Ja idd, ik heb daar blijkbaar een issue meequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:02 schreef nadialala het volgende:
off topic:
moet 'edit: te verhullend' niet zijn 'edit: te onthullend'?
In de errata zijn er allemaal e's toegevoegd. Die zijn ze blijkbaar vergeten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef MMunkun het volgende:
Nou ja, het betreft waarschijnlijk een zorgvuldig gekozen selectie hèVergelijk het maar met de namen van schilderijen: vaak zijn ze kort, maar de officiële naam van de Nachtwacht is ook behoorlijk lang
De puzzelmakers willen ons waarschijnlijk in de war brengen door slechts één lange uitdrukking te gebruiken, en dat lukt ze tot nu toe vrij aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb daar blijkbaar een issue mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:42 schreef puzz3l44r het volgende:
EDIT: de laatste twee e's in het erratum staan naast elkaar, dus ik denk dat je het mis hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de verbeteringen bij 3a maken van 3a een perfect kloppende opgave.quote:Aan de andere kant, vraag 3a had ook errata, en ik ben er vrij zeker van dat ie nog steeds niet 100% is... en dat heeft niks met ennen en alles met 'foutgevoelige' algoritmen te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:51 schreef highveener het volgende:
21b, denkrichting (van mij, maar nog geen oplossing gevonden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:53 schreef misstwo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
sEen e is nu eenmaal een e denk ik (fuzzy logicsquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:36 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Struikel ik toch zomaar over de oplossing van 5 onder het koken. Task toch beter multi dan ik dacht.
21b en al die eeeeee's is het volgende pijnpunt. Waarom waren die vergeten inderdaad?)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: