SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Leuk nrRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Wat kan die man liedjes schrijven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Leuk, simpel maar doeltreffend liedje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bob Timmermans
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Leuke reclame ookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De ellende is net zo groot als bij RTL7quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word zo schijtziek van die apps en al dat mensen laten inbellen vanuit rare oorden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee blijkbaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] 10 jaar geleden had hij ook niet zoveel haar.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij lijkt op Bart Arensquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] 10 jaar geleden had hij ook niet zoveel haar.![]()
Deze komt geregeld voorbij in 1 van mijn playlists
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
The Scientist vind ik helemaal niet zo slecht, niet geweldig maar met dat clipje nog best leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
MUZ / Coldplay![]()
EN toen wist ik nog niet eens met welke bagger ze gingen komen...
Daarna ging het langzaam wel bergafwaarts..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Las ik daarnet dat een aantal mensen Dream Theater in de top 2000 willen hebben? Hier nog een. Iets van Images and Words hoort op z'n minst in de lijst te staan!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ja, jij hebt geen NS reclames daar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef Dven het volgende:
Deze komt geregeld voorbij in 1 van mijn playlistsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je moet je dartbordje downloaden, dan uitprinten, dan schrijven en dan weer uploaden ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:27 schreef Szura het volgende:
[..]
De ellende is net zo groot als bij RTL7
Ik moet altijd gniffelen als ik zie hoe omslachtig het moet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Another Day mag er wel in ja, staat ook op een knuffelrock CD die ik hier thuis hebquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Las ik daarnet dat een aantal mensen Dream Theater in de top 2000 willen hebben? Hier nog een. Iets van Images and Words hoort op z'n minst in de lijst te staan!
Die jongen heeft kijk op auto's, je prefereert de trein toch per definitie boven Volvo.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Die jongen heeft kijk op auto's, je prefereert de trein toch per definitie boven Volvo.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat hoeft nu al niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet je dartbordje downloaden, dan uitprinten, dan schrijven en dan weer uploaden ofzo.
Ik moet altijd gniffelen als ik zie hoe omslachtig het moet.![]()
Welk nummer is jouw favoriet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Las ik daarnet dat een aantal mensen Dream Theater in de top 2000 willen hebben? Hier nog een. Iets van Images and Words hoort op z'n minst in de lijst te staan!
Bij Arrow staat Metropolis pt. 1 in de lijst![]()
![]()
The Spirit Carries Onquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Sfeermaker het volgende:
(Ja die staat op een andere)Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind het nog steeds een slecht nummerquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Scientist vind ik helemaal niet zo slecht, niet geweldig maar met dat clipje nog best leuk.
Daarna ging het langzaam wel bergafwaarts..
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ow shit, ik wil Iggy ook nog horen eigenlijk. Die dan maar in bed luisteren. Vannacht ook nog Cyndi Lauper gehoord.
Make love, not war ☮![]()
Je moet echte houten bomen eens proberen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Cee het volgende:
Zo, nu even genieten van Fake Plastic Trees en dan slapen.Trotste mama van Ambar
Iemand op wikipedia heeft even z'n frustratie over een concert van 20 jaar geleden uitgeschreven op z'n pagina.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
Dylan kan wel een beetje zingen.. als hij wil.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Kabbelaar maar wel een mooie kabbelaar a la Damien Rice[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet echte houten bomen eens proberen.
Die staat nu eentje in m'n huiskamer.![]()
Ik vind dit niet heel boeiend, maar luistert prima weg als je in slaap valt ofzo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verrassend dat die op knuffelrock staat. Maarja, ballad = balladquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Another Day mag er wel in ja, staat ook op een knuffelrock CD die ik hier thuis hebThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dit is toch geen kabbelaar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kabbelaar maar wel een mooie kabbelaar a la Damien RiceAan het eind gaat het best wel lekker los, opbouwtje hoor!
![]()
Ik heb ook een fake plastic tree hoor. Of heb jij nu een echte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat nu eentje in m'n huiskamer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb wisselende meningen over de liedjes van Radiohead maar deze vind ik heerlijkUn dann rettet kein Kavallerie,
Wel apart want het gaat over iets heel anders.. iets wat ik helaas zelf ook mee heb gemaakt. Mede daarom is The Best Of Times voor mij ook een heel bijzonder nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Another Day mag er wel in ja, staat ook op een knuffelrock CD die ik hier thuis heb![]()
dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 29 december 2015 00:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet echte houten bomen eens proberen.
[..]
Ik heb ook een fake plastic tree hoor. Of heb jij nu een echte.
[/quote]Trotste mama van Ambar
Mijn smaak is enorm breed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goh, dit had ik niet verwacht van de BSB fanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
lees net dat ik in 2004 al in deze reeks zat
Jongens ik heb een brok in mijn keel nu.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wij hebben een echte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:[/b]
[..]
Nee, dan krijg ik rode vlekken
Een echte Nordmann!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een fake plastic tree hoor. Of heb jij nu een echte.![]()
Allicht Metropolis pt 1. ja. Wauw, echt gewoon wauw.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk nummer is jouw favoriet?
Bij Arrow staat Metropolis pt. 1 in de lijst![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ja maar dat heeft Damien toch ook. Ik hou hier wel van, Radiohead kan dit wel, ik betrapte ze zelfs op wat shoegaze elementen toen ik een 'alle Radiohead albums achter elkaar' luisterbeurt deed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch geen kabbelaar?Aan het eind gaat het best wel lekker los, opbouwtje hoor!
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Chic! Zag idd wel een foto.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Even slikken en weer doorgaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik heb een brok in mijn keel nu.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef peaceman het volgende:
lees net dat ik in 2004 al in deze reeks zatquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik heb een brok in mijn keel nu.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Is wel hun meest toegankelijke nummer ja met een fenomenale korte gitaarsolo; verder niet veel knuffelrockerigs te vinden bij Dream Theater. Of misschien voor noobies LARPers natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Another Day mag er wel in ja, staat ook op een knuffelrock CD die ik hier thuis heb![]()
![]()
Ja ik noem alle rockballad CD's zo, tis iig op een CD met verder veel zoetsappige ballads. En die, en Stairway to Heaven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel apart want het gaat over iets heel anders.. iets wat ik helaas zelf ook mee heb gemaakt. Mede daarom is The Best Of Times voor mij ook een heel bijzonder nummer.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef peaceman het volgende:
lees net dat ik in 2004 al in deze reeks zat![]()
Uiteraard. Dat is hun doelgroep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Is wel hun meest toegankelijke nummer ja met een fenomenale korte gitaarsolo; verder niet veel knuffelrockerigs te vinden bij Dream Theater. Of misschien voor noobies LARPers natuurlijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Luister je naar de Carpenters?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik heb een brok in mijn keel nu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
11 topics die reeksquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef peaceman het volgende:
lees net dat ik in 2004 al in deze reeks zat
Hmm die hebben we wel al ingehaald dit jaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe vroeg moet ik opstaan om geen goed nummer te missen?Trotste mama van Ambar
Zeikplaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is hun doelgroep.![]()
![]()
Nuquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe vroeg moet ik opstaan om geen goed nummer te missen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben bang dat je dan de hele nacht wakker moet blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe vroeg moet ik opstaan om geen goed nummer te missen?
Aha, dit is A-ha!Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet verwacht dat ik Iggy Pop nog zou redden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nuquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe vroeg moet ik opstaan om geen goed nummer te missen?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om naar bed te gaan. Slaap lekker en tot morgen
Mijn debuut in deze reeks was kennelijk al in 2003.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik bestel wel wat speed dan voor de komende dagen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan de hele nacht wakker moet blijvenTrotste mama van Ambar
Ik hoopte nog zo..quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ah vandaar dat ik het mooi vind.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
DO YOU KNOW
HOW IT FEELS TO LOOOVE YOUUUUWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee vertel eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DO YOU KNOW
HOW IT FEELS TO LOOOVE YOUUUUTrotste mama van Ambar
ow what it means ook goedWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Altijd al afgevraagd of A-HA nou meer nummers had dan alleen "Take On Me".Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
ok nu gaat de kitschelaar wel een beetje afWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Sun always shines on TVquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Altijd al afgevraagd of A-HA nou meer nummers had dan alleen "Take On Me".
Living Daylights (James Bond Theme)Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
The Sun Always Shines on TV?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Altijd al afgevraagd of A-HA nou meer nummers had dan alleen "Take On Me".[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I've been losing you, hun besteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wow! Hoeveel topics toen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:35 schreef Ferdo het volgende:
Mijn debuut in deze reeks was kennelijk al in 2003.I love music |Ajax forever
Je haalt de woorden recht uit mijn mond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sun always shines on TV
Living Daylights (James Bond Theme)Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat is de eerste clip die ik me echt kan herinneren.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
You Took the dick right out of my mouth
waren wij aan het zoenen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je haalt de woorden recht uit mijn mond.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hee ik mis het introgesprekje!Un dann rettet kein Kavallerie,
On a hot summernight..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Meat Loaf heeft ook nooit iets goeds gedaan he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na dit album niet neequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meat Loaf heeft ook nooit iets goeds gedaan he?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bat Out Of Hellquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meat Loaf heeft ook nooit iets goeds gedaan he?(het nummer he)
Over the top, net niet, maar we blèren wel mee muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meat Loaf heeft ook nooit iets goeds gedaan he?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ja dat maakt m juist zo mooiquote:
Aha, nu is het duidelijk wat hij niet wilde doen voor liefde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
You Took the dick right out of my mouth![]()
RundgrengodWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ff gezocht en volgens mij is dit mijn eerste post in een Top 2000 topic, tijdens de uitzendingen:MUZ / Radio 2 Top 2000 deel 2quote:Op donderdag 26 december 2002 13:51 schreef Jane het volgende:
Yep!
Die staat er trouwens niet in. Iemand wel nummers kunnen ontdekken waarvan er 2 versies in de lijst staan? Staat me bij dat dat wel eens gebeurd is. Ik dacht misschien With A Little Help From My Friends, maar die van the Beatles staat er niet in (Joe Cocker wel natuurlijk).
Maar ik had ook al gepost tijdens de stemweek in 2002.
MUZ / Radio 2 Top 2000.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ook, maar daarvan is het titelnummer dan weer het bestequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:40 schreef Jane het volgende:
Ff gezocht en volgens mij is dit mijn eerste post in een Top 2000 topic, tijdens de uitzendingen:
[..]
MUZ / Radio 2 Top 2000 deel 2
MUZ / Radio 2 Top 2000.
Mooi die ouwe stemlijstjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:40 schreef Jane het volgende:
Ff gezocht en volgens mij is dit mijn eerste post in een Top 2000 topic, tijdens de uitzendingen:
[..]
MUZ / Radio 2 Top 2000.
Ik wilde hier een gevatte opmerkingen maken over dat ik nog 2 andere goede punten heb, maar dat doe ik maar niet.quote:Trotste mama van Ambar
Nu Passenger met zijn beste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niks van gemerkt. Toch jammer danquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
die van mij durf ik niet te tonenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi die ouwe stemlijstjes
Ik wilde ook al posten, ze heeft er 2 maar ik was bang dat je misschien boos werdquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde hier een gevatte opmerkingen maken over dat ik nog 2 andere goede punten heb, maar dat doe ik maar niet.
Leukequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan nu Passenger met zijn nieuwe nummer 'Iggy Pop'.
Hier heb ik op gestemdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ze staan vast wel ergensquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
die van mij durf ik niet te tonen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Die stem is er op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
MUZ / Radio 2 Top 2000.![]()
![]()
hij was weerquote:dit jaar op DTRH
Nee joh.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde ook al posten, ze heeft er 2 maar ik was bang dat je misschien boos werd
Flirten op fok als een baas hier![]()
Disclaimer: ik beantwoord geen PM of DM.Trotste mama van Ambar
Nee, alleen Song 2 die komt nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand of Girls and Boys van Blur er ook instaat en of deze al is geweest? Zit op mobiel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1 Beatles - Hey Jude (1968)
2 Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)
3 Al Stewart - The year of the cat (1977)
4 Carole King - It's too late (1971)
5 Johnny Cash - A boy named Sue (1969)
6 Hollies - Bus stop (1966)
7 Charles Aznavour - Yesterday when I was young (1970)
8 Dan Hill - Sometimes when we touch (1977)
9 Boudewijn de Groot - Ik ben ik (1974)
10 Joni Mitchell - Big yellow taxi (1970)
Kate Bush - Cloudbusting (Eigen keuze)
Heel mooi stemlijstje, Jane.
La La La La LalalalaUn dann rettet kein Kavallerie,
Is Iggy Azalea getrouwd met Passenger?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Die 8 is wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is de enige zelfs, Parklife ook niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Staat er niet eens in? Verrassend. Bedankt iig!
Hun grote vrienden Oasis staan er ook maar met 3 in.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ach wat maakt het ook uit
MUZ / Top 2000 Radio 2 (2004)I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, vind ik zelf ook nog steeds wel.
Complainte Pour Ste. Catherine heb ik trouwens altijd op gestemd. Áls ik stemde, want dat heb ik bijvoorbeeld ook dit jaar helemaal niet gedaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ja dat was een klein foutje inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 8 is wel heel erg hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel met Champagne Supernovaquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is de enige zelfs, Parklife ook niet.
Hun grote vrienden Oasis staan er ook maar met 3 in.Oasis
![]()
![]()
Maar niet The Masterplanquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wel met Champagne SupernovaOasis
Dacht eventjes dat het de volgende uurlijst wasquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar heb ik de honneurs voor je waargenomen. Op 3 uit dit lijstje gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, vind ik zelf ook nog steeds wel.
Complainte Pour Ste. Catherine heb ik trouwens altijd op gestemd. Áls ik stemde, want dat heb ik bijvoorbeeld ook dit jaar helemaal niet gedaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Only in your dreams.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dacht eventjes dat het de volgende uurlijst wasTrotste mama van Ambar
Hmmmm ja, ik heb het nummer nu al jaren niet meer gehoord. Maar ik had er toen wat mee, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 8 is wel heel erg hoor
The Universal van Blur moet er in en Beetlebum. En Tender. En Coffee & TV en..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is niet zo bekend, maar wel geniaal. Die hele CD staat heel hoog bij mij. Top 3 van alle albums sowieso.quote:![]()
Ook pas sinds dit jaar met 3. Komt vast vanwege de goede optredens van NGHFB.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is de enige zelfs, Parklife ook niet.
Hun grote vrienden Oasis staan er ook maar met 3 in.![]()
Death of party, Swamp songquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Universal van Blur moet er in en Beetlebum. En Tender. En Coffee & TV en..I love music |Ajax forever
Dire Straits-Telegraph road
Boudewijn de Groot-Avond
Kate Bush & Peter Gabriel -Don't give up
Moody Blues -Question
Billy Joel-Goodnight Saigon
R.E.M.-The one I love
Ramses Shaffy & Liesbeth List-Pastorale
Pink Floyd-Wish you were here
Crowded House-Into temptation
John Lennon -Imagine
Alsof je een kind van 10 laat stemmen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Wie zei ook alweer deze niet te kennen? Dat moet toch haast onmogelijk zijn?
NGHFB...hier heb ik hulp bij nodigquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook pas sinds dit jaar met 3. Komt vast vanwege de goede optredens van NGHFB.
Ess en Ucciequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Dven het volgende:
Wie zei ook alweer deze niet te kennen? Dat moet toch haast onmogelijk zijn?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eigenlijk het meeste welquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Dit ken ik helaas wel degelijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn de Groot-Avond
Moody Blues -Question
R.E.M.-The one I love
John Lennon -Imagine
Alsof je een kind van 10 laat stemmen.![]()
Ach eigenlijk valt het best mee op Avond na.I love music |Ajax forever
Grappig, ik zie daar allemaal oude bekende user langs komen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef peaceman het volgende:
MUZ / Top 2000 Radio 2 (2004)
En zie dat Thomas Berge op REM gestemd heeft!![]()
![]()
Ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Dven het volgende:
Wie zei ook alweer deze niet te kennen? Dat moet toch haast onmogelijk zijn?![]()
Maar ken hem nu toch, wist allen niet dat die kwiebus zo heette.Un dann rettet kein Kavallerie,
Een lijstje vol Top2000-baitquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn de Groot-Avond
Moody Blues -Question
R.E.M.-The one I love
John Lennon -Imagine
Alsof je een kind van 10 laat stemmen.Wel mooie nummers ertussen
![]()
hij lijkt niet op je lijstje van nu.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef peaceman het volgende:
MUZ / Top 2000 Radio 2 (2004)
Toen kon je maar op 10 liedjes + 1 eigen keuze stemmen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef peaceman het volgende:
MUZ / Top 2000 Radio 2 (2004)Dat is ook snel aangepast!
![]()
maar ook veel users die we al jaren niet meer zien hier helaas.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Grappig, ik zie daar allemaal oude bekende user langs komen.
En zie dat Thomas Berge op REM gestemd heeft!I love music |Ajax forever
Behalve Imagine best een verantwoord lijstje toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn de Groot-Avond
Moody Blues -Question
R.E.M.-The one I love
John Lennon -Imagine
Alsof je een kind van 10 laat stemmen.![]()
Oh dat album heb ik idd ergens gehoord, wist alleen niet de volledige naam.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De solo band van Noel. Noel Gallagher High Flying Birds. Dikke aanrader.
Wel dat Beady eye van Liam is.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Echt zo'n plaat die iedereen met gehoor wel eens gehoord moet hebben en ook altijd wel zal herkennenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik![]()
Maar ken hem nu toch, wist allen niet dat die kwiebus zo heette.
Buiten Question en The One I Love wel een heel generiek lijstje... top 100 plaatjes (al gold dat toen niet voor Telegraph Road)quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Ach eigenlijk valt het best mee op Avond na.
kwalitatief natuurlijk prima maar zoiets moet groeien he
Avond is mooi, verdronken vlinder is briljant.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Ach eigenlijk valt het best mee op Avond na.![]()
![]()
En alweer gestopt is, Liam kan niets volhouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat album heb ik idd ergens gehoord, wist alleen niet de volledige naam.
Wel dat Beady eye van Liam is.![]()
![]()
![]()
Klopt, al stem ik nog steeds op Imagine en ook meestal wel op Into temptation.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij lijkt niet op je lijstje van nu.I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En alweer gestopt is, Liam kan niets volhouden.
Dit zou een lijstje van mij kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
verdronken vlinder is briljant.
We dubbelen er eentje met mijn stem van dit jaar, alleen Imagine maar dat komt ook omdat ze allemaal niet bij de 'redplaatjes' hoordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, al stem ik nog steeds op Imagine en ook meestal wel op Into temptation.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, al stem ik nog steeds op Imagine en ook meestal wel op Into temptation.Make love, not war ☮![]()
Into temptation heeft zo langzamerhand wel hulp nodig...quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We dubbelen er eentje met mijn stem van dit jaar, alleen Imagine maar dat komt ook omdat ze allemaal niet bij de 'redplaatjes' hoordenI love music |Ajax forever
Nummers die je tof vindt als ringtone gebruiken
Bijna even erg als als alarm gebruiken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit zou een lijstje van mij kunnen zijn
Net onder de 1000... die redt het nog wel effe.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Into temptation heeft zo langzamerhand wel hulp nodig...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stond vies laag jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Into temptation heeft zo langzamerhand wel hulp nodig...Eerste nacht al meen ik?
Oh. Dan zit ik er naastquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net onder de 1000... die redt het nog wel effe.
Nee man iets van 1180 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond vies laag jaEerste nacht al meen ik?
Ja, die zat bij die dubbele Crowded House.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
oh 1480, zat er een dag naast
dat wordt wel aan de lage kant ja, gaat het nog wel effe uitzingen maar nog een keertje dalen en hij heeft hulp nodig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1488quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
ik dacht alquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al gecorrigeerd. Verkeerd gelezen.
Mijn favoriete Duran Duran nummer komt er zo aan. Heerlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man iets van 1180 ofzo
..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik wel hoorquote:
Ik corrigeerde mezelf alquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een echt "mwaaahh" nummer dit. Niet goed, niet slecht, leuk voor plek 1635 of zo.Un dann rettet kein Kavallerie,
The Reflex domineert diequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete Duran Duran nummer komt er zo aan. Heerlijk.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou dat vind ik dus echt niet he.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zag het.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Overigens:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 602 Mexicanobakker
002. 584 Tagliano
003. 521 peaceman
004. 411 vaduz
005. 339 Ajacied422
006. 329 Uccie
007. 299 Anoonumos
008. 290 JanKorteachternaam
009. 289 Mani89
010. 283 D.
011. 280 rowan634
012. 273 Prisha
013. 271 jeneker
014. 260 Nizno
015. 259 Stickertje
016. 253 essnhills![]()
017. 251 renwan
018. 237 laxus13
019. 235 Etsu
020. 232 Szura
021. 226 Raskolnikow
022. 225 Frozen-assassin
023. 223 Ferdo
024. 219 cafca
025. 218 n00biedoobiedoo
025. 218 Diaan73I love music |Ajax forever
#nolife4lifequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
Overigens:
001. 602 Mexicanobakker
002. 584 Tagliano
003. 521 peaceman
004. 411 vaduz
005. 339 Ajacied422
006. 329 Uccie
007. 299 Anoonumos
009. 289 Mani89
010. 283 D.
011. 280 rowan634
012. 273 Prisha
013. 271 jeneker
014. 260 Nizno
015. 259 Stickertje
016. 253 essnhills![]()
017. 251 renwan
018. 237 laxus13
019. 235 Etsu
020. 232 Szura
021. 226 Raskolnikow
022. 225 Frozen-assassin
023. 223 Ferdo
024. 219 cafca
025. 218 n00biedoobiedoo
025. 218 Diaan73Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben het met je eens hoorquote:
Ik ben de halve middag weg geweestquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
Overigens:
001. 602 Mexicanobakker
002. 584 Tagliano
003. 521 peaceman
004. 411 vaduz
005. 339 Ajacied422
006. 329 Uccie
007. 299 Anoonumos
009. 289 Mani89
010. 283 D.
011. 280 rowan634
012. 273 Prisha
013. 271 jeneker
014. 260 Nizno
015. 259 Stickertje
016. 253 essnhills![]()
017. 251 renwan
018. 237 laxus13
019. 235 Etsu
020. 232 Szura
021. 226 Raskolnikow
022. 225 Frozen-assassin
023. 223 Ferdo
024. 219 cafca
025. 218 n00biedoobiedoo
025. 218 Diaan73
Ik zat een plekje achter Diaan. Niet lief ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:54 schreef peaceman het volgende:
Overigens:
001. 602 Mexicanobakker
002. 584 Tagliano
003. 521 peaceman
004. 411 vaduz
005. 339 Ajacied422
006. 329 Uccie
007. 299 Anoonumos
009. 289 Mani89
010. 283 D.
011. 280 rowan634
012. 273 Prisha
013. 271 jeneker
014. 260 Nizno
015. 259 Stickertje
016. 253 essnhills![]()
017. 251 renwan
018. 237 laxus13
019. 235 Etsu
020. 232 Szura
021. 226 Raskolnikow
022. 225 Frozen-assassin
023. 223 Ferdo
024. 219 cafca
025. 218 n00biedoobiedoo
025. 218 Diaan73
En als er iemand met goede smaak is.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En daarna Denis wat nog zo indrukwekkend gecoverd is door mijn favoriete nederlandse actrice.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete Duran Duran nummer komt er zo aan. Heerlijk.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Nog een nummer die omhoog geschoten is dankzij de aanslagen in Parijs.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete Duran Duran nummer komt er zo aan. Heerlijk.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als er iemand met goede smaak is.
![]()
Ik had op mijn oude telefoon het begin van The Cure - Lullaby als ringtone. Echt nooit meer, zoiets. Het lied verliest z'n kracht. Ook is het dat lied geworden ~ dat ik toen op m'n telefoon als ringtone had ~.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Dven het volgende:
Nummers die je tof vindt als ringtone gebruiken
Bijna even erg als als alarm gebruiken
sorryquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat een plekje achter Diaan. Niet lief dit
oja dit hoor ik ook echt 1x per jaar.
Ik ga slapen
Save A Prayer is oké, maar Hungry Like The Wolf blijft denk ik toch mijn favo.
Oh, those were the days, toen ik op schoolreisje in Londen 2 Duran Duran LP's kocht, die toen in Nederland nog niet populair waren. Ik voelde me zoooo stoer!![]()
![]()
Prima nr'tje.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ik ga ook na dezequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
truste!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen
Van die van Duran Duran vind ik het origineel van de Eagles of Death Metal trouwens beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook maar eens een tukje doen snel. Vriendin is morgen werken dus heb hier een lang dagje te gaan
Hahahahahah dit, ik wilde het verdomme net posten, gitaarlesnummerquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
MooiOver gitaarlesnummers gesproken...
Basloopje, overgang naar g7, arpeggio's... Heel wat op geworsteld op deze...![]()
Welterusten slapers
Nog even volhouden, bijna Duran Duran!![]()
Welterusten iedereen die naar bed gaat.
Ook die is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:56 schreef Szura het volgende:
Muse
Moeten wel weer goeie muziek gaan maken
Daar heb ik dit jaar op gestemd. Hoorde het nummer voor het eerst in zo'n vage waargebeurde verhalenfilm op RTL 4quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef Jane het volgende:
Save A Prayer is oké, maar Hungry Like The Wolf blijft denk ik toch mijn favo.
Oh, those were the days, toen ik op schoolreisje in Londen 2 Duran Duran LP's kocht, die toen in Nederland nog niet populair waren. Ik voelde me zoooo stoer!![]()
![]()
met Farah Fawcett die een moeder speelde die haar kinderen had geprobeerd te vermoorden.
Wat een stom verhaal eigenlijk
Ik wil Duran Duran nog horen...I love music |Ajax forever
Mijn favo van Duran Duran is denk ik wel Notorious.
Vooral omdat mn zus en haar vriendinnen toendertijd de 1e lettergreep altijd verruilden voor cli-Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ben toen ik Mark Knopfler hoorde subiet gestoptquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahahahah dit, ik wilde het verdomme net posten, gitaarlesnummer![]()
trustequote:Op dinsdag 29 december 2015 00:57 schreef cafca het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen. Veel plezier nog
Ashes to ashes missen
Ik kan daar mee leven.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Doe nog eens?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:57 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ben toen ik Mark Knopfler hoorde subiet gestopt
Hmm ninja edit...Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:56 schreef Szura het volgende:
Muse
Moeten wel weer goeie muziek gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:57 schreef cafca het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen. Veel plezier nog![]()
![]()
Ik sta ook in de top 100, dat is me wel gelukt toen ik nog actief was in de FUT reeks maar die is nu niet meer zo actief.![]()
Dit ben ik over een kwartier weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is toch eigenlijk gewoon heel saaiOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat is de FUT reeksquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta ook in de top 100, dat is me wel gelukt toen ik nog actief was in de FUT reeks maar die is nu niet meer zo actief.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]NeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#viesdikLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is toch eigenlijk gewoon heel saaiLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik wil Blondie nog even meemaken. Want mooiste vrouw in de top 2000"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Probeer het maar eens te spelen op een gitaar...deze zit in mijn hoofd en in mijn handen gesleten...quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit ben ik over een kwartier weer vergeten.![]()
Hey Mexicanobakker, doei he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan niet eens een kip uit het water halen op een gitaar, dus dat lukt me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te spelen op een gitaar...deze zit in mijn hoofd en in mijn handen gesleten...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Voor mensen die tussendoor nog wat willen lezen, hier trouwens een grappige blog van een Britse die getrouwd is met een Nederlander en ook fan is van de Top 2000. (Al uit 2013, maar who cares?)
http://bitterballenbruid.com/2013/12/03/top-2000/Lying awake, wondering if there is a Dog...
Oh ok, ik ben niet zo van de games.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FIFA Ultimate Team. Daar heb ik jaren gepost, maar nu zijn we verhuisd naar een ander forum.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
SAVE IT TILL THE MORNING AFTER TUDUDUDUDUUUUUReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: