SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zoals een eckte autistquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Helemaal geen zin om straks naar Dordrecht te gaan man, laat me lekker thuis bier klappen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
Deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)en_hekel_aan_tv.html
Nee van werkquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)esk_crowdsource.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
Deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)en_hekel_aan_tv.html
Gister terug gekomenquote:
Ohja, eentje!quote:
MMV met Geerdquote:
Terecht. Leuk eiland.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gister terug gekomen
Was leuk. Lekker geen FOK! want verveelde me niet
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:15 schreef renwan het volgende:
Ik klap zo even een Redbull op het station hoor, man ben kapot
Ik denk dat ik alles bij elkaar 2 uur geslapen heb vannacht, heb even wat sterkers nodig dan koffiequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.
Idd. En dan posten in het Koffie topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een bak koffie. Zou Geerd ook doen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef renwan het volgende:
Zit ik op het NS hoofdkantoor te wachten merk ik dat ik mijn Feyenoord armbanddingetje om heb. Toch maar even snel afgedaan
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgtquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
Van koffie moet je ook weer schijten enzo, geen zin om dat op werk te doen
Behalve als er een ranzige wc op je werk isquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgt
Dat is dan helaas wel weer waar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Behalve als er een ranzige wc op je werk is
Kerstborrel, krijg dus niet betaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets is beter dan schijten terwijl je betaald krijgt
Maar wel lekker zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Kerstborrel, krijg dus niet betaald
Dat wel maar schijten in de buurt van dronken collega's vertrouw ik nietquote:
Dan gewoon lekker aan het begin van de borrel een lekker meisje regelen, die effe lekker af werken op de plee en daarna lekker weer op adem komen terwijl je die bak volschijtquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat wel maar schijten in de buurt van dronken collega's vertrouw ik niet
Toch vreemd dat er momenteel zo weinig vrouwen meepostenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker aan het begin van de borrel een lekker meisje regelen, die effe lekker af werken op de plee en daarna lekker weer op adem komen terwijl je die bak volschijt
Een echte ifim actiequote:Op dinsdag 29 december 2015 16:34 schreef renwan het volgende:
Kan sowieso niet teveel zuipen, moet terug met de trein en ik ken mezelf iets te goed. Het zou serieus de 5e keer zijn dat ik dronken in slaap val en in 020 wakker word
6 uur in een isoleercel, kijken of je knakt..quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
Tering die psychologische test duurt gewoon 6 uur
Dan ga ik gewoon slapenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
6 uur in een isoleercel, kijken of je knakt..
Een dakkappel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef Geerd het volgende:
Komt morgen de dakdekker voor de kappel. Ben ik blij dat ik wat eerder thuis ben
Ja dat scheelt een hoop jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:18 schreef Scuidward het volgende:
Ander voordeel van HC zijn is dat je baan waarschijnlijk niet snel verdwijnt door bijv. automatisering.
SMATJEquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches en oudjes en negers en dikkerds
Gewoon vakkenvullen met dronesquote:
Opsoquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
En wij dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had ooit een geniaal idee. Vakken die je van de achterkant kan vullen. Alles gelijk FIFO.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij bent mijn toekomstige duhquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En wij dan?
[..]
Ik had ooit een geniaal idee. Vakken die je van de achterkant kan vullen. Alles gelijk FIFO.
Als je later groot bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent mijn toekomstige duh![]()
Ja dat vlees ja, maar wat heeft dat met mij van doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK BEN AL NEGENTIEN JA
[..]
Google "smac" eens
Smac is vies. Jij bent viesquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja dat vlees ja, maar wat heeft dat met mij van doen?
In die volgorde?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee? Nog niet trouwen en gezin stichten en samenwonen ?
Ow dan maakt het toch niet uit hoeveel bier ik drink.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil eigenlijk een latrelatie, ik hou niet van samenwonen
Volgens mij wil jij een ramlatrelatie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil eigenlijk een latrelatie, ik hou niet van samenwonen
Ja want ik wil geen single momma worden doordat het 1 x slecht met ons gaat. Als we getrouwd zijn ben je officieel van mij en there is no way backquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In die volgorde?
[..]
Ow dan maakt het toch niet uit hoeveel bier ik drink.
Viezerikquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij een ramlatrelatie.
Volgens mij heb jij er langer over nagedacht dan ik. Maar dat komt, wij mannen denken met onze piemel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wil geen single momma worden doordat het 1 x slecht met ons gaat. Als we getrouwd zijn ben je officieel van mij en there is no way back![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de medische term daarvoor?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brainis
Brain penis badumtssssssk
Precies, en men laat mooi in het midden wélk koppie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze ook dat je altijd je koppie erbij moet houden.
dan zou die vrouw ook meteen woord bij de daad doen en gewoon doen waar vrouwen voor bestaan!quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Sowieso een vrouw die dit getekend heeft
Cerebellum caulisquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:47 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat is de medische term daarvoor?
Thuis bierklappen is altijd het beste !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Helemaal geen zin om straks naar Dordrecht te gaan man, laat me lekker thuis bier klappen
Zit je daar te FOK!ken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
Ik zit in Dordrecht aan mijn 2e GRATIS bier
Proost !! Nog 4 uurtjes hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
Zit je lekker op de plee te schijten met een biertje in je handquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
Gratis?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
renwan heeft kerstborrel dus lekker gratis bier klappenquote:
Ik moet hier toch vermelden dat er bier gedronken word?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik moet hier toch vermelden dat er bier gedronken word?
Bier klappen is de enige juiste manier om Geerd te erenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik moet hier toch vermelden dat er bier gedronken word?
Bier klappenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Bier klappen is de enige juiste manier om Geerd te eren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |