27 is standaard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef MPC60 het volgende:
Toch 70 geworden. Doen vele rockers hem niet na.
Mwah, denk dat hij op zijn manier genoten heeft. Iedereen leeft op zijn manier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
27 is standaard.
Jammer dat ie niet echt van het leven heeft genoten.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
27 is standaard.
Jammer dat ie niet echt van het leven heeft genoten.
WTFquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, denk dat hij op zijn manier genoten heeft. Iedereen leeft op zijn manier.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:40 schreef Amsanity het volgende:
Weet je wat het is met leven. Het stopt en dan gaat men dood. Dat iemand goed kan pengelen op een gitaar of met stokjes kan rammen op een drumstel maakt hem niet bepaald legendarisch.. Te weinig impact daar voor op de wereld.
Ironie komt nooit echt lekker over via platte tekst.quote:
Zelfs bij mij niet ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ironie komt nooit echt lekker over via platte tekst.
He raises some money for het leger des hells.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope he raises some hell in heaven.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen man. Op wereldschaal is het echt niet relevant dat die kerel dood is. Jij kende hem ook niet persoonlijk. Drank en drugs orgel. Wat een verrijking van de wereld man.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk ditVan de Engelse Paul van Ostaaije ? Of meer Jan Hanlo ?
Ik bespeur wel een vleugje DaDa-isme. Daarom opteer ik voor de laatste optie.
Her en der met man strooien wil, niet zeggen dat ik Herman Man ben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen man. Op wereldschaal is het echt niet relevant dat die kerel dood is. Jij kende hem ook niet persoonlijk. Drank en drugs orgel. Wat een verrijking van de wereld man.
Wil ik afraden, ben dan wel donor. Maar m'n lever zou zelfs voor Lemmy gaan laatste redmiddel zijn geweest.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ik afraden, ben dan wel donor. Maar m'n lever zou zelfs voor Lemmy gaan laatste redmiddel zijn geweest.
Janken over aanstellen en dan zo door blijven gaan.quote:
Ik ben Herman Emminkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Janken over aanstellen en dan zo door blijven gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |