hahaha! Goed plan ;-)quote:Heb al een ijszak in de vriezer gelegd om op m'n voorhoofd te leggen nadat ik mezelf twintig keer voor m'n kop geslagen heb dat we al die logische oplossing niet zagen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kun je nou een incompleet antwoord hebben bij 9? als je het thema weet dan ben je er toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef puzz3l44r het volgende:
Ik heb net ingezonden. De kogel is door de kerk.
Ook mijn incomplete oplossingen (zoals bij 9) bijgevoegd je weet maar nooit.
Maar realistisch gezien dus 60 of 61 punten
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef puzz3l44r het volgende:
stel dat een vraag nou zegt "Vind 15 trefwoorden, die samen naar een thema wijzen" en je hebt er maar 3. Niet genoeg om het thema te vinden. Dan heb je dus een incompleet antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef Mill61 het volgende:
Nog 10 minuten. Zou het nog zin hebben om aan die monsterpuzzel te beginnen?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef CarloV het volgende:
[..]ik heb een gokje gewaagd op basis van wat ik wel hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aivd2015: 1 2b 3 4 6 7 10 11 12 13 14ab 15 16 17 20 21a 23 25(235) 26 27
Iedereen die zonet toch even gecheckt heeft of het mailadres klopte, "raise your hands"!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef Mill61 het volgende:
Zou iedereen het erratum over het gewijzigde emailadres van de puzzelmakers wel hebben gezien?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:59 schreef misstwo het volgende:
[..]
Iedereen die zonet toch even gecheckt heeft of het mailadres klopte, "raise your hands"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |