SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zoals een eckte autistquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Helemaal geen zin om straks naar Dordrecht te gaan man, laat me lekker thuis bier klappen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
Deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)en_hekel_aan_tv.html
Nee van werkquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)esk_crowdsource.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
Deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)en_hekel_aan_tv.html
Gister terug gekomenquote:
Ohja, eentje!quote:
MMV met Geerdquote:
Terecht. Leuk eiland.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gister terug gekomen
Was leuk. Lekker geen FOK! want verveelde me niet
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef renwan het volgende:
Ik klap zo even een Redbull op het station hoor, man ben kapot
Ik denk dat ik alles bij elkaar 2 uur geslapen heb vannacht, heb even wat sterkers nodig dan koffiequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.
Idd. En dan posten in het Koffie topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef renwan het volgende:
Zit ik op het NS hoofdkantoor te wachten merk ik dat ik mijn Feyenoord armbanddingetje om heb. Toch maar even snel afgedaan
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgtquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
Van koffie moet je ook weer schijten enzo, geen zin om dat op werk te doen
Behalve als er een ranzige wc op je werk isquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgt
Dat is dan helaas wel weer waar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Behalve als er een ranzige wc op je werk is
Kerstborrel, krijg dus niet betaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgt
Maar wel lekker zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Kerstborrel, krijg dus niet betaald
Dat wel maar schijten in de buurt van dronken collega's vertrouw ik nietquote:
Dan gewoon lekker aan het begin van de borrel een lekker meisje regelen, die effe lekker af werken op de plee en daarna lekker weer op adem komen terwijl je die bak volschijtquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat wel maar schijten in de buurt van dronken collega's vertrouw ik niet
Toch vreemd dat er momenteel zo weinig vrouwen meepostenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker aan het begin van de borrel een lekker meisje regelen, die effe lekker af werken op de plee en daarna lekker weer op adem komen terwijl je die bak volschijt
Een echte ifim actiequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef renwan het volgende:
Kan sowieso niet teveel zuipen, moet terug met de trein en ik ken mezelf iets te goed. Het zou serieus de 5e keer zijn dat ik dronken in slaap val en in 020 wakker word
6 uur in een isoleercel, kijken of je knakt..quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
Tering die psychologische test duurt gewoon 6 uur
Dan ga ik gewoon slapenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
6 uur in een isoleercel, kijken of je knakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |