Ja die is wel fanatiek. Zijn kinderen zitten bij Lennon op school. Of zaten dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mogen ze Pieter Omtzigt voor bedanken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:21 schreef MaLo het volgende:
Dit is pas een begrafenislied, word hier zo droevig van
Tiiiime toooooo say gooood-byyyyyyeeeequote:
Dit is toch Duits?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
Een van de Italiaanse nummers die ik wel goed vind.
Allemaal vrinden onder elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben een harde kern van mensen die allemaal hetzelfde doen en snappen.
Nee, dat isquote:
quote:
Wat een slechte lijst zeg!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:22 schreef Molurus het volgende:
Nummer 1 in de uitvaart top 50 van Dela.
https://www.dela.nl/uitvaart/uitvaartmuziek/uitvaartmuziek-top-50
Van mij van mijn tante en die was nog veel te jong toen ze doodging.quote:
Thanxquote:
Geen Biscaya van James Last?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:22 schreef Molurus het volgende:
Nummer 1 in de uitvaart top 50 van Dela.
https://www.dela.nl/uitvaart/uitvaartmuziek/uitvaartmuziek-top-50
Ik word er ook niet vrolijk van. Maar dat is wellicht de bedoeling van zo'n lijst.quote:
Waar is "over 100 jaar" van Klein Orkest?quote:
9, 10 en 18 kan ik in hun originele versies wel waarderen.quote:
Is hier geen Nederlandse versie van Marco van? Gegarandeerd 15 weken op 1 als Marco dit zou doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
Een van de Italiaanse nummers die ik wel goed vind.
Geen eens Highway To Hellquote:
Andrea Boticelli?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond zijn schilderwerk beter
Doodgegaan buiten de stemperiode, hé?quote:
Ik zou als dode gewoon kwaad worden als ze een nummer uit de top 3 kozen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik word er ook niet vrolijk van. Maar dat is wellicht de bedoeling van zo'n lijst.
Sowieso jammer!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doodgegaan buiten de stemperiode, hé?
Of Deeper Underground.quote:
Ik wil Highways of my life bij mezelfquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
Het meest beroerde dat ik ooit hoorde bij een uitvaart was Abba - Dancing Queen.
Gewoon gaan spokenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou als dode gewoon kwaad worden als ze een nummer uit de top 3 kozen.
Goodbye my lover van James Bluntquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
Het meest beroerde dat ik ooit hoorde bij een uitvaart was Abba - Dancing Queen.
Ik ken hem eigenlijk alleen van WIDM.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jimmy ken ik eigenlijk ook alleen maar uit WIDM
Yes als Jezus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
al deed ie toch ook mee met The Passion een paar jaar terug?
En Bicycle Race. Jammer dat Tour De France van Kraftwerk ontbreekt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op Fietse is ook zo'n fietslied.
En als bijzonder matige Jezus in het EO/RKK spektakel The Passion toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jimmy ken ik eigenlijk ook alleen maar uit WIDM
Mijn nummer staat er wel in. Misschien toch een ander nummer overwegen. Ik hou niet zo van hip.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn nummer staat er wel in. Misschien toch een ander nummer overwegen. Ik hou niet zo van hip.
Alleen hebben wij geen doofpot in huis.quote:
dit jaar...quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
al deed ie toch ook mee met The Passion een paar jaar terug?
Zo goed vond ik hem dusquote:
Dara denkt Jimmy anders overquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Boudewijn de Groot is een geweldige man overigens. Kwam met zijn tour eens naar de foyer om te praten met de toeschouwers. Leuke gesprekken waren dat.
ik heb een hele lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft allemaal nummers voor haar uitvaart uitgekozen die iets van 10 min duren ofzo
Bij mijn opa was Queen - I want to break free...quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
Ja dat hoorde ik in het uur van de wolf.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dara denkt Jimmy anders over
dat deed ie primaquote:
Ah iets meer keuze voor de nabestaanden.quote:
Nee wij ook niet. Ik hou daar ook niet van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen hebben wij geen doofpot in huis.
Dat vind ik nog wel grappig. Leuke clip zat daarbij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn opa was Queen - I want to break free...
Keuze? Nee, het is de bedoeling dat die in zijn geheel gedraaid wordtquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah iets meer keuze voor de nabestaanden.
Voor mij geen muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft allemaal nummers voor haar uitvaart uitgekozen die iets van 10 min duren ofzo
Op zich was het ook wel grappig, want mijn opa moest niets van homo's hebben. Volgens mij heeft die clip nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel grappig. Leuke clip zat daarbij.
QFT.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag 680 plaatsen hogerBeste plaat van voor 1967.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken dit nummer eigenlijk alleen van Di-Rect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |