Ik ben nu Revelation aan het lezen (geschreven door een van de mensen die het verhaal van ME mee ontwikkelde), dat speelt zich af in de tijd dat Anderson net zijn N7-training had voltooid en wordt gerecruteerd door Grissom. Het is leuk om een achtergrondverhaal van o.a. Anderson te lezen, ik vind hem en Hacket best wel interessante karakters. Ik hoop dat ze voor het volgende spel nog veel meer dialoog inbouwen en veel meer van de achtergronden van de karakters laten zien. Helaas gaat dat moeilijk in zo'n spel (audio-opnames zijn duur), een boek is dan wel een aardige oplossing.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van Mass Effect zijn ook wel goed, er was 1 uitzondering daarop... ben even kwijt welke dat was. die schrijver had duidelijk nog nooit van Mass Effect gehoord toen hij begon met schrijven
Ja, leuk, maar das niet communiceren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals ik zei: "aanvankelijk..."
Filmtechnisch gezien past het wel, laten zien hoeveel woede hij in zich heeft.
Dat is een schatting wat TFA op gaat brengen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:56 schreef KingRadler het volgende:
Total Lifetime Grosses
Domestic: $540,058,914 47.8%
+ Foreign: $589,700,000 52.2%
= Worldwide: $1,129,758,914
nee dat is op dit moment opgebracht bron boxoffice mojoquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een schatting wat TFA op gaat brengen?
Dat lijkt me nogal ruw. In dat geval zou JJ een hoger salaris hebben overgehouden aan de film dan Harrison Ford als ik het goed uitreken op mijn hoofd. Target gehaald dus.
Leuke extra opbrengsten voor een paar acteurs en JJ dan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nee dat is op dit moment opgebracht bron boxoffice mojo
Flashback misschien?quote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
Ik snap niet echt wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Donnis het volgende:
Wat ook wel zwak momentje van Ren was dat hij al doorhad dat er iets mis was met Finn. Als je geen probleem hebt met een heel dorp afslachten, kan een zwakke, niet loyale stormtrooper er ook wel bij.
If so, dan wil ik lid worden.quote:
Dan moet je lezen maat, natuurlijk bedoel ik dat niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 06:40 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je wil zeggen.
Waarom zou Ren een probleem moeten hebben met het afslachten van een dorp?
Waarom denk je dat zijn saber zo flikkert? En die van de anderen niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat was voor mij aanvankelijk de zwakste scène. Hoe geloofwaardig is het dat iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft een soort van kolonelfunctie heeft?
Het kristal erin is gescheurd (zie visual dictionary foto in het vorige topic).quote:Op woensdag 30 december 2015 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zijn saber zo flikkert? En die van de anderen niet?
Is een afspiegeling van zijn gemoedstoestand.
Paar posts terug heb ik wat passages uit het boek gequote. Daarin staat idd dat Rey een blokkade in haar geheugen heeft waar Ren niet bij kan.quote:Rey heeft denk ik wel degelijk als training in de Force gehad voordat ze op Jakka gezet werd om te wachten op haar ouders na een mindwipe. Ze heeft onbewust de nodige skills om te overleven en om te kunnen vliegen. Het zou mij daarom niks verbazen als de Millenium Falcon niet voor niks op Jakka is gezet.
Door het steeds dichterbij komen van Luke zijn lightsaber worden de herinneringen weer getriggerd en daardoor haar training, hence the jedi mindtrick.
De films worden traditiegetrouw in de UK opgenomen (het set-gedeelte althans), dan is het logisch dat je ook Engelse acteurs neemt. Een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe Daisy Ridley als Engels meisje wat in Engeland woonde werd gecast. Blijkbaar hebben ze in Engeland (of bij een Engels castingbedrijf) ook de auditie aangekondigd?
Hugh Lauriequote:Op woensdag 30 december 2015 10:20 schreef KingRadler het volgende:
het is vaak zo dat Britse acteurs beter door de auditie komen dan Amerikaanse acteurs.
Daarom spelen ook veel Britse acteurs rollen met een Amerikaans accent, omdat ze geen betere Amerikaanse acteur konden vinden.
Mooi voorbeeld is John Boyega ze wilde een donkere acteur hij kwam het beste uit de test maar moest wel Amerikaans spreken.
Hij spreekt toch gewoon met een Brits accent in de film?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:20 schreef KingRadler het volgende:
Mooi voorbeeld is John Boyega (Fin)ze wilde een donkere acteur hij kwam het beste uit de test maar moest wel Amerikaans spreken.
Nee Amerikaansquote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij spreekt toch gewoon met een Brits accent in de film?
gheh inderdaad... ik was zo hard bezig hem te negeren dat z'n accent me niet is bijgeblevenquote:Op woensdag 30 december 2015 10:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Nee Amerikaans![]()
kijk de film maar opnieuw
Dat zei ik in het vorige topic ook al idd.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:31 schreef KingRadler het volgende:
denk dat het accent best wel belangrijk kan worden wie de ouders zijn van Rey.
Welke Jedi spreekt Brits
SOCIAL JUSTICE WARS!quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef RvLaak het volgende:
Maar het is toch niet zo dat die neger is gekozen vanwege zijn acteren? Toch gewoon vanwege het feit dat het een neger is??? Net zoals dat wijf, die maar moet gaan koken of zo... Allemaal policor gezeik. Vuig links kut hollywood....
[/racisme/seksisme modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |