Dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ik je toch hier zie: op oudjaarsdag zend BBC1 een docu over Take That uit. Take That: These Days On Tour.
Zal m er nog ns naast moeten leggenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Speciaal voor noobie:
How do you feel
Lovin 'a rose
Guarding her life day and night
How do you feel
Losing that rose
Killed by a storm you can't fight
Lea Lea
Girl now you're gone
Leaving, leaving behind
The memory of your smile
That will never leave my mind
Where are those words
I heard you say
You would forever be mine
Where are those words
How can I pray
Losing a love so Devine
Lea Lea
Girl now you're gone
Leaving, leaving behind
The memory of your smile
That will never leave my mind.
dan had je echt hongerquote:
Ik zag 'm voorbij komen toen ik Sherlock ging inplannen. Zou best kunnen dat ie al eerder is uitgezonden hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je voor de tip.Hij was vorige week volgens mij al uitgezonden, heb 'm opgenomen maar dezer dagen kom ik niet aan normaal tv-kijken toe.
Volgende keer iets eerder zeggen. Kan ik de tekst eerder posten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal m er nog ns naast moeten leggen
Het is een spemsletquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:42 schreef Dven het volgende:
Ruim 1 op de 50 posts op FOK vandaag zijn van peaceman![]()
Ik ookquote:
er is nog hoop voor jequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit nummer van Keane zo hoog staat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap echt niet waarom dit nummer van Keane zo hoog staat.
Het is zo slick en overgeproduceerd. Ik vind het ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
Van dit nummer snap ik niet waarom het nu nog zo ongelofelijk vaak wordt gedraaid op 2 en op Sky. Vind het een van hun minsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |