toch lukt het ze prima om nummers niet in zijn geheel te draaienquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet meer dan andere jaren

Het zal wel voor de topregionen gebruikt worden danquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch lukt het ze prima om nummers niet in zijn geheel te draaien

geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zal wel voor de topregionen gebruikt worden dan

MvG eet altijd netjes zijn bord leegquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Zorro het volgende:
Michael van Gerwen![]()
![]()
Veegt hem van het bord vanavond

Zoek een FM radioquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?

Internetradio aanzetten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?

1 januari!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:

Internet is dat niks?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:

Het moet toch ergens blijven?quote:

Wachten met installeren totdat de top2000 is afgelopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:

Wat is hun beste dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Max23 het volgende:
Volgend uurtje komt er weer 1 van The Script![]()
Niet hun beste, maar goed.

tja.. ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het moet toch ergens blijven?

4 was Burning heart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |