank vd Goot)
Alcohol wordt hier expliciet genoemd, dus "wil hij niet kwijt" kan niet op alcohol slaan, want dat heeft hij al prijsgegeven.
http://nos.nl/artikel/2073997-dascha-had-ook-gedronken.html
GHB en Alcohol is geen goede combinatie, daar doelde de beste man op.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt helemaal
In het lichaam van de overleden scholier Dascha Graafsma uit Hollandsche Rading zijn "meerdere stoffen" gevonden die duiden op drugsgebruik. Dat zegt forensisch patholoog Frank van de Goot, die op verzoek van de familie toxicologisch onderzoek heeft gedaan.
Volgens Van de Goot zijn sporen van "twee totaal verschillende substanties" gevonden. Om welke stoffen het gaat, wil hij niet bekendmaken. "Dat is mogelijk daderinformatie. Het scenario dat ze door iemand anders is gedrogeerd, is met deze uitslag zonder meer een mogelijkheid." Volgens hem gaat het om twee stoffen die normaal gesproken niet bij elkaar horen. Daarom denkt hij aan verschillende verdovende middelen.
http://nos.nl/artikel/207(...)dascha-graafsma.html
goed lezen -dit staat erquote:Op woensdag 30 december 2015 11:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
GHB en Alcohol is geen goede combinatie, daar doelde de beste man op.
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik gok eerder op een fout van het AD bij het schrijven van het stukje, dan dat dit zo in het resultaat van het NFI staat, kranten staan tegenwoordig vol fouten, daar kan deze ook wel bij.
En dus? ALCOHOL is ook een drug. ALCOHOL en GHB zijn beide drugs. Het is echter zeer uitzonderlijk dat gebruikers ALCOHOL en GHB combineren. Aangezien dat een dodelijke combinatie kan zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen -dit staat er
"meerdere stoffen" gevonden die duiden op drugsgebruik
Uit sectie door patholoog Frank van de Goot in opdracht van de familie bleek vorige week al dat het zestienjarige meisjequote:Op woensdag 30 december 2015 11:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En dus? ALCOHOL is ook een drug. ALCOHOL en GHB zijn beide drugs. Het is echter zeer uitzonderlijk dat gebruikers ALCOHOL en GHB combineren. Aangezien dat een dodelijke combinatie kan zijn.
Dat was hier echter niet het geval, aangezien GHB in ieder lichaam aanwezig is.
Tja, fout in je bron dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit sectie door patholoog Frank van de Goot in opdracht van de familie bleek vorige week al dat het zestienjarige meisje
twee soorten drugs én alcohol in haar bloed had.
http://www.gooieneemlande(...)cha?lref=r_regionaal
of dit boek kan ik ook aanbevelenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef matthijst het volgende:
En nog 1 voor de GHB detectives.
Prachtig topic dit.
GHB is produced in the body in very small amounts, and blood levels may climb after death to levels in the range of 30–50 mg/L.[42]
levels may climb after deathquote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef matthijst het volgende:
Prachtig topic dit.
GHB is produced in the body in very small amounts, and blood levels may climb after death to levels in the range of 30–50 mg/L.[42]
Vanuit de hersenen, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef matthijst het volgende:
Prachtig topic dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn vraag. Meer niet.
volgens deze fokkerquote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef Falco het volgende:
Dat hele GHB in drankjes-verhaal doet al jarenlang de ronde. Maar hoe vaak gebeurt het nou echt dat meisjes gedrogeerd worden? Volgens mij ontzettend weinig.
Drugsabcquote:Op woensdag 30 december 2015 12:20 schreef Falco het volgende:
Dat hele GHB in drankjes-verhaal doet al jarenlang de ronde. Maar hoe vaak gebeurt het nou echt dat meisjes gedrogeerd worden? Volgens mij ontzettend weinig.
Nou ja, kijk, voor mij is de bewoording "na het overlijden wordt in het lichaam GHB gevormd" wat misleidend.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:51 schreef matthijst het volgende:
Sowieso zonder conserveringsmiddel. Beetje lastig om dat in haar afgerukte been naar binnen te pompen als het er in haar afgerukte nek weer uitloopt
We weten ook niet welk deel van van het weefsel onderzocht is door het NFI.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:45 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, voor mij is de bewoording "na het overlijden wordt in het lichaam GHB gevormd" wat misleidend.
Het zou anders overkomen als er zou hebben gestaan: bloedmonster in een testbuisje.
Maar goed.
Dit dus idd. Ben benieuwd of hij nog met een statement komt. Zal wel niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:59 schreef matthijst het volgende:
Die Frank is gewoon een eerste klas kneus.
Wat een simpel figuur met zijn drogeertheorie. Gast wilde waarschijnlijk zijn 15 minutes of fame even hebben. Gelukt.
Jep. Hopelijk wordt die beunhaas vervolgd voor z'n misleiding.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:59 schreef matthijst het volgende:
Die Frank is gewoon een eerste klas kneus.
Wat een simpel figuur met zijn drogeertheorie. Gast wilde waarschijnlijk zijn 15 minutes of fame even hebben. Gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |