SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is een begin.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
het is idd wel weer zeer opvallend al die bandnamen/titels die bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Years After en Ten Sharp na elkaar, de samensteller had weer dikke pret.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De Top2000 kan toch ook via oorspeakers ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Zorro het volgende:
Maar ff snel winkelen. Jammer om Chicago te missen, maar een beter moment komt er niet op korte termijn.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dat soort blues is prima te pruimen ja, beter dan zo'n Clapton jaren later.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Gehenna het volgende:
Ten Years after, die zaten samen met Rory Gallagher toch wel op die ideale middelijn tussen echte blues en hard rock.Net voordat het genre van dat zeikerige gepingel werd
Teveel countryinvloeden heeft het genre geen goed gedaan, en dat terwijl er ook country is die wel prima is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind de Duitse vertaling van Peter Maffay beter.
I love music |Ajax forever
O jawel, ik luister ook wel hoor. Auto alles (te lui om te fietsen he)quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
De Top2000 kan toch ook via oorspeakers ?Un dann rettet kein Kavallerie,
De versie van Rammstein vind ik nog beter.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind de Duitse vertaling van Peter Maffay beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zorro wil jij de OP nog een beetje fixen? Er staan boven- en onderaan nog wat tekens die er niet horen te staan? Thnx.Make love, not war ☮![]()
Vandaag schijnt de nummer 1 uit de lijst ook te komen... kan daarna mooi de radio uitquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef zorro28 het volgende:
Vandaag komen nog lekker veel van mijn nummers langs
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kandidaten noemen is niet zo lastig... maar er 1 aanwijzen als 'de beste' valt niet mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm In Rainbows Radiohead? Hunky Dorky David Bowie? Spirit of Eden Talk Talk?
In elk geval kanshebbers
Als ik kandidaten zou moeten noemen:
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Moody Blues - Days of Future Passed
Frank Zappa - Joe's Garage
Niet zozeer de beste nummers ooit, maar als albums wel heel compleet.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
oh sorryquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zorro wil jij de OP nog een beetje fixen? Er staan boven- en onderaan nog wat tekens die er niet horen te staan? Thnx.
Als ik ooit lijstduwer word bij Top 200 agogo, dan ga ik Rory Gallagher pluggen met Million Miles Away.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef Gehenna het volgende:
Ten Years after, die zaten samen met Rory Gallagher toch wel op die ideale middelijn tussen echte blues en hard rock.Net voordat het genre van dat zeikerige gepingel werd
My friends all drive horses![]()
Goede clip
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Beter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zorro wil jij de OP nog een beetje fixen? Er staan boven- en onderaan nog wat tekens die er niet horen te staan? Thnx.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zou dan toch liever Wish you were here noemen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kandidaten noemen is niet zo lastig... maar er 1 aanwijzen als 'de beste' valt niet mee.
Als ik kandidaten zou moeten noemen:
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Moody Blues - Days of Future Passed
Frank Zappa - Joe's GarageI love music |Ajax forever
Het beste album is zonder twijfel Daydream Nation van Sonic Youth
Het beste album met noteringen in de Lijst is Rumours.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
OEOEOEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En nu even weg. BRBUn dann rettet kein Kavallerie,
Van Chicago is alleen het outro van Hard to Say en 25 to 6 to 4 te doen. Van wat in de lijst staat, dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Pink Floyd vind ik het sowieso lastig. The Wall zou voor mij ook nog wel in aanmerking komen. Echt een mooi geheel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou dan toch liever Wish you were here noemen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Goede batsmuziek
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ik vraag me echt af waarom ze die drie uur extra gedaan hebben. Heb heel veel afkappingen gehoord.
25 or 6 to 4quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Chicago is alleen het outro van Hard to Say en 25 to 6 to 4 te doen. Van wat in de lijst staat, dan.![]()
![]()
Om Joke, Truus, Henk en Johan te horen praten over hoe geweldig ze een liedje vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef peaceman het volgende:
ik vraag me echt af waarom ze die drie uur extra gedaan hebben. Heb heel veel afkappingen gehoord.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
"Jij bent Ria uit Meppel, en jij hebt een bijzonder verhaal bij dit nummer van de 3J's..."quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef peaceman het volgende:
ik vraag me echt af waarom ze die drie uur extra gedaan hebben. Heb heel veel afkappingen gehoord.My friends all drive horses![]()
True.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Bij Pink Floyd vind ik het sowieso lastig. The Wall zou voor mij ook nog wel in aanmerking komen. Echt een mooi geheel.
Electric Ladyland van Hendrix is ook
Hard to Say I'm Sorry is trouwens ook een beetje de Zsa Zsa Gabor van de top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ekdom had extra tijd nodig voor zijn flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef peaceman het volgende:
ik vraag me echt af waarom ze die drie uur extra gedaan hebben. Heb heel veel afkappingen gehoord.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
En mensen vanuit Hongkongquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om Joke, Truus, Henk en Johan te horen praten over hoe geweldig ze een liedje vinden.![]()
![]()
Hmmm pubers... hele dag lopen ze met de telefoon in de hand. App je ze, reageren ze niet. Bel je ze, nemen ze de telefoon of niet op of de batterij is leeg.![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om Joke, Truus, Henk en Johan te horen praten over hoe geweldig ze een liedje vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
"Jij bent Ria uit Meppel, en jij hebt een bijzonder verhaal bij dit nummer van de 3J's..."
Glazuur spat er wel van af, maar Chicago kan ik wel hebben.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eens. Maar het kan gebeuren en dan moet het gefixt worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
hij moet gewoon niet kaputtgemacht worden
Die geef ik persoonlijk de schuld hiervanquote:
Dit stond 3 jaar lang net onder de 100.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij hadden vroeger meer vrijheidquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm pubers... hele dag lopen ze met de telefoon in de hand. App je ze, reageren ze niet. Bel je ze, nemen ze de telefoon of niet op of de batterij is leeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dit is echt de slechtste DJ
wmb onterecht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond 3 jaar lang net onder de 100.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik ooit lijstduwer word bij Top 200 agogo, dan ga ik Rory Gallagher pluggen met Million Miles Away.![]()
Ik zou zelf voor iets van Kraftwerk gaan
Robert Moog died for our synths![]()
Wie belt er dan ook nog in 2015, fossiel dat je er rondlooptquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Laffe huichelaar![]()
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hard to Say I'm Sorry is trouwens ook een beetje de Zsa Zsa Gabor van de top 2000.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja wat dat betreft wel. Maar ik ben ook gewoon een beetje lui, geen zin om naar de zolder te lopen.quote:Make love, not war ☮![]()
Ik schaam me er niet voor toe te geven dat ik de telefoontjes van mijn mams ook screenLaffe huichelaar![]()
Je doet niet gillen door het trapgat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft wel. Maar ik ben ook gewoon een beetje lui, geen zin om naar de zolder te lopen.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort blues is prima te pruimen ja, beter dan zo'n Clapton jaren later.
Teveel countryinvloeden heeft het genre geen goed gedaan, en dat terwijl er ook country is die wel prima is![]()
Ow, hij is in huis zelfsquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft wel. Maar ik ben ook gewoon een beetje lui, geen zin om naar de zolder te lopen.![]()
![]()
Het best verkochte album is overigens Michael Jackson - Thriller. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 2. ()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Deze is wel tof.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De enige optie nog als er op alle andere manieren van communiceren niet wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie belt er dan ook nog in 2015, fossiel dat je er rondloopt
Haha ik zat op Youtube de laalalalala van 'Wat zullenwe drinken' te luisteren, komt opeens deze plaat erdoorheen JALALALALDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
helaas welquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doet niet gillen door het trapgat?
Queen Greatest Hits deed het ook goed, dacht ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Molurus het volgende:
Het best verkochte album is overigens Michael Jackson - Thriller. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 2. ()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik heb haar gisteren nog weggedrukt. Dat weet ze ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik schaam me er niet voor toe te geven dat ik de telefoontjes van mijn mams ook screenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee, dat is naar boven lopenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De enige optie nog als er op alle andere manieren van communiceren niet wordt gereageerd.Laffe huichelaar![]()
Nee daar ben ik mee gestopt. Hij heeft vaak muziek op standje erg luid staan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doet niet gillen door het trapgat?Make love, not war ☮![]()
Goed dat het wat wegzakt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond 3 jaar lang net onder de 100."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
1919 1984 1849 1900 1986 1908quote:
Gerechtigd lijkt me.
Zo de enige plaat van Counting Crows die enigszins te pruimen is...
Ook apart gitaargeluid (de slag), is vrij generiek, wat je krijgt als je een gitaar van ¤150 in een versterker van ¤50 steekt...![]()
Mijn moeder doet alleen maar berichtjes sturen en alleen als het nodig is.Trotste mama van Ambar
Ja, ik snapte hem ook meteenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1919 1984 1849 1900 1986 1908
Gerechtigd lijkt me.
Valt tegen. Ergens halverwege deze lijst:quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Queen Greatest Hits deed het ook goed, dacht ik?
https://nl.wikipedia.org/(...)te_albums_wereldwijd
Thriller verkocht 4 keer zoveel.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik vind Long December wel fijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef SureD1 het volgende:
Ook apart gitaargeluid (de slag), is vrij generiek, wat je krijgt als je een gitaar van ¤150 in een versterker van ¤50 steekt...![]()
![]()
Maar dat doe jij nu stiekem toch ook af en toe? #top2000quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik mee gestopt. Hij heeft vaak muziek op standje erg luid staan.Laffe huichelaar![]()
Mijn moeder helaas niet...lang leve de familie-appquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder doet alleen maar berichtjes sturen en alleen als het nodig is.
quote:
mag er ivm het outro wel in blijven van mij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Valt tegen. Ergens halverwege deze lijst:
Thriller verkocht 4 keer zoveel.
Ik weet nog dat toen ik fan was MJ het record ook al had, met 40 miljoen![]()
![]()
Volgens mij is het wel de best verkochte compilatie ooit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Valt tegen. Ergens halverwege deze lijst:
Thriller verkocht 4 keer zoveel.
Edit: nee dus.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ja maar die was ook nog veel ergerquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De pek en veren gingen voorgaande jaren nog naar Sander de HeerI love music |Ajax forever
quote:
Kwam overigens vrij laat achter het bestaan van dit nummer. Was al jaren fan van hun, en dit bleek één van hun grootste hits te zijn geweest
En nu issie weg....dus er is hoop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De pek en veren gingen voorgaande jaren nog naar Sander de HeerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zeker, maar ik ben wel bereikbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat doe jij nu stiekem toch ook af en toe? #top2000
Maar knuffelrock dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de best verkochte compilatie ooit.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Misschien zou het goed voor hun carrière zijn als ze een plaatje met Blof gingen opnemen.My friends all drive horses![]()
2 exemplaren. Jij en ik.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik dacht Beatles 1?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de best verkochte compilatie ooit.
Edit: nee dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die van Shrek vind ik ook wel leuk, ik ben de titel ff kwijt. Dat debacle met Blof zullen we het maar niet over hebben. Is wellicht sowieso een goede stelregel voor alles wat blofgerelateerd isquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:39 schreef SureD1 het volgende:
Ook apart gitaargeluid (de slag), is vrij generiek, wat je krijgt als je een gitaar van ¤150 in een versterker van ¤50 steekt...Laffe huichelaar![]()
Thriller was ooit mijn allereerste LP.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik fan was MJ het record ook al had, met 40 miljoen
Kan me er nu niks meer bij voorstellen dat ik dat zou kopen, maar toen vond ik het geweldig.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hoe kan Baby One More Time 30 miljoen keer verkocht zijn
Oh ja.. dit gaat over menstruatieI love music |Ajax forever
Klopt. Ook wel logisch, eigenlijk.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In die tijd was downloaden nog niet zo heel erg bekend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Baby One More Time 30 miljoen keer verkocht zijnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Leuke van Chris Rea.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zullen we binnenkort die van jou weer aanzetten?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel lichtelijk absurd inderdaad.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
'Buy me baby one more time'quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Baby One More Time 30 miljoen keer verkocht zijnLaffe huichelaar![]()
Thriller was mijn eerste cassettebandje, en mijn eerste cdquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Thriller was ooit mijn allereerste LP.
Kan me er nu niks meer bij voorstellen dat ik dat zou kopen, maar toen vond ik het geweldig.![]()
![]()
Oh nee, ik ben echt scheel. The Eagles staan zelfs boven de Beatles met hun Greatest Hits, like what
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Okequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort die van jou weer aanzetten?
Altijd als ik een vrouw in het rood zie, zit dit in mijn hoofd. Geen grap![]()
De rest kan ik me voorstellen, maar Baby One More Time, hoewel sentiment, is vooral genant..quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is wel lichtelijk absurd inderdaad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het maakt niet uit welke Chris je hebt, ik vind ze allemaal best wel saai.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:
Ik heb niks met artiesten die Chris heten. Ieg niet als ze zingen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
I'm a slave is voor sommigen dan weer een batsplaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest kan ik me voorstellen, maar Baby One More Time, hoewel sentiment, is vooral genant..I love music |Ajax forever
GMTA enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het maakt niet uit welke Chris je hebt, ik vind ze allemaal best wel saai.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Maar Chris Martin danquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Cornell is een gezonde uitzondering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Molurus het volgende:
Ik heb niks met artiesten die Chris heten. Ieg niet als ze zingen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, dat was toen hét medium. Dat het meest beluisterde liedje die gek uit Korea of Bieber of wat dan ook is, is ook genant. Is nu hét medium.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest kan ik me voorstellen, maar Baby One More Time, hoewel sentiment, is vooral genant..Laffe huichelaar![]()
Ik vind Chris Tus wel vermakelijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Chris Robinson???quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het maakt niet uit welke Chris je hebt, ik vind ze allemaal best wel saai.I love music |Ajax forever
Dit is ook wel een guilty pleasure.
Maar vaker dan één keer per jaar hoef ik het niet te horen.My friends all drive horses![]()
Inderdaad. Ik kan Isaak, Rea en deBurgh ook echt nauwelijks uit elkaar halenquote:Ik zat net nog 'huh hadden we deze niet al gehad' maar dat was dus Wicked Game
Psy was ook wel heel erg inderdaad. Hoe zo'n nummer kan uitgroeien tot een wereldwijde meme... bizar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, dat was toen hét medium. Dat het meest beluisterde liedje die gek uit Korea of Bieber of wat dan ook is, is ook genant. Is nu hét medium.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik wel, de kleren, niet het haar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen rode kleren.En ook geen rood haar meer.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Olga het volgende:
wow straks gewoon al EloiseGewoon 500 plaatsen gezakt
Ja en Cornell, maar ook dat vind ik niet groots.quote:
Dit
Deze was dan ook voor Cee, Ess, MaJo en Lonaa.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen rode kleren.En ook geen rood haar meer.
Roy Orbinson vind je ook niks dan? Die staat toch wel boven deze gasten in de muzikale stamboom...quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan Isaak, Rea en deBurgh ook echt nauwelijks uit elkaar halenIk zat net nog 'huh hadden we deze niet al gehad' maar dat was dus Wicked Game
![]()
Soundgarden....dacht ik.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
smaken verschillenquote:
Die heeft een prachtige stem.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Roy Orbinson vind je ook niks dan? Die staat toch wel boven deze gasten in de muzikale stamboom...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ok, dan heb ik de goede voor ogen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mijn moeder heet Marianne, in 2001 overleden. En tijdens de Top2000 komt elk uur wel een plaat langs die me aan haar doet denken.....![]()
Ik kan alleen Temple of the Dog wel waarderen, maar da's niet met dank aan zijn stem..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft ook gezongen jaquote:
Weber?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Molurus het volgende:
Jullie weten allemaal wel over welke Marianne dit gaat, he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rosenberg duh!quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Molurus het volgende:
Jullie weten allemaal wel over welke Marianne dit gaat, he?I love music |Ajax forever
Geen idee, maar in mijn hoofd gaan al die liedjes over Marianne Faithfulquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Molurus het volgende:
Jullie weten allemaal wel over welke Marianne dit gaat, he?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Faithful?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Molurus het volgende:
Jullie weten allemaal wel over welke Marianne dit gaat, he?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:47 schreef WeezerButler het volgende:
Mijn moeder heet Marianne, in 2001 overleden. En tijdens de Top2000 komt elk uur wel een plaat langs die me aan haar doet denken.....
Er staan ook wat nummers in de top2000 die vorig jaar op mijn vaders begrafenis zijn gedraaid dus ken het gevoelGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Sorry ik was er 1quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:47 schreef WeezerButler het volgende:
Mijn moeder heet Marianne, in 2001 overleden. En tijdens de Top2000 komt elk uur wel een plaat langs die me aan haar doet denken.....
Hmm, dat had ik ook in mijn hoofd. Maar als ik zo wat google lijken de meningen daarover uiteen te lopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar in mijn hoofd gaan al die liedjes over Marianne FaithfulNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
saai saaier saaist"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien is het wel gewoon een willekeurig gekozen naam.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik ook in mijn hoofd. Maar als ik zo wat google lijken de meningen daarover uiteen te lopen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ehm, wat moeten wij hiermee?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
Net nog op tijd voorLeonard Cohen
Ik ben alleen in mijn studentenhuis, dus ik hoef eens niet na te denken over hoe hard de muziek gaat, of ik wel kan wassen, of ik de plee deur op slot moet doen.
Heerlijkheid
Trotste mama van Ambar
Vanavond komen denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ehm, wat moeten wij hiermee?Un dann rettet kein Kavallerie,
Heb vriendin aan het werk gezet in de winkel beneden. Nu ook geen last meer van volumegewijsquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben alleen in mijn studentenhuis, dus ik hoef eens niet na te denken over hoe hard de muziek gaat, of ik wel kan wassen, of ik de plee deur op slot moet doen.
Heerlijkheid
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien kunnen jullie het ontcijferen....quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ehm, wat moeten wij hiermee?
quote:
Ik woon alleen, dat is mijn levenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijkheid
vanavond?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het ontcijferen....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat hebben jullie voor winkel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb vriendin aan het werk gezet in de winkel beneden. Nu ook geen last meer van volumegewijsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ruim je het zelf ook even op?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owh.quote:
Ik heb nog nooit alleen gewoond en ik stiekem vind ik het heel eng
Trotste mama van Ambar
Komt het van Peaceman?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het ontcijferen....Un dann rettet kein Kavallerie,
GAIA GAIAAAAAAA
dit jaar nog niet gehoord dus dan mag ie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ultieme kitsch
Haar ouders hadden drie souvenirwinkels. Eentje is er nu van haarquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat moment dat mensen zo cryptisch appen dat je terug moet appen om te vragen wat ze bedoelen.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gewoon appen,"wat doe je aan"?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat gebeurt met een puber heel vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef Molurus het volgende:
Dat moment dat mensen zo cryptisch appen dat je terug moet appen om te vragen wat ze bedoelen.![]()
Ik zit lekker mee te doen... beetje vals
Je went er uiteindelijk wel aan. Vond het ook eng in het beginquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh.
Ik heb nog nooit alleen gewoond en ik stiekem vind ik het heel engGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
HA! GAAAAAAAYYYYYYA!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In een appartement, dus er wonen wel mensen om me heen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh.
Ik heb nog nooit alleen gewoond en ik stiekem vind ik het heel eng
Ik doe het al ruim 8 jaar, maar in begin schrok ik wel van geluiden enzo
Oh en ik heb ook weleens bij de buren aangebeld omdat ik een fles schoonmaakmiddel met kindersluiting niet open kreeg, dat was wel genant.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik zag hetquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit lekker mee te doen... beetje vals
Oh leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Haar ouders hadden drie souvenirwinkels. Eentje is er nu van haar
Gaat de kitschelaar weer af?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan woon je wel heel lang alleen al.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
In een appartement, dus er wonen wel mensen om me heen.
Oh en ik heb ook weleens bij de buren aangebeld omdat ik een fles schoonmaakmiddel met kindersluiting niet open kreeg, dat was wel genant.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en ik heb ook weleens bij de buren aangebeld omdat ik een fles schoonmaakmiddel met kindersluiting niet open kreeg, dat was wel genant.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en ik heb ook weleens bij de buren aangebeld omdat ik een fles schoonmaakmiddel met kindersluiting niet open kreeg, dat was wel genant.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de kitschelaar weer af?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heel kitsch, maar leuk genoeg om elk jaar te horen en weer te verwonderen of ik het nummer ken
Nog nooit gehoord, deze. Maar de bombast en het instrumenten bevallen me wel.
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Gehenna het volgende:
Heel kitsch, maar leuk genoeg om elk jaar te horen en weer te verwonderen of ik het nummer ken![]()
![]()
Daarom ben ik aan huisdieren begonnen....ja ik ben er zo eentje #foreveralone.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan woon je wel heel lang alleen al.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hoeveel katten heb je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan huisdieren begonnen....ja ik ben er zo eentje #foreveralone.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:![]()
Ik heb vogels, dat valt minder op. En dat zijn er nu 5.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
neuh, dit is volkomen normaalquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo heb ik haar ook leren kennen. Ik woon boven 1 van de winkels. Zij woonde boven de andere winkel, hier 3 deuren verderquote:
Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat je in de ik-krijg-kindersluitingen-nog-niet-open-tijd al alleen woonde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan huisdieren begonnen....ja ik ben er zo eentje #foreveralone.
Daar gaat mijn grap
Dat vind ik echt een vreselijk liedquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mijn huisgenoten zijn dit jaar alletwee ineens aan de vrouw... Terwijl die mijne 15.000km verderop zit. Keihard in m'n eentje de top2000 meezingen dus.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Allemaal debiel? Of was dat er maar eentje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vogels, dat valt minder op. En dat zijn er nu 5.Un dann rettet kein Kavallerie,
Waar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Fretwork het volgende:
Mijn huisgenoten zijn dit jaar alletwee ineens aan de vrouw... Terwijl die mijne 15.000km verderop zit. Keihard in m'n eentje de top2000 meezingen dus.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat je in de ik-krijg-kindersluitingen-nog-niet-open-tijd al alleen woonde.
Daar gaat mijn grapohja die ging de mist sowieso in omdat ik die krengen als kind wel openkreeg.
De kitschelaar rammelt weer..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
wow dat is lekker verquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Fretwork het volgende:
Mijn huisgenoten zijn dit jaar alletwee ineens aan de vrouw... Terwijl die mijne 15.000km verderop zit. Keihard in m'n eentje de top2000 meezingen dus.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Australiëquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
In mijn tijd kwamen buurmeisjes enkel langs voor een kopje suiker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat je in de ik-krijg-kindersluitingen-nog-niet-open-tijd al alleen woonde.
Daar gaat mijn grap
Helaas eet ik geen suiker. Altijd beleefd de deur netjes dichtgegooid."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee eentje maar, die gisteren ineens zijn kooi kon vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allemaal debiel? Of was dat er maar eentje?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Noord-hollanders zijn altijd aardigquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij is gijs staverman aardiger dan ik altijd dachtGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Voor een paardelulquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij is gijs staverman aardiger dan ik altijd dachtWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bij mij moet dat haast wel, want ik schat 'm heeeeeel laag inquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij is gijs staverman aardiger dan ik altijd dacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij is gijs staverman dikker dan ik altijd dachtThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Waarschijnlijk las hij mee en wilde hij zich eventjes bewijzen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eentje maar, die gisteren ineens zijn kooi kon vinden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ik aan het schoonmaken ben, dan zie ik eruit zoals jij gisteren in de supermarkt...daarom ben ik nog steeds alleen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In mijn tijd kwamen buurmeisjes enkel langs voor een kopje suiker.
Helaas eet ik geen suiker. Altijd beleefd de deur netjes dichtgegooid.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:En zo'n 9 uur tijdsverschil
Je kunt ook een wekker aanzetten via de app.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het schijnt wel een leuke gast te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij moet dat haast wel, want ik schat 'm heeeeeel laag inDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zonder s.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind ik Gijs Staverman(s?) een paardenlul joh
En dan kun je je lol nu op..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Spottewattes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
De wekker zetten voor dat ene nummer? Is Spotify kapot?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik aan het schoonmaken ben, dan zie ik eruit zoals jij gisteren in de supermarkt...daarom ben ik nog steeds alleen.Ooit loop je er eentje tegen het lijf die schoonmaakt zoals jij
Ik zou voor Split Enz misschien ook wel wakker worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
De wekker zetten voor dat ene nummer? Is Spotify kapot?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ennnnn de toon is gezet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
De wekker zetten voor dat ene nummer? Is Spotify kapot?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij moet dat haast wel, want ik schat 'm heeeeeel laag in
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]Ooit loop je er eentje tegen het lijf die schoonmaakt zoals jij
Bron?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het schijnt wel een leuke gast te zijn.![]()
![]()
Straks Hans Bouwens
Groen zakjequote:
Ik zou voor Through the Barricades zeker de wekker zetten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou voor Split Enz misschien ook wel wakker worden.
Nu hoef ik alleen maar te zorgen om op tijd thuis te zijn vanavond.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gijs is gemeen..zoals ie aan Rob doorgaf welke liedjes ie zoal mocht draaien..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
711 In The Dutch Mountains Nits 1987
710 Careless Whisper George Michael 1984
709 You Can Call Me Al Paul Simon 1986
708 Little Green Bag George Baker Selection 1969
707 Eloise Barry Ryan 1968
706 Never Be Clever Herman Brood 1979
705 Ordinary World Duran Duran 1993
704 Never Tear Us Apart INXS 1988
703 Whiskey In The Jar Thin Lizzy 1973
702 Always Bon Jovi 1994
701 You're So Vain Carly Simon 1973Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Whiskey In The Jar![]()
Op gestemdThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Thin Lizzy is voor mij het hoogtepunt dit uur.![]()
(Ja ik weet: het is niet het origineel.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Split enz komt gelukkig tussen 2 en 3.. volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou voor Through the Barricades zeker de wekker zetten.
Nu hoef ik alleen maar te zorgen om op tijd thuis te zijn vanavond.
Tijdens Rob.. dus hopelijk verpest die m niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben hem ooit eens tegen het lijf gelopen bij het uitgaan en was idd een leuke ventquote:Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
710 Careless Whisper George Michael 1984![]()
704 Never Tear Us Apart INXS 1988![]()
702 Always Bon Jovi 1994
701 You're So Vain Carly Simon 1973
710 Careless Whisper George Michael 1984
709 You Can Call Me Al Paul Simon 1986Keihard pompen met die bas
704 Never Tear Us Apart INXS 1988
702 Always Bon Jovi 1994
711 In The Dutch Mountains Nits 1987![]()
709 You Can Call Me Al Paul Simon 1986![]()
708 Little Green Bag George Baker Selection 1969![]()
707 Eloise Barry Ryan 1968![]()
705 Ordinary World Duran Duran 1993![]()
703 Whiskey In The Jar Thin Lizzy 1973![]()
702 Always Bon Jovi 1994![]()
701 You're So Vain Carly Simon 1973![]()
![]()
Never Be Clever die ken je toch wel? Toch? Jawel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef Uccie het volgende:
702 Always Bon Jovi 1994
701 You're So Vain Carly Simon 1973Un dann rettet kein Kavallerie,
Eens. Dat mijn stream het gewoon goed gaat doen zou ook wel een hoogtepuntje zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef Molurus het volgende:
Thin Lizzy is voor mij het hoogtepunt dit uur.![]()
(Ja ik weet: het is niet het origineel.)Laffe huichelaar![]()
Haha, makkelijk is anders ja, vooral als je beide werktquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn moeder had al moeite met 1 uur tijdsverschil9 uur is veel lastiger
Dat blok luister ik 1 januari terug, ik moet dit uur de deur uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Split enz komt gelukkig tussen 2 en 3.. volgens mij.
Tijdens Rob.. dus hopelijk verpest die m niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
706 Never Be Clever Herman Brood 1979![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
![]()
706 Never Be Clever Herman Brood 1979![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer alleen maar lekkere nummers en guilty pleasures.
Eloise stond heel hoog in de oorspronkelijke Top 2000. Daarna volgens mij elk jaar gezakt, maar dit is voor mij wel een liedje dat helemaal bij de Top 2000 hoort.
Ordinary World is het beste nummer van Duran Duran.My friends all drive horses![]()
De Neus is ook een Noord HollanderWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar Paul Simon danquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:02 schreef Gehenna het volgende:
Matig uurtje, moeten het hebben van de NLers
Natuurlijk. Bij de grensovergang hoorde de chauffeurs toevallig gerommel
Die hebben gewoon lekker wat geld gekregen om ze in NL af te zetten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
een ander ras kip wordt geselecteerd, die zijn na 8 weken pas volgroeid ipv de 6 plofwekenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Maar eentje die je dadelijk pas kent?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef Uccie het volgende:
702 Always Bon Jovi 1994
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |