Ok.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Weissman het volgende:
Klagen over celebs en praten over je nieuwe schoenen. Ja je bent echt 1 of the guys.
doe nou niet dan komt ze weer met die poep en plas humorquote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Weissman het volgende:
Klagen over celebs en praten over je nieuwe schoenen. Ja je bent echt 1 of the guys.
goede tandzorg daarquote:
zou wel facializenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus. The fuck is er met haar gebeurd?
ik lees deze nu pasquote:Op woensdag 30 december 2015 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
jouw moeder is een dame van lichte zeden die lijdt aan een zeer ernstige ziekte die zich uit in ongecontroleerde celdeling
Meer moneyz maken en minder werkenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:13 schreef Faeroer het volgende:
Wie heeft z'n goede voornemenlijstje al klaarliggen?
Inderdaad alle Turken terug naar Marokko.nlquote:Op woensdag 30 december 2015 18:21 schreef seto het volgende:
jij denkt dat fok het beter zou doen als moslims mee gingen posten op de FP?
ik hoef dingen als "we moeten meer vluchtelingen toelaten" en "er is op zich niks mis met IS" niet te lezen hoor
ben je homo ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef no1uknow het volgende:
jullie ook lkkr top2000 luisteren jongens?
Hier moet een fok/nl versie van komenquote:
quote:amandaeliseleeAt the gym drinking my @ehplabs BCAA's in pineapple 🍍🍍 it helps reduce soreness and increase endurance. Use code amanda10 for 10% off ehplabs.com
quote:amandaeliseleeIn honor of national coffee day I'm mixing @ehplabs oxywhey protein with my ☕️ for an extra energy boost, while building lean muscle! Use my code amanda10 for 10% off www.ehplabs.com
zou ook wel een baggersupplement voor haar hebben snap je deze vriend niet bagger maar sperma haha snap je?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom volg ik dat soort figuren niet. Erger me echt aan die marketing in alle foto's. Laat gewoon je tieten zien ipv steeds met die bagger supplementen te komen.
lol je zet zeker een spuitje in haarquote:Op woensdag 30 december 2015 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou ook wel een baggersupplement voor haar hebben snap je deze vriend niet bagger maar sperma haha snap je?
Whaha nee is gewoon overbodig toch al die bcaa's en 20 potten met zooi per dag.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef Weissman het volgende:
LOL Sap is ook opgelicht door body&fit shop
i can feel the rage
hnnnng wat lekker vanaf 3:00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |