27 is standaard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef MPC60 het volgende:
Toch 70 geworden. Doen vele rockers hem niet na.
Mwah, denk dat hij op zijn manier genoten heeft. Iedereen leeft op zijn manier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
27 is standaard.
Jammer dat ie niet echt van het leven heeft genoten.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
27 is standaard.
Jammer dat ie niet echt van het leven heeft genoten.
WTFquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, denk dat hij op zijn manier genoten heeft. Iedereen leeft op zijn manier.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef Amsanity het volgende:
Weet je wat het is met leven. Het stopt en dan gaat men dood. Dat iemand goed kan pengelen op een gitaar of met stokjes kan rammen op een drumstel maakt hem niet bepaald legendarisch.. Te weinig impact daar voor op de wereld.
Ironie komt nooit echt lekker over via platte tekst.quote:
Zelfs bij mij niet ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ironie komt nooit echt lekker over via platte tekst.
He raises some money for het leger des hells.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope he raises some hell in heaven.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen man. Op wereldschaal is het echt niet relevant dat die kerel dood is. Jij kende hem ook niet persoonlijk. Drank en drugs orgel. Wat een verrijking van de wereld man.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk ditVan de Engelse Paul van Ostaaije ? Of meer Jan Hanlo ?
Ik bespeur wel een vleugje DaDa-isme. Daarom opteer ik voor de laatste optie.
Her en der met man strooien wil, niet zeggen dat ik Herman Man ben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen man. Op wereldschaal is het echt niet relevant dat die kerel dood is. Jij kende hem ook niet persoonlijk. Drank en drugs orgel. Wat een verrijking van de wereld man.
Wil ik afraden, ben dan wel donor. Maar m'n lever zou zelfs voor Lemmy gaan laatste redmiddel zijn geweest.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ik afraden, ben dan wel donor. Maar m'n lever zou zelfs voor Lemmy gaan laatste redmiddel zijn geweest.
Janken over aanstellen en dan zo door blijven gaan.quote:
Ik ben Herman Emminkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Janken over aanstellen en dan zo door blijven gaan.
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mot%C3%B6rheadquote:Motörhead is een Britse heavymetalband, al spreekt frontman Lemmy Kilmister van rock-'n-roll. De band werd in 1975 opgericht door Lemmy Kilmister, voormalig bassist van Hawkwind en roadie van Jimi Hendrix. De muziek van Motörhead is van invloed geweest op de muziek van verscheidene bands, waaronder Alice in Chains, Metallica, The Sisters of Mercy, Queens of the Stone Age en Killing Joke. Hun bekendste nummers zijn Ace of Spades en Orgasmatron. Ace of Spades is onder andere gecoverd door Peter Pan Speedrock en Blood for Blood. Orgasmatron is gecoverd door Sepultura.
Lekker ding.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha ha haquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:23 schreef DikPropje het volgende:
Weer een mooi copy paste topic van de grootste toegevoegde waarde van dit forum.
Ha ha ha ha ha ha.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:23 schreef DikPropje het volgende:
Weer een mooi copy paste topic van de grootste toegevoegde waarde van dit forum.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef DikPropje het volgende:
Heb ik het volgehouden. Ik volgde een dieet. RAW food veggies. Nu heb ik vandaag 3 broodjes gegeten bij Subway. Met extra kaas en bacon op alle broodjes. Ik weet dat het slecht is en toch doe ik het.
Lach maar. Ik heb dat stukje proza iig zelf geschreven. Jij moet intussen wel door je 5e set ctrl c en v toetsen heen zijn. Waarom heb je niet gewoon een ban. Is altijd lekker rustig.quote:
Net een ban van drie weken achter de rug. M'n 20ste. Verder hoef ik me aan jou niet te verantwoorden. Mijn proza is indrukwekkender dan jouw miezerige 2 regeltjes over jezelf. Dat je je te buiten bent gegaan aan twee broodjes ham/kaas.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:34 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Lach maar. Ik heb dat stukje proza iig zelf geschreven. Jij moet intussen wel door je 5e set ctrl c en v toetsen heen zijn. Waarom heb je niet gewoon een ban. Is altijd lekker rustig.
Komt er weer eentje grappig doen.quote:
20 bans ook echt haha. Dat zegt toch genoeg. Daarbij quote jij mijn broodjes topic in dit topic.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een ban van drie weken achter de rug. M'n 20ste. Verder hoef ik me aan jou niet te verantwoorden. Mijn proza is indrukwekkender dan jouw miezerige 2 regeltjes over jezelf. Dat je je te buiten bent gegaan aan twee broodjes ham/kaas.
Ik zit hard op te gieren van het lachen. In een Lemmy topic. Woehaa. 'Podverdikkie, heb ik kaas gegeten.' Ha ha ha ha
GO MOTHAFOKKA
Leuk dat je dat even komt melden.quote:
Dikke Dennis heeft z'n neusbotje op sterk water bewaard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ben jaloers op zijn snuifvermogen
Wat zegt dat zoal ? Niet mijn toch al kwetsbare zieltje verder beschadigen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:49 schreef DikPropje het volgende:
[..]
20 bans ook echt haha. Dat zegt toch genoeg. Daarbij quote jij mijn broodjes topic in dit topic.
Ik prefereer in deze mars i.p.v. mars. Ben niet helemaal nuts.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:01 schreef PeZu het volgende:
van die posers die het heel erg vinden, maar ze nooit live zagen... ga huilen op mars ofzo
bedank je malle moer maar jammere aandachtsschooierquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik prefereer in deze mars i.p.v. mars. Ben niet helemaal nuts.
Toch wil ik je bedanken voor deze nutseloze bijdrage. Het is dat ik geen snickers in huis heb. Had je een hand vol pinda's gekregen.
Je ziet de hawkwind bassist sip kijken als hij wederom beseft dat hij nooit in de schaduw van Lemmy kan staan.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 30 december 2015 06:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Je ziet de hawkwind bassist sip kijken als hij wederom beseft dat hij nooit in de schaduw van Lemmy kan staan.
Echt zoiets van gdvrdmm
Te triestquote:
Dit vraagt om een Lemming.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Liever: "Sorry Lemmy" in dit geval.
En je bent inderdaad laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |