SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier al mee bezig geweest?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef riri147 het volgende:
vraag 28 b: het feit dat er oranje in de rij staat en dramatisch in de opdracht doet mij denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier al mee bezig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar nog geen oplossing gevonden helaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef riri147 het volgende:
vraag 28 b: Iemand hier al mee bezig geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker de ode van 2015 is te vinden op ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef vdwal1982 het volgende:
Iemand de (c)ode van 2015 al gevonden?
En vdwal1982 ... Heb je de puzzel inmiddels al bijna helemaal bij elkaar geshopt? Wat mis je nu nog?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:54 schreef vdwal1982 het volgende:
Iemand de (c)ode van 2015 al gevonden?
Ik zit ook daar in de buurt, wil nog net iets verder komen :pquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:54 schreef puzz3l44r het volgende:
Ik denk dat ik blijf steken op 61 punten, toch niet slecht hoor...
Mijn favoriet! 3 dagen rekenen en vooral gummen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:22 schreef Blikkendoos het volgende:
Net geslaagd met iets meer dan 50 punten. Eerste deelname. Volgend jaar wat vroeger aan beginnen :-)
Ik heb spijt dat de monsterpuzzel niet wil lukken, hij is geweldig knap bedacht.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Jazeker de ode van 2015 is te vinden op ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ode aan 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef riri147 het volgende:
vraag 28 b: het feit dat er oranje in de rij staat en dramatisch in de opdracht doet mij denken aanDat gedoe met oranje in 28b zette me volledig op het verkeerde been.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier al mee bezig geweest?
Na hard werken toch een redelijk valabele oplossing gevonden.
Ik hou het hier bij, succes aan allen en wellicht tot volgend jaar 😎
Greets
van
Mercutio
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:09 schreef Blikkendoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat je me iets goeds hebt toegewenstquote:Op zondag 10 januari 2016 18:59 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Zo ik heb alles opgestuurd. Meer gaat het niet worden Het was aangenaam vertoeven hier. Bedankt allemaal en misschien tot volgend jaar. Ik wens jullie allemaal ESCEIJEZBEPKESWELESVEWETEESM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |