Ja nou tijdens Turkse chick was ze zeg maar het droommeisje van toute NL, maar nu is ze een soort plastic pop, en dan niet eens een Barbie maar van die Chinese namaakzooi, snap je. Ik vind het jammer seto. Jammer vind ik het.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:12 schreef seto het volgende:
[..]
kan je hier aub meer over vertellen
Geen last vanquote:Op woensdag 30 december 2015 13:14 schreef Weissman het volgende:
Zullen we al beginnen met klagen over de nieuwjaarsdrukte in de gyms?
vind dat ze alleen nog grotere borstimplants nodig heeft verder is het goedquote:Op woensdag 30 december 2015 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou tijdens Turkse chick was ze zeg maar het droommeisje van toute NL, maar nu is ze een soort plastic pop, en dan niet eens een Barbie maar van die Chinese namaakzooi, snap je. Ik vind het jammer seto. Jammer vind ik het.
Ik zou als ik een vent was niet met een gerust hart m'n piemel tussen die tanden durven te stoppen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vind dat ze alleen nog grotere borstimplants nodig heeft verder is het goed
Ze heeft zich aangepast aan de Turkse bevolking. Geen idee, ziet er raar uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus. The fuck is er met haar gebeurd?
Ok.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Weissman het volgende:
Klagen over celebs en praten over je nieuwe schoenen. Ja je bent echt 1 of the guys.
doe nou niet dan komt ze weer met die poep en plas humorquote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Weissman het volgende:
Klagen over celebs en praten over je nieuwe schoenen. Ja je bent echt 1 of the guys.
goede tandzorg daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |