quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef mercutio1756 het volgende:
s
[..]
Een e is nu eenmaal een e denk ik (fuzzy logics)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 3b zul je zelf nog even moeten doorpuzzelen, of wachten op een hint van iemand anders, want die heb ik zelf nog niet opgelost![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:48 schreef banaanenappel het volgende:
Is 'dramatische' in vraag 28b iet waar ik iets mee moet? Is dat een aanwijzing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Mill61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef CarloV het volgende:
[..]Drama Ties. Ok. Dat is iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou me er niet al te 'blind' op staren...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:48 schreef banaanenappel het volgende:
Is 'dramatische' in vraag 28b iet waar ik iets mee moet? Is dat een aanwijzing?
Ik heb wel H18.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Edv3l2 het volgende:
hoi, heeft iemand al v18 (scrabble) opgelost? Zo ja, graag een hint. Ik zit helemaal vast.
Groet E
Niet de letterwaarde van Scrabble gebruiken die op Wikipedia staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:14 schreef Edv3l2 het volgende:
Hoi, ik bedoelde: heeft iemand de scrabble puzzel (opgave 18) opgelost. Zo ja, kan ik dan een hint krijgen, want ik loop helemaal vast,
Groet E.
Daar staan twee versies... (in de tabel en op de foto rechtsboven)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:02 schreef vdwal1982 het volgende:
Niet de letterwaarde van Scrabble gebruiken die op Wikipedia staat.
De foto is onjuist. Daarmee kom je op te weinig punten. Goeie tip!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:58 schreef xABCx het volgende:
[..]
Daar staan twee versies... (in de tabel en op de foto rechtsboven)
Zie ook het onderschrift van de foto....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:59 schreef vdwal1982 het volgende:
[..]
De foto is onjuist. Daarmee kom je op te weinig punten. Goeie tip!
Klopt...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:02 schreef vdwal1982 het volgende:
[..]
Een andere hint is niet je eigen Scrabblespel verknippen, dat is zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |