Nouja ze hebben hun concurrent opgeslokt om vervolgens een monopoliepositie te creeren, slim maar je verliest tegelijkertijd ook klanten als men het niet meer gaat kunnen betalen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook daar moet het huishoudboekje kloppen. Intern ook zware klappen gehad de laatste jaren.
Is dat weer een toespeling op die 17cm van je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dát heb ik heel lang voor me kunnen houden..
Wat was mijn eerste jaar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om al die lijstjes te zien. Welke users er altijd al waren.
Waarom ging je er dan ook zitten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was mijn eerste jaar?
Heb 1 keer vanuit Lapland, 200 kilometer boven de Poolcirkel, meegeluisterd/-gepost.
Daar was het toch de hele dag donker en was er geen reet te beleven...
ik krijg het alleen zelf niet voor elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde ook op haar postaantal
De lijstjes zijn leuk
Wie weet Cee, wie weetquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat weer een toespeling op die 17cm van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |