Niet te verstaan, maar wel OK!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef SureD1 het volgende:
Uitvoering van de Dubliners (door Luke Kelly) is mijlen beter, maar deze is ook leuk...
Behalve dan dat ie zijn vriendin uit t raam flikkerdequote:
Het stemlijstjestopic bij de buren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt als een zwerende vinger. Hoezo weet je dat?![]()
Collins?quote:
Proost!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef Dven het volgende:
Zo. Het eerste biertje ingeschonken. En over een kwartiertje de ramen isoleren met piepschuim
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het stemlijstjestopic bij de buren.
Nogal last van bierschetenquote:
Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
Je onthoudt wel eens wat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan is het alsnog opmerkelijk dat je dat blijkbaar hebt onthouden.
Ik heb meer problemen met de articulatie van Phil.. Als je onverstaanbare Luke wil moet je The Rocky Road to Dublin eens luisteren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet te verstaan, maar wel OK!
lekker föhnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nogal last van bierscheten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |