abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158649315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die van Mass Effect zijn ook wel goed, er was 1 uitzondering daarop... ben even kwijt welke dat was. die schrijver had duidelijk nog nooit van Mass Effect gehoord toen hij begon met schrijven :')
Ik ben nu Revelation aan het lezen (geschreven door een van de mensen die het verhaal van ME mee ontwikkelde), dat speelt zich af in de tijd dat Anderson net zijn N7-training had voltooid en wordt gerecruteerd door Grissom. Het is leuk om een achtergrondverhaal van o.a. Anderson te lezen, ik vind hem en Hacket best wel interessante karakters. Ik hoop dat ze voor het volgende spel nog veel meer dialoog inbouwen en veel meer van de achtergronden van de karakters laten zien. Helaas gaat dat moeilijk in zo'n spel (audio-opnames zijn duur), een boek is dan wel een aardige oplossing. :)
Offtopic maar als het goed is dan zijn veel liefhebbers van Star Wars ook een liefhebber van Mass Effect.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:27:44 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158650156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zoals ik zei: "aanvankelijk..."
Filmtechnisch gezien past het wel, laten zien hoeveel woede hij in zich heeft.
Ja, leuk, maar das niet communiceren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158650258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef KingRadler het volgende:
Total Lifetime Grosses
Domestic: $540,058,914 47.8%
+ Foreign: $589,700,000 52.2%
= Worldwide: $1,129,758,914
Dat is een schatting wat TFA op gaat brengen? :?
Dat lijkt me nogal ruw. In dat geval zou JJ een hoger salaris hebben overgehouden aan de film dan Harrison Ford als ik het goed uitreken op mijn hoofd. Target gehaald dus.
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:47:56 #54
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158651115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is een schatting wat TFA op gaat brengen? :?
Dat lijkt me nogal ruw. In dat geval zou JJ een hoger salaris hebben overgehouden aan de film dan Harrison Ford als ik het goed uitreken op mijn hoofd. Target gehaald dus.
nee dat is op dit moment opgebracht bron boxoffice mojo
pi_158653655
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef KingRadler het volgende:

[..]

nee dat is op dit moment opgebracht bron boxoffice mojo
Leuke extra opbrengsten voor een paar acteurs en JJ dan. :)
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:25 #56
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_158654474
Zijn er ook Knights of Stimpy? :P
Morgen lekker uit eten en daarna voor de tweede keer heen, samen met mijn vriend. Hij heeft hem nog niet gezien *O*
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:01:07 #57
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_158654967
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi ;)
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
Flashback misschien?
pi_158663094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Donnis het volgende:
Wat ook wel zwak momentje van Ren was dat hij al doorhad dat er iets mis was met Finn. Als je geen probleem hebt met een heel dorp afslachten, kan een zwakke, niet loyale stormtrooper er ook wel bij.
Ik snap niet echt wat je wil zeggen.

Waarom zou Ren een probleem moeten hebben met het afslachten van een dorp?
pi_158663111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Noordsestern het volgende:
Zijn er ook Knights of Stimpy? :P
If so, dan wil ik lid worden. :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158663136
Leuk leesvoer voor degene die niet het boek vd film willen lezen:

http://mashable.com/2015/12/29/force-awakens-novel/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 december 2015 @ 07:05:38 #61
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158663185
Ren heeft gewoon issues en Snoke weet dat ook. Ik hoop dat de volgende regisseur deze issues laat oplossen, voor mij kwam Ren niet goed over als een bad ass vijand
pi_158663349
ook grappig:

(even van tweakers gejat)

De naam van de piloot is ræh -> Rey.
pi_158663369
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 06:40 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Ik snap niet echt wat je wil zeggen.

Waarom zou Ren een probleem moeten hebben met het afslachten van een dorp?
Dan moet je lezen maat, natuurlijk bedoel ik dat niet.

Ik zeg dat Ren Finn had neer moeten schieten toen hij merkte dat hij niet trouw de orders uitvoerde.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 december 2015 @ 08:06:23 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158663406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat was voor mij aanvankelijk de zwakste scène. Hoe geloofwaardig is het dat iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft een soort van kolonelfunctie heeft?
Waarom denk je dat zijn saber zo flikkert? En die van de anderen niet?
Is een afspiegeling van zijn gemoedstoestand. Als zijn training compleet is zal zijn saber waarschijnlijk wel strak zijn.

Rey heeft denk ik wel degelijk als training in de Force gehad voordat ze op Jakka gezet werd om te wachten op haar ouders na een mindwipe. Ze heeft onbewust de nodige skills om te overleven en om te kunnen vliegen. Het zou mij daarom niks verbazen als de Millenium Falcon niet voor niks op Jakka is gezet.
Door het steeds dichterbij komen van Luke zijn lightsaber worden de herinneringen weer getriggerd en daardoor haar training, hence the jedi mindtrick.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158663425
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Waarom denk je dat zijn saber zo flikkert? En die van de anderen niet?

Is een afspiegeling van zijn gemoedstoestand.
Het kristal erin is gescheurd (zie visual dictionary foto in het vorige topic).
Dat het mooi overeen komt met zijn character ben ik met je eens :)

quote:
Rey heeft denk ik wel degelijk als training in de Force gehad voordat ze op Jakka gezet werd om te wachten op haar ouders na een mindwipe. Ze heeft onbewust de nodige skills om te overleven en om te kunnen vliegen. Het zou mij daarom niks verbazen als de Millenium Falcon niet voor niks op Jakka is gezet.
Door het steeds dichterbij komen van Luke zijn lightsaber worden de herinneringen weer getriggerd en daardoor haar training, hence the jedi mindtrick.
Paar posts terug heb ik wat passages uit het boek gequote. Daarin staat idd dat Rey een blokkade in haar geheugen heeft waar Ren niet bij kan.
pi_158664537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben trouwens benieuwd hoe Daisy Ridley als Engels meisje wat in Engeland woonde werd gecast. Blijkbaar hebben ze in Engeland (of bij een Engels castingbedrijf) ook de auditie aangekondigd?
De films worden traditiegetrouw in de UK opgenomen (het set-gedeelte althans), dan is het logisch dat je ook Engelse acteurs neemt. Een stuk goedkoper.
  woensdag 30 december 2015 @ 10:20:05 #67
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158664915
het is vaak zo dat Britse acteurs beter door de auditie komen dan Amerikaanse acteurs.
Daarom spelen ook veel Britse acteurs rollen met een Amerikaans accent, omdat ze geen betere Amerikaanse acteur konden vinden.

Mooi voorbeeld is John Boyega (Fin)ze wilde een donkere acteur hij kwam het beste uit de test maar moest wel Amerikaans spreken.
pi_158664960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:20 schreef KingRadler het volgende:
het is vaak zo dat Britse acteurs beter door de auditie komen dan Amerikaanse acteurs.
Daarom spelen ook veel Britse acteurs rollen met een Amerikaans accent, omdat ze geen betere Amerikaanse acteur konden vinden.

Mooi voorbeeld is John Boyega ze wilde een donkere acteur hij kwam het beste uit de test maar moest wel Amerikaans spreken.
Hugh Laurie ;)
pi_158664985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:20 schreef KingRadler het volgende:

Mooi voorbeeld is John Boyega (Fin)ze wilde een donkere acteur hij kwam het beste uit de test maar moest wel Amerikaans spreken.
Hij spreekt toch gewoon met een Brits accent in de film?
  woensdag 30 december 2015 @ 10:26:36 #70
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158665016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij spreekt toch gewoon met een Brits accent in de film?
Nee Amerikaans :P
kijk de film maar opnieuw
pi_158665050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:26 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Nee Amerikaans :P
kijk de film maar opnieuw
gheh inderdaad... ik was zo hard bezig hem te negeren dat z'n accent me niet is bijgebleven :')
  woensdag 30 december 2015 @ 10:31:14 #72
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158665087
denk dat het accent best wel belangrijk kan worden wie de ouders zijn van Rey.
Welke Jedi spreekt ook Brits ;)
pi_158665109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:31 schreef KingRadler het volgende:
denk dat het accent best wel belangrijk kan worden wie de ouders zijn van Rey.
Welke Jedi spreekt Brits ;)
Dat zei ik in het vorige topic ook al idd.
Zijn een paar Jedi die een brits accent hebben, maar het zijn voornamelijk de (voormalige) Imperial werelden die dat accent hebben.
pi_158665121
Maar het is toch niet zo dat die neger is gekozen vanwege zijn acteren? Toch gewoon vanwege het feit dat het een neger is??? Net zoals dat wijf, die maar moet gaan koken of zo... Allemaal policor gezeik. Vuig links kut hollywood....
[/racisme/seksisme modus]
pi_158665135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef RvLaak het volgende:
Maar het is toch niet zo dat die neger is gekozen vanwege zijn acteren? Toch gewoon vanwege het feit dat het een neger is??? Net zoals dat wijf, die maar moet gaan koken of zo... Allemaal policor gezeik. Vuig links kut hollywood....
[/racisme/seksisme modus]
SOCIAL JUSTICE WARS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')