SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hier ging het mis met Marco..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vreselijke Borsato wmb.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Hans Teeuwen zou dit mooi in twee woorden kunnen omschrijven."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind dit zo mooi, we wonen zelf tegenover een speeltuin en daarom heb ik erop gestemd.. nee, laat maar zitten. Kutnummer.![]()
Godsgruwelijk vaak ook gedraaid op de radio dit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit zo mooi, we wonen zelf tegenover een speeltuin en daarom heb ik erop gestemd.. nee, laat maar zitten. Kutnummer.![]()
![]()
Al ben je uit de oorlog, gaat de oorlog ooit uit jou?
Zie dan voor me hoe een man de loop van zijn geweer in n kindje duwt..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
'Niemand ziet hoe klein je bent' zong 'ie onder de douche.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit zo mooi, we wonen zelf tegenover een speeltuin en daarom heb ik erop gestemd.. nee, laat maar zitten. Kutnummer.
-XOXO-![]()
Hoe komt t dat werkelijk alle nummers van Prostato dit jaar zo gigantisch zijn gestegen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit zo mooi, we wonen zelf tegenover een speeltuin en daarom heb ik erop gestemd.. nee, laat maar zitten. Kutnummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kort nummer maar, gelukkig. Of was 'ie ingekort?
Kijk, Bob is wel mooi!
Zó, dan geeft dit ineens een contrast!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Sfeermaker het volgende:
'Niemand ziet hoe klein je bent' zong 'ie onder de douche.
Ze smelten de kazen!![]()
Diaan kan deze niet zo goed verstaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nieuwe ploat, hé?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe komt t dat werkelijk alle nummers van Prostato dit jaar zo gigantisch zijn gestegen?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Borsato zingt het vooral onder de douche
Niemand ziet...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Winkel gesloten, goed nummer om weer binnen te komen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef Sfeermaker het volgende:
'Niemand ziet hoe klein je bent' zong 'ie onder de douche..
![]()
nieuwe kutnummers...dan gaan mensen die oude kutnummers ook weer draaienquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe komt t dat werkelijk alle nummers van Prostato dit jaar zo gigantisch zijn gestegen?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef Jane het volgende:
Kijk, Bob is wel mooi!![]()
![]()
Zo? Hoeveel is een miljoen keer nul dan volgens jou?quote:
Ik vond dat nummer van Borsato beter in t origineel van Heleentje..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zit nog steeds te wahcten dat een DJ zegt 'Wat een kut nummer, wat doet hij op deze plaats'Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef PippenScottie het volgende:
Gers Pardoel is de 21e eeuwse Dylan.
I love music |Ajax forever
Belachelijk dat die er niet in staat, btw.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dat nummer van Borsato beter in t origineel van Heleentje..
Niet kunnen zingen en toch zoveel betere nummers maken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De Speeltuin is inderdaad een kort nummer. Gelukkig maar, ik hoef hier geen twintigminutenversie van te horen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef Jane het volgende:
Kijk, Bob is wel mooi!
tja dat willen ze niet bij radio 2. Alleen Rob gaat niet schijnheilig doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Stickertje het volgende:
Zit nog steeds te wahcten dat een DJ zegt 'Wat een kut nummer, wat doet hij op deze plaats'I love music |Ajax forever
Mooie!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
Niet kunnen zingen en toch zoveel betere nummers maken![]()
![]()
Ja, dat is Bob. Hij doet het gewoon. Fuck it!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Zorro het volgende:
Niet kunnen zingen en toch zoveel betere nummers maken
Misschien als het bij Rob in het blok had gezeten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Stickertje het volgende:
Zit nog steeds te wahcten dat een DJ zegt 'Wat een kut nummer, wat doet hij op deze plaats'
Moeten ze bij nr 4 doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Stickertje het volgende:
Zit nog steeds te wahcten dat een DJ zegt 'Wat een kut nummer, wat doet hij op deze plaats'Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bobgod. Matige zanger, maar de beste songwriter in de geschiedenis.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
opmerkelijke notering dit.I love music |Ajax forever
Robquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien als het bij Rob in het blok had gezeten...
Anders doe je die nummerjingles vooraf, in plaats van door het intro?
Heerlijk nummer ook weer dit
Dit staat te hoog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe komt dit ineens zo populair?I love music |Ajax forever
Matig is wel positief uitgedrukt, voor de rest eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:53 schreef Molurus het volgende:
Bobgod. Matige zanger, maar de beste songwriter in de geschiedenis.![]()
Relatief kort genoteerd. Pas sinds '13.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zolang Claudia op 4 staat kan het me geen ruk schelen wat eronder staat.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Evers over Ik wil niet dat je liegt:quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Stickertje het volgende:
Zit nog steeds te wahcten dat een DJ zegt 'Wat een kut nummer, wat doet hij op deze plaats'
"Ik moet dus eerlijk zijn over deze plaat. Maar ik ben professioneel, dus..."![]()
![]()
Snap ik ook niet. Dit is echte muziek en met alle Borsato en de Breijstemmers verwacht je dit dan niet.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Rob Evers?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Evers over Ik wil niet dat je liegt:
"Ik moet dus eerlijk zijn over deze plaat. Maar ik ben professioneel, dus..."Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ging vorig jaar exact duizend plekken omhoog, en nu weer aardig wat terreinwinst.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Evers over Ik wil niet dat je liegt:
"Ik moet dus eerlijk zijn over deze plaat. Maar ik ben professioneel, dus..."![]()
Dadelijk eerst door Lange Zwans heen bijten alvorens de heren Simon en Garfunkel los mogenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
wat kut afgekapt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afkapaids weer
Goed moment om even kip te hakkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eerst door Lange Zwans heen bijten alvorens de heren Simon en Garfunkel los mogen![]()
![]()
kind ophalen, tot straks
642 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010
641 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel 1968
640 White Room Cream 1968
639 Song 2 Blur 1997
638 In-A-Gadda-Da-Vida Iron Butterfly 1970
637 My Boy Elvis Presley 1975
636 Ain't Got No, I Got Life Nina Simone 1968
635 Get Back The Beatles 1969
634 Patience Guns N' Roses 1989
633 My Hometown Bruce Springsteen 1986
632 New Kid In Town Eagles 1977
631 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z 2004
630 Ik Kan Het Niet Alleen De Dijk 1989![]()
Wat doet díe zo hoog?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:57 schreef Szura het volgende:
Dadelijk eerst door Lange Zwans heen bijten alvorens de heren Simon en Garfunkel los mogen
En nee, ik heb het niet over Paul Simon. En ook niet over Art Garfunkel.
13 nummers in het volgend uur met In-A-Gadda-da-Vida. Dat kan nooit.Un dann rettet kein Kavallerie,
642 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010![]()
![]()
639 Song 2 Blur 1997![]()
![]()
638 In-A-Gadda-Da-Vida Iron Butterfly 1970![]()
![]()
![]()
636 Ain't Got No, I Got Life Nina Simone 1968![]()
![]()
631 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z 2004![]()
![]()
![]()
641 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel 1968![]()
640 White Room Cream 1968![]()
637 My Boy Elvis Presley 1975![]()
635 Get Back The Beatles 1969![]()
634 Patience Guns N' Roses 1989![]()
633 My Hometown Bruce Springsteen 1986![]()
632 New Kid In Town Eagles 1977![]()
![]()
![]()
635 Get Back The Beatles 1969 matige drummer
![]()
630 Ik Kan Het Niet Alleen De Dijk 1989
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
642 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010
639 Song 2 Blur 1997
636 Ain't Got No, I Got Life Nina Simone 1968
631 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z 2004
Als hij nou eens kapt met dat idiote gedoe in het cafe kan hij alles gewoon draaien. Mafklapper.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De Panda wel!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ff polletje:
Irritantste radioreclame?
-XOXO-![]()
Whooo whoo....zat ook in een FIFA-spel trouwens.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Driving Home for Christmas.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ff polletje:
Irritantste radioreclame?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het nummer dat daarvoor komt is 2:01.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:58 schreef Zorro het volgende:
13 nummers in het volgend uur met In-A-Gadda-da-Vida. Dat kan nooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
631 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z 2004 Gewoon nee
![]()
![]()
Zing een liedje voor me Frans
ook al is het in het Frans
pure poezie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
<INSERT willekeurige zorgverzekeringspooierspotje>quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ff polletje:
Irritantste radioreclame?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik herken het vast als ik het hoor, maar het zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Whooo whoo....zat ook in een FIFA-spel trouwens.
Was de zanger van the Gorillaz trouwens niet afkomstig uit Blur?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dit ja, tijd maken om een snotjongen te feliciterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij nou eens kapt met dat idiote gedoe in het cafe kan hij alles gewoon draaien. Mafklapper.![]()
Gelukkig is Bert er nu die niet zoveel lult
Toch vermoed ik dat het niet de 17-minuten versie is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het nummer dat daarvoor komt is 2:01.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het brein is hij er ook achter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik herken het vast als ik het hoor, maar het zegt me zo niks.
Was de zanger van the Gorillaz trouwens niet afkomstig uit Blur?
FIFA 98, die heb ik zelf niet gespeeld omdat World Cup 98 er toen ook was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Whooo whoo....zat ook in een FIFA-spel trouwens.![]()
We wordt ons een drumsolo door de neus geboord...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:58 schreef Zorro het volgende:
13 nummers in het volgend uur met In-A-Gadda-da-Vida. Dat kan nooit.My friends all drive horses![]()
Paskal Jakobsen is jaloers op deze tekstquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
pure poezieLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Drumsolo'squote:Op dinsdag 29 december 2015 18:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We wordt ons een drumsolo door de neus geboord...![]()
Als er iets is wat een concert verpest dan is het wel een drumsoloZe smelten de kazen!![]()
Gorillaz zijn echt geniaal... vermoedelijk dankzij deze man waarvan ik de naam niet eens weet.quote:
Benieuwd welk nummer dit dan is.
Daar hebben we Bertje weer met z'n goeie radiokop
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Vooral bij de Beatles.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Drumsolo's![]()
Als er iets is wat een concert verpest dan is het wel een drumsoloUn dann rettet kein Kavallerie,
In het volgende uur kan ik eindelijk een liedje waar ik op gestemd heb luisteren.
De tweede pas na Ich Bin Wie Du.![]()
Collins' solo na 3:41 in In the air tonight is puur genot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Drumsolo's![]()
Als er iets is wat een concert verpest dan is het wel een drumsoloHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Frans? Zei Frans tegen Frans in het Frans. Is Frans in het Frans Frans? Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans. Frans is in het Frans François.![]()
Welk liedje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
In het volgende uur kan ik eindelijk een liedje waar ik op gestemd heb luisteren.
De tweede pas na Ich Bin Wie Du.Ze smelten de kazen!![]()
Die drumsolo van Phil Collinsquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Drumsolo's![]()
Als er iets is wat een concert verpest dan is het wel een drumsolo
-XOXO-![]()
Collins' drums, drums more drums.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Collins' solo na 3:41 in In the air tonight is puur genot.
En daar dan een concert mee openen op z'n oude dag. Respect.![]()
![]()
Ik vind deze mooier:quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
pure poezie
"Manon, ik wil met jou een blokje om"I love music |Ajax forever
Damon Albarn heet-ie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gorillaz zijn echt geniaal... vermoedelijk dankzij deze man waarvan ik de naam niet eens weet.
Benieuwd welk nummer dit dan is.
Krijgen we dat gezever weer over die totaal niet bijzondere 'solo' van In the Air tonight. Elk jaar hetzelfde hier
.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Moge niet bijzonder zijn, lekker is t wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:04 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dat gezever weer over die totaal niet bijzondere 'solo' van In the Air tonight. Elk jaar hetzelfde hier
.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
635 Get Back The Beatles 1969![]()
Waarom dan gewoon niet meer stemmen voor Blauw of Open in plaats van op deze bagger te stemmen.
*kijkt beledigd vanuit Delft*quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo klinken ze allemaal in het westen..Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Of: Zuster, Rigoureusquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:07 schreef Ferdo het volgende:
Waarom dan gewoon niet meer stemmen voor Blauw of Open in plaats van op deze bagger te stemmen.I love music |Ajax forever
Haha nee. Maar laatst bij een top 2000 quiz werd dit refrein door de hele zaal gezongen. Dat was wel leuk
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Wie is die vent met die 'Van Nelle Shag' stem ?The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Niettusquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo klinken ze allemaal in het westen..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Frans profiteert ook van de beruchte sterfbonus ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zonder Thé had dit er nooit ingestaan.![]()
The Lauquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Wie is die vent met die 'Van Nelle Shag' stem ?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Baas Bquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Wie is die vent met die 'Van Nelle Shag' stem ?Ze smelten de kazen!![]()
Nee, ik vind die samenwerking tussen Frans en The Lau, sorry.
Simon & Garfunkel.
Iedereen is van de wereld en dat geldt ook voor hemThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Vond het wel een mooi nummer eigenlijk. Zelfs het Frans gedeelte. Het is dat hij een kutstem heeft, anders was het wat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bridge Over Troubled Water is natuurlijk hun kippenvelnummer, maar dit is ook
Sound of Silencequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:11 schreef Ferdo het volgende:
Bridge Over Troubled Water is natuurlijk hun kippenvelnummer, maar dit is ook
Die is ook mooiquote:
Bright Eyes blijft hun beste nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:11 schreef Ferdo het volgende:
Bridge Over Troubled Water is natuurlijk hun kippenvelnummer, maar dit is ook![]()
Niet Fat Bottomed Girls?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:12 schreef PippenScottie het volgende:
Lievelingslied van Djeez, deze.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ga een Engelse oub in, drink 20 bier en zing dit met zn allen hard mee. Dan is dit de beste van S&G![]()
![]()
Voor degenen die de bijbehorende film met Dustin Hoffman kennen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:12 schreef PippenScottie het volgende:
Lievelingslied van Djeez, deze.
Zometeen een van de mooiste lyrics ooit:
"Where have you gone Joe DiMaggio, our nation turns it's lonely eyes to you"![]()
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Volgens mij gaat hij ook los tijdens reclame jinglesquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:12 schreef houdjemond het volgende:
DJ gaat in iedergeval los op alle lyrics
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Bugno het volgende:
"Where have you gone Joe DiMaggio, our nation turns it's lonely eyes to you"![]()
![]()
Dan gaat ie bij mij op 100
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Bugno het volgende:
"Where have you gone Joe DiMaggio, our nation turns it's lonely eyes to you"
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef satecl het volgende:
Ga een Engelse oub in, drink 20 bier en zing dit met zn allen hard mee. Dan is dit de beste van S&G![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat was zonder Simon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bright Eyes blijft hun beste nummer.
In Engelse pubs zingen is altijd goed. Afhankelijk van hoeveel guinness je op hebt maakt het ook nauwelijks uit wat je zingt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Heb een zwak voor Scarborough FairFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Joe Dimaggio heeft zijn hele carriere te danken aan dit nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat nummer kan ik niet luisteren zonder te janken, Watership Down/Waterschapsheuvel is een van de zieligste films die ik ooit heb gezien..quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bright Eyes blijft hun beste nummer.
Enige film waar ik bij moet janken als een instabiele emotionele randdebiel
Is hij altijd zo.. ehrm.. enthousiast?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij ook los tijdens reclame jingles
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
En gelijk daarachteraan nog zo'n heerlijk nummer
Morgen Muse genotquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:14 schreef Molurus het volgende:
In Engelse pubs zingen is altijd goed. Afhankelijk van hoeveel guinness je op hebt maakt het ook nauwelijks uit wat je zingt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef Ferdo het volgende:
En gelijk daarachteraan nog zo'n heerlijk nummerFijn uurtje
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Guinness is overrated. Zit te weinig smaak aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:14 schreef Molurus het volgende:
In Engelse pubs zingen is altijd goed. Afhankelijk van hoeveel guinness je op hebt maakt het ook nauwelijks uit wat je zingt.![]()
Een van de weinige nummers waarom Clapton te horen is die ik wel goed vind.I love music |Ajax forever
Dit is ook erg fijn...Fitter. Happier. More productive
Boek is mooierquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik niet luisteren zonder te janken, Watership Down/Waterschapsheuvel is een van de zieligste films die ik ooit heb gezien..
Enige film waar ik bij moet janken als een instabiele emotionele randdebiel
Ook dat merk je niet als je er genoeg van drinkt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Guinness is overrated. Zit te weinig smaak aan.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bright Eyes blijft hun beste nummer.![]()
![]()
Nogal een ADHD-typje ja, die Bert.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is hij altijd zo.. ehrm.. enthousiast?
Alleen gave mensen stemmen hier opThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Vind het altijd leuk hoe hij presenteert, hij lijkt altijd lol in zijn werk te hebbenquote:
Al klaarquote:En kinderen de deur uit voor logeren,, whoop
Fitter. Happier. More productive
Ja, dat zonder meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind het altijd leuk hoe hij presenteert, hij lijkt altijd lol in zijn werk te hebben
Dit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:18 schreef Molurus het volgende:
Gewoon door de solo heen lullen. Godver.![]()
Haha, door de solo heenlullen, wat een teringhondFitter. Happier. More productive
Ik weet dat er morgenmiddag twee in 1 uur zittenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:16 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
Wanneer is de volgende, weet je dat toevallig?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
BLURR WOOOOHOOOOFitter. Happier. More productive
FIFA 98![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
ROCK 'N' ROLL!!!!!!!!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik verstond vroeger echt niks van dit nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen dit lied uitkwam vond ik het kut, maar ik begin het nu steeds meer te waarderenZe smelten de kazen!![]()
Coffee and TV had er ook wel in gemogenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nieuwe Blur is trouwens ook primaFitter. Happier. More productive
Maar dit is pakken beter uiteraard
Die clip is echt geniaalquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Coffee and TV had er ook wel in gemogen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit is misschien wel de vetste plaat in de top
Dat was meesterlijk. Ik heb zelden een wedstrijd uitgespeeld met meer dan 8 manquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De keeper onderuit kunnen schoffelen
In the Garden of Eden...i.c.m. een behoorlijke hoeveelheid wiet....geeft dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ken dit niet![]()
Klinkt wel ok...wat is het?Fitter. Happier. More productive
Iron Butterflyquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:21 schreef Bugno het volgende:
Ik ken dit niet![]()
Klinkt wel ok...wat is het?Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:21 schreef Bugno het volgende:
Ik ken dit niet![]()
Klinkt wel ok...wat is het?quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Melkpakjequote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Was een uitdaging om er vier uitgestuurd te krijgen, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dat was meesterlijk. Ik heb zelden een wedstrijd uitgespeeld met meer dan 8 man
Ja, zelfs mijn moeder vond het een geniale clipquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wow, zo'n catchie deuntje dat overal te pas en te onpas wordt gebruikt, en nog mensen die het niet kennen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dacht even dat dat jochie een Fleshlight vasthieldThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In the garden of eden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:22 schreef Molurus het volgende:
Wow, zo'n catchie deuntje dat overal te pas en te onpas wordt gebruikt, en nog mensen die het niet kennen.![]()
Lijkt op Suzie Q qua tempo en ritme.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit was vroeger een hit op de dansvloer naar t schijnt, maar dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit soort gortdroge jaren '70 rock is niet aan mij besteed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op LSD kan alles.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was vroeger een hit op de dansvloer naar t schijnt, maar dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.![]()
Dat zie ik echt niet voor me neequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was vroeger een hit op de dansvloer naar t schijnt, maar dat kan ik me maar moeilijk voorstellen.![]()
![]()
Je hoort ook niet zo vaak bij de publieke zenders. Wel komt dit nummer met enige regelmaat op Arrow Classic Rockquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Het is net begonnen
Desnoods headbangen op We'll Meet Again.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zag hem laatst nog in een aflevering Criminal Minds. The Tribe. Werd gespeeld toen je billen van een hele mooie dame zagquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:22 schreef Molurus het volgende:
Wow, zo'n catchie deuntje dat overal te pas en te onpas wordt gebruikt, en nog mensen die het niet kennen.
Deze vind ik een van de mooiste van Elvis
De Elvis bakvissen van ooit leven nog.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ongetwijfeld vaak genoeg gruwelijk verkracht door de levenslied-wereld."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
De Elvis bakvissen van ooit leven nog.![]()
Elvis zelf ook nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Mani89 het volgende:
De Elvis bakvissen van ooit leven nog."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |