Interessante theoriequote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zouden de Knights of Ren de padawans van Luke kunnen zijn die overgestapt zijn naar de dark side?
Ik denk dat de Knights of Ren een aantal van deze padawans zijn die onder leiding van Ren de rest van Luke's tempel hebben vermoord. Waarbij Ren zijn orders kreeg van Snoke.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zouden de Knights of Ren de padawans van Luke kunnen zijn die overgestapt zijn naar de dark side?
Het is één van de oudste, zo niet de oudste discussie wat betreft Star Wars. Wat houdt de Balance precies in. Veel geloven net als jij in een Yin Yang principe. Donker en licht houden elkaar in balans.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'balans' houdt in mijn ogen nog altijd in dat er aan beide zijden vertegenwoordigers zijn.
Om het met Bruce Banner te zeggen "I'm angry all the time".quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat was voor mij aanvankelijk de zwakste scène. Hoe geloofwaardig is het dat iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft een soort van kolonelfunctie heeft?
Dat begreep ik verhaaltechnisch gezien niet zo goed. Hij wist op dat moment al wat Rey haar talent is, waarom dan het risico nemen? Tenzij hij inderdaad ongeschikt is voor die functie maar waarom kreeg hij dan die functie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij maakte veel fouten in de film.
liet Rey achter met een Stormtrooper
Ren is maar een poppetje, hoe wist Rey hoe mindcontrol werkte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat begreep ik verhaaltechnisch gezien niet zo goed. Hij wist op dat moment al wat Rey haar talent is, waarom dan het risico nemen? Tenzij hij inderdaad ongeschikt is voor die functie maar waarom kreeg hij dan die functie?
Zoals ik zei: "aanvankelijk..."quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om het met Bruce Banner te zeggen "I'm angry all the time".
Meestal houdt ie dat onder controle en dat maakt hem zo sterk omdat het aan te wenden is in de force, maar soms flipt ie hem. Ik vond het extreem goed passend.
Je zag tientallen lijken liggen rondom die Knights of Ren, ze zullen niet de enigen zijn iigquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat zou een interessante verklaring zijn. Als dat zo is dan had hij onmogelijk kunnen weten dat Rey dit kan. Kan je echter bij iemand die getraind is als jedi het geheugen manipuleren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ren is maar een poppetje, hoe wist Rey hoe mindcontrol werkte.
Volgens mij heeft ze dit als kind geleerd.
In de Novelization van de film zegt Ren in de eindconfrontatie tegen Reyquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou een interessante verklaring zijn. Als dat zo is dan had hij onmogelijk kunnen weten dat Rey dit kan. Kan je echter bij iemand die getraind is als jedi het geheugen manipuleren?
WAT!!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de Novelization van de film zegt Ren in de eindconfrontatie tegen Rey
It *IS* you!
genoeg extra materiaal voor speculatie in die 3 woorden.
Nee kan alleen bij mentaal zwakke mensenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou een interessante verklaring zijn. Als dat zo is dan had hij onmogelijk kunnen weten dat Rey dit kan. Kan je echter bij iemand die getraind is als jedi het geheugen manipuleren?
Ik denk dat het duidt op een familierelatie of op het feit dat ze beide jeditraining hebben gehad. Maar hoe kan het dan dat Rey het niet wist? Dan zou er met haar geheugen moeten zijn gerotzooid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de Novelization van de film zegt Ren in de eindconfrontatie tegen Rey
It *IS* you!
genoeg extra materiaal voor speculatie in die 3 woorden.
Of dat ze elkaar kennen van de Jedi Temple. hoeft niet direct een familierelatie te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat het duidt op een familierelatie of op het feit dat ze beide jeditraining hebben gehad. Maar hoe kan het dan dat Rey het niet wist? Dan zou er met haar geheugen moeten zijn gerotzooid.
Heb jij nu al dat boek uitgelezen?
Ik heb geen idee hoe dik het is, ik weet wel dat het nog maar sinds 18 december verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of dat ze elkaar kennen van de Jedi Temple. hoeft niet direct een familierelatie te zijn.
en ja, heb het al uitgelezen, het is niet alsof het 1200 pagina's dik is ofzo...
[ afbeelding ]
En ik heb het ebook dus ook sinds 18 Decemberquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dik het is, ik weet wel dat het nog maar sinds 18 december verkrijgbaar is.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:19 schreef KingRadler het volgende:
Ren kon niet in het geheugen rommelen van Rey,
dat hij toen niet door had wie zij is.
Ik begon gisteren aan het ebook van Mass Effect. Ik ben nu aan het kijken naar het ebook van TFA.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik heb het ebook dus ook sinds 18 December(of de 17e zelfs geloof ik).
Ben ook direct begonnen met lezen om te kijken wat er verschilde van de films.
Die van Mass Effect zijn ook wel goed, er was 1 uitzondering daarop... ben even kwijt welke dat was. die schrijver had duidelijk nog nooit van Mass Effect gehoord toen hij begon met schrijvenquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik begon gisteren aan het ebook van Mass Effect. Ik ben nu aan het kijken naar het ebook van TFA.
Finn verbergt iets er is een reden dat hij zwak is. Misschien komen we daar later wel achter. Hij is misschien geen Jedi maar iets anders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:26 schreef Donnis het volgende:
Wat ook wel zwak momentje van Ren was dat hij al doorhad dat er iets mis was met Finn. Als je geen probleem hebt met een heel dorp afslachten, kan een zwakke, niet loyale stormtrooper er ook wel bij.
Heb een donkerbruin vermoeden dat het een neger is, maar kan me vergissen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Finn verbergt iets er is een reden dat hij zwak is. Misschien komen we daar later wel achter. Hij is misschien geen Jedi maar iets anders.
zijn Negers dan altijd zwak.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb een donkerbruin vermoeden dat het een neger is, maar kan me vergissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |