En met Jorritquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef wimderon het volgende:
Ik eis een interview met Jillert, nu.
hey wim, sluit jij je aan bij ons bitches-clubje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:14 schreef wimderon het volgende:
Over een uurtje of twee nog de mass-start. Ik juich voor iedereen behalve de hele sloot aan deelnemers van de ploegen van Anema.
Dat zal een aardig grote club zijn als het om die drie mannen gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hey wim, sluit jij je aan bij ons bitches-clubje?geen fan van bob, Bergsma en anema
(en sylvie
)
maar ik vind die ErikJan Kooiman wel een oke figuur!
De Massastart moet meer Nederlanders hebben vind ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een race![]()
Dan vinden sommigen de 10km saai
Die mensen nemen wij vanaf nu niet serieus meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die liever dit soort journalisten aan het werk zien dan Bert Maalderink
Al die clean sweepsquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:23 schreef -0- het volgende:
Succesvol toernooi, al de 8e keer het wilhelmus
Jorien valt helemaal niet op mannen.quote:
Heather heeft mooie vissen op haar voet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah, ik zie het ook. Een 'H' dus, als trouwring. Zal Heather wel verzonnen hebben, die heeft er ook op d'r voet.
blits hoor jorrit
ter Mors. Dacht dat ze lesbisch was.quote:
Ja dat zei ik net ook al.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
ter Mors. Dacht dat ze lesbisch was.
Toen was het niveau echt bedroevend laag...Nesbitt won met 1:16 hoog ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik vergeet altijd dat Gerritsen zilver won op de OS in 2010
Maar de baan was ook slecht door die Zamboni toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was het niveau echt bedroevend laag...Nesbitt won met 1:16 hoog ofzo
Dat speelde ook mee ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de baan was ook slecht door die Zamboni toch?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:37 schreef Zorro het volgende:
Moniek Klijnstra lijkt ook op Moniek Kleinsman.
Die kon er ook niks van.
Van Beek maakt het nog bonterquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een PB van 1.14 rij je 1.19
Heb ik toevallig ook gehoord. Ze wilde de politiek in. Of zit dat al, weetikveel. Hopelijk niet landelijk want dan krijg ik er ook last van. Aan de andere kant, wie stemt daarop behalve bekendenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]die was laatst nog op de (ik meen) radio? ik hoorde een piepstem en jawel hoor, daar is ze analist met DeDeut
Hoop het ook. Van Beek is tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:40 schreef MiLalaa het volgende:
jammer hoor, dat Van Beek nergens meer is. Hopelijk komt het weer goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |