SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mooie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
dit is falenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:12 schreef Stickertje het volgende:
fipo
origineel van take that is beterFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Calvin Harris is toch origineel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:12 schreef Stickertje het volgende:
fipo
origineel van take that is beterTrotste mama van Ambar
Godver, m'n laptop zat weer te bokken en ik zat het te slaan om deze opmerking als eerste te kunnen maken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:12 schreef Stickertje het volgende:
fipo
origineel van take that is beter![]()
![]()
Ook daar moet het huishoudboekje kloppen. Intern ook zware klappen gehad de laatste jaren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Omdat ze een monopoliepositie hebben bedoel je?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zelfs ik kan niet zo hoog piepen als de Beegees.Trotste mama van Ambar
ik vind het wel leuk om al die lijstjes te zien. Welke users er altijd al waren.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, m'n laptop zat weer te bokken en ik zat het te slaan om deze opmerking als eerste te kunnen maken.!
Ze smelten de kazen!![]()
Geen echte Fokker zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
How deep is my love? centimeter of 17![]()
![]()
haha geen echte fokker dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
How deep is my love? centimeter of 17When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ah, dus daar slaat de '17' uit je username op!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
How deep is my love? centimeter of 17![]()
Ik doelde ook op haar postaantalquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om al die lijstjes te zien. Welke users er altijd al waren.
De lijstjes zijn leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dus daar slaat de '17' uit je username op!Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dus daar slaat de '17' uit je username op!![]()
![]()
Dát heb ik heel lang voor me kunnen houden..quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dus daar slaat de '17' uit je username op!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nouja ze hebben hun concurrent opgeslokt om vervolgens een monopoliepositie te creeren, slim maar je verliest tegelijkertijd ook klanten als men het niet meer gaat kunnen betalen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook daar moet het huishoudboekje kloppen. Intern ook zware klappen gehad de laatste jaren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat weer een toespeling op die 17cm van je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dát heb ik heel lang voor me kunnen houden..![]()
Wat was mijn eerste jaar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om al die lijstjes te zien. Welke users er altijd al waren.
Heb 1 keer vanuit Lapland, 200 kilometer boven de Poolcirkel, meegeluisterd/-gepost.
Daar was het toch de hele dag donker en was er geen reet te beleven...![]()
Deze staat fijn hoog
Waarom ging je er dan ook zitten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was mijn eerste jaar?
Heb 1 keer vanuit Lapland, 200 kilometer boven de Poolcirkel, meegeluisterd/-gepost.
Daar was het toch de hele dag donker en was er geen reet te beleven...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik kwam Antonie laatst nog tegen in de supermarkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik krijg het alleen zelf niet voor elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde ook op haar postaantal
De lijstjes zijn leuk
I love music |Ajax forever
![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Wie weet Cee, wie weetquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat weer een toespeling op die 17cm van je?
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zingen kon ie niet, maar toch een mooie plaat, met Daphne in de clip
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste jaren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vrouwen verbieden!!11!!1!1quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie stemt hierop?
Owja vrouwen.
VrouwenZe smelten de kazen!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie stemt hierop?
Owja vrouwen.
VrouwenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik word hier wel een beetje emeusjeneel van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jij bent een faalmomentquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Hero???? Serieus?
Faalmoment van de dag.
geschreven door guus geloof ikWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Wij dachten dat het leuk was om rondom Kerst in de sneeuw te bivakkeren en eens het Noorderlicht te kunnen zien. Allebei niet of nauwelijks meegemaakt toen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom ging je er dan ook zitten?![]()
Cover van Enrique Iglesiasquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan nu Toen ik je zag met Hero.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of zouden hier stiekem mannen opstemmen?Trotste mama van Ambar
Ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Of zouden hier stiekem mannen opstemmen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Feitje: Dit nummer staat in de top 10 van vrouwen die hun benen scheren met een scheermesje van de LidlHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het hield op voor Kamerlingh toen hij in de kamer hing.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste jaren."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
3521quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word hier wel een beetje emeusjeneel van![]()
![]()
Klopt.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
All Stars was wel een leuke serie.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feitje: Dit nummer staat in de top van vrouwen die hun benen scheren met een scheermesje van de Lidl![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feitje: Dit nummer staat in de top 10 van vrouwen die hun benen scheren met een scheermesje van de Lidl.
![]()
Ik gebruik overigens scheermesjes van de Action en ik scheer alleen mijn benen boven de 17 graden en met bijzondere dagen.Trotste mama van Ambar
Eén van die gasten was aanwezig bij de lancering van Tidal. Met helm en al.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Daft Punk
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
#jesuishero[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn hele leven is één grote faal, maar ik heb nooit zijn draak gemaakt.quote:My friends all drive horses![]()
Ik noteer dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik overigens scheermesjes van de Action en ik scheer alleen mijn benen boven de 17 graden en met bijzondere dagen.![]()
nog steeds aan het stoeien met stats
ik wist niet dat zijn draak stuk wasquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn hele leven is één grote faal, maar ik heb nooit zijn draak gemaakt.Ze smelten de kazen!![]()
Doe dat.quote:
Benen scheren in de winter
Trotste mama van Ambar
Ik heb dat toevallig vandaag gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat.
Benen scheren in de winter![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef peaceman het volgende:
nog steeds aan het stoeien met statsquote:![]()
Daft Punk-helden....één van de beste liveshows die ik heb gezien. Ze hebben wel betere platen gemaakt overigens..Fitter. Happier. More productive
Dat niet doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat.
Benen scheren in de winter
-XOXO-![]()
Deze plaat is voor iedereen die nog wil winkelen in een volle V&D."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Geen fijner gevoel dan lekker gladde benen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat.
Benen scheren in de winterReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik de dag voor Kerst, want panty aan met Kerst.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb het voor de kerst gedaan omdat ik een jurkje aan deed. Maar anders vind ik het maar dikke onzin inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe dat.
Benen scheren in de winterOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nog één keer mijn V&D-grap nu het nog kan:
Hé! Waar heb jij op gestemd!
'Ik heb gestemd op de V&D, want die hebben een restaurant op de bovenverdieping.'![]()
Zo erg zal het ook niet zijn, hé?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n vachtje is extra warmte in de koude dagen
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:20 schreef Ferdo het volgende:
Deze plaat is voor iedereen die nog wil winkelen in een volle V&D.![]()
![]()
ik snap de V&D-grappen niet helemaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n vachtje is extra warmte in de koude dagenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo'n vachtje is extra warmte in de koude dagen
-XOXO-![]()
Lou is bezig aan een vrije val[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iets over surséancce van betaling...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik snap de V&D-grappen niet helemaal."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Omdat ik toch al lekker dingen aan het delen was:
Ik ga een bh aan doen en richting werk
Trotste mama van Ambar
Ook met Perfect Day. Die dode artiestenbonus kun je maar eenmaal inzetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lou is bezig aan een vrije valHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ga eens aan het avondeten beginnen. Tot later
Holly is wel dit jaar doodgegaan, dus eigenlijk zou dit ook moeten stijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook met Perfect Day. Die dode artiestenbonus kun je maar eenmaal inzetten natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga eens aan het avondeten beginnen. Tot later
The Velvet Underground, dat was nog s een band. (Staat niet in de lijst.)
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Net m'n vlees gecheckt. Nog steeds bevroren. Kan mij 't schelen, ik mik het gewoon als ijsklomp in de pan en zie wel wat er gebeurt. HONGER.![]()
Concurrentquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ze hebben hun concurrent opgeslokt om vervolgens een monopoliepositie te creeren, slim maar je verliest tegelijkertijd ook klanten als men het niet meer gaat kunnen betalen...
Novum was een flutpersbureau dat ook nog eens ten dode was opgeschreven omdat NRC weer terugging naar ANP.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lou Reed staat toch niet direct onder Driving home for Christmas he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al vaker opgemerkt, maar wisten jullie dat dit nr gaat over Candy Darling, de travestiet waarmee Ray Davies date in Lola?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:23 schreef Molurus het volgende:
The Velvet Underground, dat was nog s een band. (Staat niet in de lijst.)
Gelukkig staat one direction er wel in, maakt weer een hoop goed
Dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lou Reed staat toch niet direct onder Driving home for Christmas he?![]()
Wat een trolls bij Radio 2.
![]()
Magnetron een idee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Cee het volgende:
Net m'n vlees gecheckt. Nog steeds bevroren. Kan mij 't schelen, ik mik het gewoon als ijsklomp in de pan en zie wel wat er gebeurt. HONGER.-XOXO-![]()
Nee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al vaker opgemerkt, maar wisten jullie dat dit nr gaat over Candy Darling, de travestiet waarmee Ray Davies date in Lola?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef cafca het volgende:
Even when she was giving head, she Said "hmmmhnmmmmmm"Hij blijft elk jaar leuk
Ze hadden een behoorlijk goede economiesectie. Een deel daarvan zit nu bij NRC.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Concurrent
Novum was een flutpersbureau dat ook nog eens ten dode was opgeschreven omdat NRC weer terugging naar ANP.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je probeert nog steeds top 2000 spoilers te ontwijken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lou Reed staat toch niet direct onder Driving home for Christmas he?Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat?
Gelukkig staat one direction er wel in, maakt weer een hoop goed
One direction naar de uitgang van de top 2000 hoop ik.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik kijk nog steeds niet naar de lijst.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je probeert nog steeds top 2000 spoilers te ontwijken?
Maar helaas niet dus. Dat was wel hilarisch geweest
Een ander deel mag de mediawatches schrijven voor het ANP geloof ik, ben je lekker klaar mee...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hadden een behoorlijk goede economiesectie. Een deel daarvan zit nu bij NRC.
Nee leuk toeven is het al tijden niet meer in de journalistiek, al heb ik me wel een aantal jaartjes vermaakt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fok reunion dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef Cee het volgende:
Volgend jaar die kansloze spandoeken inleveren bij de ingang van 't café, evenals telefoontjes.![]()
Met kleine stapjes, 64 plaatsen omlaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
One direction naar de uitgang van de top 2000 hoop ik.
Nu maar hopen dat ze niet dood gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met kleine stapjes, 64 plaatsen omlaag![]()
![]()
De enige ECHT leuke van ze met Wind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja die Jerney kon wel zingenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best een bijzonder nummer voor een Nederlandse band.. o wacht.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
conclusie na klooien met de stats is dat de meeste users toch elk jaar wel weer terugkeren,I love music |Ajax forever
Die indruk had ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef peaceman het volgende:
conclusie na klooien met de stats is dat de meeste users toch elk jaar wel weer terugkeren,
Zonder klooien![]()
![]()
Dit is de bestlopende reeks van heel FOK! tegenwoordig naast ESF.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef peaceman het volgende:
conclusie na klooien met de stats is dat de meeste users toch elk jaar wel weer terugkeren,[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uit mijn statistieken blijkt dat de meeste statistieken onzin zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef peaceman het volgende:
conclusie na klooien met de stats is dat de meeste users toch elk jaar wel weer terugkeren,
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gvd draai gewoon de hele platen ipv deze kutzooiLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
dat is best treurig. jammerquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de bestlopende reeks van heel FOK! tegenwoordig naast ESF.I love music |Ajax forever
Ik vermaak me ondanks alles nog steeds. T blijft een prachtig en zeer divers metier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Een ander deel mag de mediawatches schrijven voor het ANP geloof ik, ben je lekker klaar mee...
Nee leuk toeven is het al tijden niet meer in de journalistiek, al heb ik me wel een aantal jaartjes vermaakt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:![]()
Ik heb drank ingeslagen voor vanavond.. Probeer tot 3 uur door te gaan, zal wel niet lukken
Ook de leukstequote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de bestlopende reeks van heel FOK! tegenwoordig naast ESF.![]()
![]()
Wat is er om drie uur?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb drank ingeslagen voor vanavond.. Probeer tot 3 uur door te gaan, zal wel niet lukken-XOXO-![]()
Wat is daar treurig aan? Deze reeks loopt gewoon heel goed.quote:
er zijn nauwelijks of geen SC's die dit posttempo halen, maar dat vind ik niet zo erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zal er ook zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb drank ingeslagen voor vanavond.. Probeer tot 3 uur door te gaan, zal wel niet lukken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb heerlijk speciaalbier, dus zal me ook nog wel een tijd vermakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Voetbalwedstrijd die live uitgezonden worden op tv.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan? Deze reeks loopt gewoon heel goed.
er zijn nauwelijks of geen SC's die dit posttempo halen, maar dat vind ik niet zo erg.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
#tip 's middags een uurtje slapen, doe ik ook wel eens en voel me dan 's avonds/ 's nachts super fit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb drank ingeslagen voor vanavond.. Probeer tot 3 uur door te gaan, zal wel niet lukken![]()
Nee, maar ik nam aan dat je dat voor het hele jaar bedoelde. Dit is maar een weekje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan? Deze reeks loopt gewoon heel goed.
er zijn nauwelijks of geen SC's die dit posttempo halen, maar dat vind ik niet zo erg.I love music |Ajax forever
abbo nemen denk ik...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef asco het volgende:
Wat zou ik kunnen doen om deze site te redden, serieus?
en adblock uitzetten als je die aan hebt staanZe smelten de kazen!![]()
Het gaat dus om geld?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
abbo nemen denk ik...
en adblock uitzetten als je die aan hebt staan![]()
Eentje van mijn lijstje ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tussen 00.00& 3.00 komen veel super nummers
-XOXO-![]()
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.I love music |Ajax forever
CAN I JUST HAVE ONE MORE MOONDANCE
WITH YOU
MYYYYYY LOOOOVVVEEELekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Heh? Waarom dat? Ik weet dat het met FOK iets minder gaat, maar zo slecht gaat het toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet het laatste jaar![]()
![]()
Heb ik ook gedaan, al zie ik niet wat dat op zou kunnen leveren, want ik klik nooit op bannersquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb ook speciaal voor deze site de adblocker uitgeschakeld![]()
![]()
Tsja het was bijna niet tegen te houden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.
KateDie heb ik nog niet gehoord dit jaar ,echt al d'r materiaal is in de nacht geflikkerd
Paniekzaaierquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet het laatste jaar![]()
![]()
Egniequote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo doet dit trouwens wel beter dan Kate.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kate Bush![]()
De versie met David Gilmour is zeer de moeite waard.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik klik er altijd per ongeluk opquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, al zie ik niet wat dat op zou kunnen leveren, want ik klik nooit op banners
-XOXO-![]()
Dat vindt Danny fijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik klik er altijd per ongeluk op![]()
![]()
Welk liedje is dat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eentje van mijn lijstje ook
Dat waren nog eens tijden. De tijden dat we 2 muziektriviatopics per dag vollulden. Duurt nu een maand ofzo....quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.![]()
Iemand pics van Kate?
en dan elke keer een modje die kwam waarschuwenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. De tijden dat we 2 muziektriviatopics per dag vollulden. Duurt nu een maand ofzo....
SC is kut voor nieuwe users, SC's zijn vaak kliekjes en daar kom je als nieuweling niet vaak tussen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
ooit waren SC topics niet echt gewenst, herinner ik me nog.Ze smelten de kazen!![]()
Valt tegen dat Placebo er niet in staat ( voor zover ik weet )quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo doet dit trouwens wel beter dan Kate.Ze smelten de kazen!![]()
Die vind ik ook mooi iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo doet dit trouwens wel beter dan Kate.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
dat is waar.. hier is iedereen welkom hoor.. zelfs maniquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
SC is kut voor nieuwe users, SC's zijn vaak kliekjes en daar kom je als nieuweling niet vaak tussen.
Slackerbitch moet in de top 2000!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Valt tegen dat Placebo er niet in staat ( voor zover ik weet )![]()
![]()
Nou als de shit echt de fan raakt mogen ze me bellen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
FB / Hoe gaat het nu met FOK!?
In dit topic kan je lezen wat er zo;n beetje aan de hand is
Doe hier mee wat je wil.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voodoo Child-Jimi Hendrix
Rond een uur of half drie,![]()
Een van de liedjes waar ik wakker voor wil blijvenZe smelten de kazen!![]()
Ach nieuwe users krijgt FOK! toch nauwelijks meer...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
SC is kut voor nieuwe users, SC's zijn vaak kliekjes en daar kom je als nieuweling niet vaak tussen.
Vorig jaar nog in de nacht..gedaald of gestegen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
we zijn blij dat je er bentquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was hier vorig jaar ook aan het posten maar voor de rest ben ik vrij nieuw.. maar ik post gewoon mee.
Gezelquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Een van de liedjes waar ik wakker voor wil blijven
-XOXO-![]()
52 plaatsen gedaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar nog in de nacht..gedaald of gestegen?Ze smelten de kazen!![]()
gedaald.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar nog in de nacht..gedaald of gestegen?I love music |Ajax forever
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kom al meer dan 10 jaar in sc's, en heb overal nieuwe mensen zien binnenkomen![]()
![]()
Kutlijstquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
52 gedaald denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel veel iddquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Molurus het volgende:
Dit draai ik echt te weinig. Kate heeft prachtige dingen gemaakt.![]()
![]()
maar die hierna is tenminste gestegenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Chris is er vroeg bij, nu al naar huis rijden voor de kerst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft even de tijd.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
smaakt eerder naar bedorven kalkoen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is zoooo erg mosterd na de maaltijd.
Zolang de oude blijven zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nieuwe users krijgt FOK! toch nauwelijks meer...![]()
![]()
![]()
![]()
Dit nummer is met de Kerst al niet te harden, laat staan nu.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Flappie is de hoogste toch?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kliekjes inderdaad. Daarom staan SC's mij tegen. Maar als anderen het leuk vinden, prima toch?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
niet voor, niet tijdens en niet na!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:42 schreef Jane het volgende:
Dit nummer is met de Kerst al niet te harden, laat staan nu.I love music |Ajax forever
Hoop dat we de kerstplaten hiermee wel gehad hebben. Maar ik vrees voor flappie en wham.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wham staat op 528, weet ik door de GAMMAquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat we de kerstplaten hiermee wel gehad hebben. Maar ik vrees voor flappie en wham.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vrees voor een speeltuin.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat we de kerstplaten hiermee wel gehad hebben. Maar ik vrees voor flappie en wham.![]()
Last Christmasquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat we de kerstplaten hiermee wel gehad hebben. Maar ik vrees voor flappie en wham.
Gamma? Ik luister net als jij lijstloos, maar jij krijgt dus hints via de gamma?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wham staat op 528, weet ik door de GAMMAHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
zing een liedje voor mequote:I love music |Ajax forever
Ah, mijn moeders liedje![]()
![]()
Staat die zo hoog?quote:
Annie
Un dann rettet kein Kavallerie,
De smaak van Nederlandquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
En Flappie 19 plekken hoger.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wham staat op 528, weet ik door de GAMMA"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mijn moeder heet Anneke trouwens, maar een Ierse muziekantenkennis van ons, zingt dit altijd voor haar.
Deze is nog wel oke van John Denver[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat er nooit meer mooie driekwartsmaat liedjes uitgebracht worden. Zulke mooie pareltjes zitten er tussen
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ik vond de versie van Miggy beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
42quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:47 schreef asco het volgende:
Mensen die dit als puber herinnering hebben zijn al bijna 70.
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
60 eerder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:47 schreef asco het volgende:
Mensen die dit als puber herinnering hebben zijn al bijna 70."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |