quote:Op donderdag 31 december 2015 19:02 schreef EenEenTwee het volgende:
[..]
Dus in een rij of kolom kan een cijfer dus meerdere keren voorkomen.
SPOILER: vraag 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:10 schreef CarloV het volgende:
[..]Ik had het kunnen weten dat er geen eenvoudige aanpak was.SPOILER: vraag 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar weer verder met mij Excel sheets.
Ik kwam er op de moeilijke manier achter, het is dat ik zo aardig benquote:Op donderdag 31 december 2015 19:13 schreef EenEenTwee het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten dat er geen eenvoudige aanpak was.Toch maar weer verder met mij Excel sheets.
SPOILER: vraag 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef ddct het volgende:
Iemand een hint voor 7a of 7b?
ik heb urenlang zitten kijken naar of de romeinse letters te maken hebben met X jaar geleden maar ik kom er niet uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet opgelost: 2a, 14cd, 21b, 28b, 29
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:53 schreef ArieVD het volgende:
Ik zit ook al een tijdje met 3b in m'n maag en bij 28a wil het kwartje ook niet echt vallen. Iemand tipje van de sluier?
SPOILER: vraag 3bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet opgelost: 2a, 14cd, 21b, 28b, 29
In de predikaten logica, modale logica, etc, denkt iemand die het voor het eerst ziet ook dat logica een raadsel is (door de notatie). Voorbeeld (modale logica): ¬◇A ⇔ □¬Aquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:03 schreef misstwo het volgende:
[..]
De raadselen der logica worden met de dag groter.
Het bericht van CarloV is 3% gewijzigd. Dat is op zich ook niet onlogischquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:18 schreef CarloV het volgende:
[..]
In de predikaten logica, modale logica, etc, denkt iemand die het voor het eerst ziet ook dat logica een raadsel is (door de notatie). Voorbeeld (modale logica): ¬◇A ⇔ □¬A
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Nethunt het volgende:
Puzzel 26. Kan iemand mij even uitleggen hoe de regels zijn m.b.t. het kruisgetalraadsel.
Mag je bijvoorbeeld binnen één getal (stel H43) twee keer dezelfde cijfers gebruiken ?
Bijvoorbeeld 1122. Of moeten dit 4 verschillende getallen zijn ?
SPOILER: vraag 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond die 3% zelf wat weinig, maar toen kwam ik erachter dat ze dan leestekens van BBCode (of hoe je dat spul ook noemt) ook meerekenen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:36 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Het bericht van CarloV is 3% gewijzigd. Dat is op zich ook niet onlogisch
Moet je wel weten wat je moet tellen... Opgave 5 is elke dag weer een hel...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Mill61 het volgende:
Heeft iedereen alle vingers nog? Is wel zo makkelijk bij opgaves waarbij veel geteld moet worden.
Nou je kunt in elk geval nog je vingers tellenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:02 schreef vdwal1982 het volgende:
[..]
Moet je wel weten wat je moet tellen... Opgave 5 is elke dag weer een hel...
Graag even een normaal antwoord. Er wordt gewoon gevraagd naar de uitleg van de regels bij een kruisgetalraadsel en dus geen hint.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef CarloV het volgende:
Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Nethunt het volgende:
Puzzel 26. Kan iemand mij even uitleggen hoe de regels zijn m.b.t. het kruisgetalraadsel.
Mag je bijvoorbeeld binnen één getal (stel H43) twee keer dezelfde cijfers gebruiken ?
Bijvoorbeeld 1122. Of moeten dit 4 verschillende getallen zijn ?
SPOILER: vraag 26
Ja en ik zeg dat die regels ook te herleiden zijn aan de opties die je er onder ziet staan, of door gewoon een pagina terug te kijken bij één van de hints. Of door gewoon wat te proberen en zien hoever je ermee komt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef Nethunt het volgende:
[..]
Graag even een normaal antwoord. Er wordt gewoon gevraagd naar de uitleg van de regels bij een kruisgetalraadsel en dus geen hint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef EenEenTwee het volgende:
Ik loop vast op 26. Ik zie vast iets over het hoofd of volg een foute redenatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vraag 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer zo'n zinvolle hint !quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:01 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: vraag 26
Goed lezen, daar gaat het mis volgens mij. En wellicht gaat er meer mis, maar ja...
Edit: nee
[ Bericht 12% gewijzigd door Perrin op 02-01-2016 10:22:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: