SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Ok ik heb bij deze al mijn kleren uitgetrokken.
Laat I Want It That Way maar komen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik waag me niet meer aan nieuwe topics, voor je weet is iedereen weer mad omdat de OP leeg isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Was wel al 70, had ik em ook niet gegevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:15 schreef BillDauterive het volgende:
Jemig. Ik kan niet eens meer van BSB genieten, wat een erg nieuws.
RIP Lemmy.![]()
Dit had je gepland.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick Carter, daar zou ik het wel op kunnen.![]()
Dat is zoquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was wel al 70, had ik em ook niet gegevenIn 2010 of 2011 een optreden van Motörhead bezocht, omdat ie er ieder moment bij neer kon vallen. Met zijn levensstijl heeft hij het alsnog lang volgehouden.
![]()
Oh shit volgens mij heb ik zojuist de hele buurt wakkerm gemaakt.![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Triootje ook goed?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick Carter, daar zou ik het wel op kunnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The Blues BrothersYou know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
Ze zullen het inmiddels wel gewend zijn!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit volgens mij heb ik zojuist de hele buurt wakkerm gemaakt.![]()
![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was wel al 70, had ik em ook niet gegeven
Ozzy Osbourne gaat ons allemaal overleven denk ik, en hij heeft ook niet zo'n goede leefstyle'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
De buren hadden dit keer pech dat het 2:30 's nachts was haha. Ik ben buiten adem.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zullen het inmiddels wel gewend zijn!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft Mexicanobakker nog een mening gegeven over dit uur?
Hoe moet ik anders weten of dit wel of geen goede muziek is?![]()
Ik blijf nog even wakker voor Coldplay.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mexicanbakker was enorm mad dat Pokemon in de Top 2000 stond, moeten we die man nog serieus nemen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe moet ik anders weten of dit wel of geen goede muziek is?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
67 nu? Die houdt het wel lang uit ja!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is waar
Ozzy Osbourne gaat ons allemaal overleven denk ik, en hij heeft ook niet zo'n goede leefstyle![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe moet ik anders weten of dit wel of geen goede muziek is?.
![]()
Mexicanobakker komt zelf nog niet eens langs de Pewter City Gym.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexicanbakker was enorm mad dat Pokemon in de Top 2000 stond, moeten we die man nog serieus nemen?![]()
Ik worstel ook!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe moet ik anders weten of dit wel of geen goede muziek is?![]()
Still going strong.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
67 nu? Die houdt het wel lang uit ja!
Die probeert nog steeds met Thundershock een Onyx te verslaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker komt zelf nog niet eens langs de Pewter City Gym.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je hier nooit op geneukt hebt, tel je niet meeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die speelde zeker alleen de Yellow version.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die probeert nog steeds met Thundershock een Onyx te verslaan.![]()
Is dit geen prachtig filmpje Johannes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die speelde zeker alleen de Yellow version.
Ik vind dit wel een heel smal criterium.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:24 schreef Szura het volgende:
Als je hier nooit op geneukt hebt, tel je niet meeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb een hekel aan dat muziekpaus toontje, met alle respect uiteraard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexicanbakker was enorm mad dat Pokemon in de Top 2000 stond, moeten we die man nog serieus nemen?![]()
Waarom danst hij met een Ellen DeGeneres look-a-like? Wat een engnek. Daar zou ik Portia nog vanaf trappen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit geen prachtig filmpje Johannes?![]()
Ja ik vind hem ook een enorme paardenlul wat dat betreft, met alle respect.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat muziekpaus toontje, met alle respect uiteraard.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was wel een beetje eng inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom danst hij met een Ellen DeGeneres look-a-like? Wat een engnek. Daar zou ik Portia nog vanaf trappen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kensington zijn de nieuwe Foo Fighters.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:28 schreef Mani89 het volgende:
Kensington zijn de nieuwe Foo Fighters.![]()
![]()
Moet ik dit kennen?You know, you come from nothing
Kensington is live toch wel goed?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:28 schreef Mani89 het volgende:
Kensington zijn de nieuwe Foo Fighters.![]()
En Jett Rebel > Princequote:Op dinsdag 29 december 2015 02:28 schreef Mani89 het volgende:
Kensington zijn de nieuwe Foo Fighters.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Dj heeft zo te zien nog nooit een drumstel beroerdLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die DJ's in de nacht laten wel veel meer emoties zien dan die ouwe seniele opa's die primetime acte de presence mogen geven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ow, ik weet het alweer, niksnummer. Raar, zo hoog.You know, you come from nothing
Vrouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:29 schreef Impressme het volgende:
Ow, ik weet het alweer, niksnummer. Raar, zo hoog.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet de snare in het midden hebben staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:29 schreef Szura het volgende:
Dj heeft zo te zien nog nooit een drumstel beroerd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ze hebben zulke rare teksten. Dat andere liedje van ze ook. "Kill a whale"quote:
Ik heb niets met die band.![]()
Ik ken het wel.quote:You know, you come from nothing
Ja en mannen.quote:You know, you come from nothing
Dit nummer gaat over seksueel misbruik, wel heavy zo in de nacht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
![]()
Wat een saai suf nummerYou know, you come from nothing
Gaat dit ook over je moeder?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer gaat over seksueel misbruik, wel heavy zo in de nacht.![]()
Dit is het allerbeste Radiohead nummer en hij staat gewoon niet in de Top 2000.
Wat een teksten mensen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit ook over je moeder?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Braaf Slobeend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slechts mijn mening. Oké, samen met Karma Police.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik weet niet wat ik van UB40 moet vinden. Wat jullie?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Red Red Winequote:Op dinsdag 29 december 2015 02:35 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet wat ik van UB40 moet vinden. Wat jullie?![]()
![]()
Reggae verkrachters.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:35 schreef Szura het volgende:
ik weet het ook niet. Vrij suf welquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:35 schreef Szura het volgende:
Dezequote:Op dinsdag 29 december 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het allerbeste Radiohead nummer en hij staat gewoon niet in de Top 2000.
![]()
Dit zou mijn tweede keuze zijn, geen grappen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Saai ook, maar met een fles rode wijn wel te pruimen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:35 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet wat ik van UB40 moet vinden. Wat jullie?You know, you come from nothing
Szura kent mij nog steeds niet goed genoeg.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Szura kent mij nog steeds niet goed genoeg.![]()
Met dit nummer sloot Coldplay af op het Malieveld concert.
Zoveel goede herinneringen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben jellyquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:44 schreef Mani89 het volgende:
Met dit nummer sloot Coldplay af op het Malieveld concert.
Zoveel goede herinneringen.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Alsof jij het beter zou doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
Dit nummer staat ook veel te hoog in de top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:45 schreef richolio het volgende:
Desondanks heb ik voor 82 euro een kaartje gekochtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Man man man, dat dit nummer heeft verloren van Sam Smith. /Radiohead
Schandalig ja! Wat een nummerquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:55 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, dat dit nummer heeft verloren van Sam Smith. /Radiohead![]()
![]()
Gelukt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef Paxcon het volgende:
Scarborough fair, hopelijk ben ik dan nog wakker
edit: ah, ja dus![]()
![]()
Fijn nummer, zeker!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:56 schreef BillDauterive het volgende:
Nog niet naar Radiohead - Spectre geluisterd. Dat komt in het nieuwe jaar wel weer![]()
Oh shit straks het ultieme schuifel nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uit de tijd dat er nog echte gitaargoden waren, het is de tijd van Eric Clapton & Jimmy Hendrix\
Op de vraag van welke gitarist Jimmy Hendrix zelf een fan was noemde hij Terry Kath.
Terry wie? hoor ik u denken. Misschien wel de meeste ondergewaardeerde gitaargod ooit.
Dat Terry deel was van de destijds 7 mans formatie Chicago, hielp niet mee voor zijn persoonlijke bekendheid. Maar toch was Kath voor velen een inspiratie... echt een muzikanten voorbeeld, maar bij het grote publiek destijds alleen bekend als een lid van Chicago.
Een van hun bekendste songs uit begin jaren '70 is 25 or 6 to 4. De lead gitaar is gespeeld door Terry Kath. En hey, we hebben het over een nummer uit 1970 op 21 of 22 jarige leeftijd gespeeld.
Met Terry zelf liep het niet goed af, op 31 jarige leeftijd schoot hij zichzelf door zijn hoofd en stierf.
And still Terry Kath lives on through his music.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.![]()
Mooie anekdote, dankjewel Mart Smeets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:59 schreef EricOscuro het volgende:
Uit de tijd dat er nog echte gitaargoden waren, het is de tijd van Eric Clapton & Jimmy Hendrix\
Op de vraag van welke gitarist Jimmy Hendrix zelf een fan was noemde hij Terry Kath.
Terry wie? hoor ik u denken. Misschien wel de meeste ondergewaardeerde gitaargod ooit.
Dat Terry deel was van de destijds 7 mans formatie Chicago, hielp niet mee voor zijn persoonlijke bekendheid. Maar toch was Kath voor velen een inspiratie... echt een muzikanten voorbeeld, maar bij het grote publiek destijds alleen bekend als een lid van Chicago.
Een van hun bekendste songs uit begin jaren '70 is 25 or 6 to 4. De lead gitaar is gespeeld door Terry Kath. En hey, we hebben het over een nummer uit 1970 op 21 of 22 jarige leeftijd gespeeld.
Met Terry zelf liep het niet goed af, op 31 jarige leeftijd schoot hij zichzelf door zijn hoofd en stierf.
And still Terry Kath lives on through his music.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rick Astleyquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:59 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit straks het ultieme schuifel nummer.![]()
![]()
Ik heb zojuist na het tandenpoetsen de rest in mijn Westmalle bierglas gespuugd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Westmalle is wel goed bierquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zojuist na het tandenpoetsen de rest in mijn Westmalle bierglas gespuugd.![]()
Hij snapt echt niks van een drumstel, motorisch gestoord die DJLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Baggy Trousers natuurlijk, het walk-on nummer van Toon Greebe.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo komt mijn slaapliedje.
En je weet welke.
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Baggy Trousers natuurlijk, het walk-on nummer van Toon Greebe.![]()
Nou dan heb ik dat mooi verkeerd gegokt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het gaat hier om Celine Dion.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik dat mooi verkeerd gegokt.![]()
Ja maar dat nummer noemde ik net al.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat hier om Celine Dion.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat heb ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat nummer noemde ik net al.![]()
Ik heb nu serieus een brok in mijn keel jongens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wees gerust, iedereen vindt dit een mooi nummer.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben ruimschoots aan mijn trekken gekomen. Tijd om te gaan slapen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Madness en Rick Astley incoming!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben ruimschoots aan mijn trekken gekomen. Tijd om te gaan slapen.![]()
Gelukkig! Hierna nog Baggy Trousersquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wees gerust, iedereen vindt dit een mooi nummer.Ook een klassieker uit de kroeg waar ik een aantal jaren vaak kwam.
![]()
Nou als liefhebber van het eerste uur van Radiohead begrijp ik het wel een beetje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:55 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, dat dit nummer heeft verloren van Sam Smith. /Radiohead
Radiohead was eerst lekker verfrissend...eerst rockte het nog een beetje met nummers als Creep.
Daarna gingen ze verder met minder "harde" muziek, maar wel fantastisch gecomponeerd... maar telkens werd het steeds een beetje minder, maar nog wel op behoorlijk goed niveau.
Maar de laatste jaren. zakken ze regelmatig door het ijs. En dit nummer kent geen enkele opwinding. Niet dat Sam Smith's nummer wel opwindend is... maar die is nog relatief nieuw.
Nee... Radiohead gaat bergafwaarts, zoals eigenlijk elke band die langer dan 10 jaar bestaat bergafwaarts gaat. Helaas
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.![]()
Voor mij ook vrees ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:20 schreef BillDauterive het volgende:
The Smashing Pumpkins, dat betekent bijna bedtijd voor mePerfecte afsluiter van de avond.
![]()
Dan is Szura wel weer een beetje eenzamer gewordenquote:
Slaap ze allemaal en nog succes met je nachtdienst, Szura!![]()
Gaat goedkomen, straks Queen vol op de speakersquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan is Szura wel weer een beetje eenzamer geworden
Slaap ze allemaal en nog succes met je nachtdienst, Szura!
En er komen vast weer mensen bij.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Echt iedere uur een andere stad geprobeerd: lekker wakker worden met de top 2000 vanuit Hong Kong, Jakarta, Bankok etc. Maar het is gelukt met Bangkok!!![]()
![]()
![]()
Wat een mooie nummers vannacht ! toch n beetje zonde om die allemaal te missen door te slapen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Goedemorgen! Nog een dag werken en dan eindelijk vrij zodat ik volledig kan luisteren naar de t2000 enforummen hier! Wtf zit dat café om kwart voor zes al vol trouwens!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vrouwvolk dat Nick en Simon de toptien in stemt. Gelukkig bieden wij mannen zeer ruim tegenwicht aan dat soort praktijken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ben ik de enige die steeds dezelfde mensen hoort terugkomen in die ingesproken boodschappen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goedemorgen! Ik moet de hele week werken, helaas. Ik pak 's avonds en 's ochtends een paar uurtjes van de top2000 mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 05:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen! Nog een dag werken en dan eindelijk vrij zodat ik volledig kan luisteren naar de t2000 enforummen hier! Wtf zit dat café om kwart voor zes al vol trouwens!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Maar Sam Smith vind ik dan wel weer goed te hebben. Maakt mij dat een halftypische vrouw of is Dotan ook waar mannen op stemmen?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik hoor dit nummer van De Dijk voor het eerst, maar o, wat is dit mooi en aangrijpend
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik hoorde Gerard net wat raars vertellen over de Bangles.... naja zeg! Dat heb ik nog nooit gehoord!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 04:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Echt iedere uur een andere stad geprobeerd: lekker wakker worden met de top 2000 vanuit Hong Kong, Jakarta, Bankok etc. Maar het is gelukt met Bangkok!!![]()
.
![]()
Ja, dit was toch wel een verrassend feitje!quote:Op dinsdag 29 december 2015 06:56 schreef Nizno het volgende:
Ik hoorde Gerard net wat raars vertellen over de Bangles.... naja zeg! Dat heb ik nog nooit gehoord!!
Wat staat Waterloo laag trouwens.
Gerard mag straks Jonathan Jeremiah draaien, gras is groen.![]()
Ik lig nog met mn oren te klapperen van verbazing.quote:Op dinsdag 29 december 2015 06:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit was toch wel een verrassend feitje!
Wat staat Waterloo laag trouwens.
En ja Waterloo..... had wat hoger gekund idd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik moest even teruglezen om het te snappen. Maar gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 04:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoorde het...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Morning!
Prima wakker worden dit, alhoewel t origineel van Clapton beter isFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Jeetje, ik vond het nu al druk. Hoe laat gaat het open dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 05:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen! Nog een dag werken en dan eindelijk vrij zodat ik volledig kan luisteren naar de t2000 enforummen hier! Wtf zit dat café om kwart voor zes al vol trouwens!![]()
haaiquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:01 schreef Cee het volgende:
Lemmy dood
Gisteren deed ie nog Ace of Spades![]()
![]()
Pang!![]()
oke plaatje, maar niet bijzonder..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
heb je nog een grote boom dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik moest kloppen want de bel doet het nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog te gaan...
768 Happiness Jonathan Jeremiah 2011
767 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan 1973
766 Purple Haze Jimi Hendrix 1967
765 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 1995
764 Sailing To Philadelphia James Taylor & Mark Knopfler 2000
763 39 Queen 1975
762 Mijn Vlakke Land Jacques Brel 1965
761 Hallelujah Lisa Lois 2009
760 This Is The Life Amy Macdonald 2008
759 De Weg Guus Meeuwis 2005![]()
Amy...quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:26 schreef D. het volgende:
Nog te gaan...
768 Happiness Jonathan Jeremiah 2011
767 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan 1973
766 Purple Haze Jimi Hendrix 1967
765 Rainbow In The Sky Dj Paul Elstak 1995
764 Sailing To Philadelphia James Taylor & Mark Knopfler 2000
763 39 Queen 1975
762 Mijn Vlakke Land Jacques Brel 1965
761 Hallelujah Lisa Lois 2009
760 This Is The Life Amy Macdonald 2008
759 De Weg Guus Meeuwis 2005![]()
![]()
Hendrix
Knopfler (deze althans)
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Luchtgitaar.gifFitter. Happier. More productive
Welke?? 1979? Mijn stemquote:
Ziggy Stardust ook net voordat ik wakker werd zag ikFitter. Happier. More productive
groenvoorziening,... ja lekker hakkuhOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Leraren die hakken![]()
![]()
via de TV aan het kijken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die realiseert zich niet dat ze dit plaatje alleen aanvragen zodat hij zich weer belachelijk maaktFitter. Happier. More productive
bij leraren geeft dat heul nietsquote:Op dinsdag 29 december 2015 07:32 schreef Bugno het volgende:
Die realiseert zich niet dat ze dit plaatje alleen aanvragen zodat hij zich weer belachelijk maaktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier gewoon via de radio aan het luisteren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker ouderwetsquote:Op dinsdag 29 december 2015 07:33 schreef Nizno het volgende:
Hier gewoon via de radio aan het luisteren.![]()
![]()
Kut rotterdammer...quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest er toen niets van hebben, nu vind ik het wel vrolijk![]()
quote:
ja zo rollen mijn oudersquote:
![]()
![]()
Zequote:Op dinsdag 29 december 2015 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze platen lagen niet voor niets in het IJ...![]()
Dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 29 december 2015 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze platen lagen niet voor niets in het IJ...![]()
![]()
Paul is nogal ingevoerd in de wat hardere secties van de Feyenoord-supportersgroepenquote:Fitter. Happier. More productive
ga legge danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |