Ik wil Highways of my life bij mezelfquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
Het meest beroerde dat ik ooit hoorde bij een uitvaart was Abba - Dancing Queen.
Gewoon gaan spokenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou als dode gewoon kwaad worden als ze een nummer uit de top 3 kozen.
Goodbye my lover van James Bluntquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:25 schreef Molurus het volgende:
Het meest beroerde dat ik ooit hoorde bij een uitvaart was Abba - Dancing Queen.
Ik ken hem eigenlijk alleen van WIDM.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jimmy ken ik eigenlijk ook alleen maar uit WIDM
Yes als Jezus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
al deed ie toch ook mee met The Passion een paar jaar terug?
En Bicycle Race. Jammer dat Tour De France van Kraftwerk ontbreekt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op Fietse is ook zo'n fietslied.
En als bijzonder matige Jezus in het EO/RKK spektakel The Passion toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jimmy ken ik eigenlijk ook alleen maar uit WIDM
Mijn nummer staat er wel in. Misschien toch een ander nummer overwegen. Ik hou niet zo van hip.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn nummer staat er wel in. Misschien toch een ander nummer overwegen. Ik hou niet zo van hip.
Alleen hebben wij geen doofpot in huis.quote:
dit jaar...quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
al deed ie toch ook mee met The Passion een paar jaar terug?
Zo goed vond ik hem dusquote:
Dara denkt Jimmy anders overquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Boudewijn de Groot is een geweldige man overigens. Kwam met zijn tour eens naar de foyer om te praten met de toeschouwers. Leuke gesprekken waren dat.
ik heb een hele lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft allemaal nummers voor haar uitvaart uitgekozen die iets van 10 min duren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |