SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik in deze richting blijven zoeken?
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:09 schreef riri147 het volgende:
Yes, vraag 9 opgelost!
Heb ik last van tunnel visie bij vraag 24 als ik het zoek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik in deze richting blijven zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:21 schreef Blikkendoos het volgende:
[..]Ja zit wat in, ik weet in elk geval alle neerslag gegevens van het afgelopen jaar weer :-) We puzzelen door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:21 schreef Blikkendoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer AIVD puzzels is goed voor de gezondheid! Misschien een idee voor een paaspuzzel, iets met eitjes tellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef mercutio1756 het volgende:
Na vier uur werk eindelijk 9 gekraakt.
Ironisch genoeg vandaag nog niet gerookt, ga ik nu doen![]()
AIVDpuzzels werken beter dan nicotinepleisters, QED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we komen namelijk nog zeker 57 punten tekort
[ Bericht 13% gewijzigd door nadialala op 04-01-2016 16:09:24 ]
dank, dan hebben we toch niet goed gekniptquote:Op maandag 4 januari 2016 16:59 schreef apsmolders het volgende:
Er komt bij de scrabble geen Amerikaanse plaats aan te pas!
Ook 2014 vond ik vrij toegankelijk hoor, het was alleen jammer dat veel hints publiekelijk verspreid waren. Juist die vragen waar je even verder moet denken dan je neus lang is, zijn voor mij het leukst, ook al zoek ik me dan een ongeluk.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:45 schreef Fliebertje het volgende:
Ik heb voor de inspiratie eens de kerstpuzzel van 2014 doorgelezen. Daar zat toch een hoop bij waarvan ik dacht: te ver gezocht, en daar was ik nooit op gekomen. Er maar net op komen dat je iets moet omzetten naar morse en dan het aantal streepjes min het aantal puntjes en dat dan weer omzetten naar.... pfff.
Ik vind de vragen van 2015 tot nu toe wel een stukje toegankelijker. Ik vind het zo zonde als je ergens eindeloos op zit te puzzelen, en dat dan blijkt dat je het echt niet had kunnen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Eztys het volgende:
Vraag 17 bijna opgelost, heeft iemand een hint omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:12 schreef Mill61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Eztys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Eztys het volgende:
Ik gebruik al een website om de het te automatiseren, ik doe het niet handmatig als dat is wat je bedoelt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef DieuwkeL het volgende:
Er zijn websites die je kunnen helpen bij de decryptie.
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:37 schreef billiebob123 het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:15 schreef Eztys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door puzz3l44r op 04-01-2016 22:25:41 (te veel voorgekauwd?) ]aivd2015: 1 2b 3 4 6 7 10 11 12 13 14ab 15 16 17 20 21a 23 25(235) 26 27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |