Ik heb dat nummer ooit gezongen voor een cijfer tijdens muzieklesquote:
Nee, wel The air that I breathequote:Op maandag 28 december 2015 23:04 schreef Cassius het volgende:
Het verhaal achter dit nummer is wel eens ter sprake geweest in Top 2000 à Gogo of niet?
Het is ook een productquote:Op maandag 28 december 2015 23:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Steekt prima in elkaar die band.
Mijn favoriet is My Lovequote:Op maandag 28 december 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Westlife had op den duur alleen maar covers. Alhoewel Flying without wings wel fantastisch is.
Dat vind ik echt een mindere. Maar ik was rond Westlife ook eindelijk uit mijn boybandfase aan het groeien. Dus heb er sowieso minder mee.quote:
Die was er toen al uitquote:
Jij weetquote:
Dat nummer vind ik echt heeeeeel erg mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, wel The air that I breathe
Dat was ongetwijfeld een 10. Zelfs de meest waardeloze stem kan dit liedje niet verneuken.quote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ooit gezongen voor een cijfer tijdens muziekles
Volgens mij was ie hier al weg bij de Holliesquote:
Wat voor een cijfer kreeg je?quote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ooit gezongen voor een cijfer tijdens muziekles
Commercieel fenomeen, ja.quote:
De meest gestoorde titel in de Lijst. Welk liedje verdient die titel nu?quote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef peaceman het volgende:
Helaas staat the day that curly bill shot down crazy sam mcgee er niet meer in
Nu ben je terecht zuurquote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef F.Begbie het volgende:
Imagine Dragons, One Direction en Nielson bij de beste 900. Schiet mij maar lek.
Ik zing hem nog regelmatig luidkeels mee op mijn mp3 speler tijdens het fietsen. Ik snap niet waarom mensen mij dan raar aankijken.quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een mindere. Maar ik was rond Westlife ook eindelijk uit mijn boybandfase aan het groeien. Dus heb er sowieso minder mee.
Dat was wel leuk geweest als nummer 2000quote:Op maandag 28 december 2015 23:05 schreef peaceman het volgende:
Helaas staat the day that curly bill shot down crazy sam mcgee er niet meer in
geen idee.. wat mij betreft staat deze er volgend jaar gewoon weer in. Superplaat.quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meest gestoorde titel in de Lijst. Welk liedje verdient die titel nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |