Lekker aufwindje zo te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
Prevc springt even naar 140m in de trial round
Die post hier af en toe nog, deze week zelfsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leest Peter van Hal hier nog mee eigenlijk? Wil eigenlijk een vraag stellen, maar heb geen twitter
Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:05 schreef heywoodu het volgende:
Sfeertje daar hoor, die heerlijke Duitse muziek erbij
Volgend jaar echt maar weer gaan
Ik heb ze voor 2014 in september gekocht volgens mij, wel gelijk toen de verkoop begon. Of het later nog kan weet ik niet, maar als je dan gewoon gelijk zorgt dat je erbij bent is het prima te doen (niet in 1 dag uitverkocht ofzo).quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te doen.
Zijn er makkelijk kaarten te krijgen?
Dat is wel genantquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Kwali in Innsbruck begint nu. Diethart zit zelfs niet eens in de nationale groep van Oostenrijk
Stoch en Schlierenzauer in de grijze middenmoot, Kraft met moeite top tien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Kwali in Innsbruck begint nu. Diethart zit zelfs niet eens in de nationale groep van Oostenrijk
Maar Kraft laat tenminste gewoon wel een prima seizoen zien verder, vrij stabiel in de top-10. Sowieso valt het op dat er echt een hele duidelijke stabiele top is dit seizoenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Stoch en Schlierenzauer in de grijze middenmoot, Kraft met moeite top tien.
Het kan hard gaan.
Oberstdorf vergeten?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Kasaaaaaaaai
Schlierenzauer voor het eerst in 8 jaar niet in de tweede ronde tijdens de tournee
Oh jaquote:
Absoluutquote:Op zondag 3 januari 2016 15:16 schreef kamperdijk het volgende:
Descombes Sevoie springt voor zijn doen ook wel een hele goed tournee
Paar hele jonge talenten ook die voor het eerst in de COC hebben gesprongen in Engelberg. Learoyd (geb.2000) en Contamine (geb. 2001), die laatste is zelfs nog geen junior en mag niet deelnemen aan junioren WK en OS jeugd.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Absoluut
Er lijkt eindelijk wat hoop voor de Fransen, ook Lamy Chappuis is wel enigszins aan het verbeteren (wel minder dan VDS natuurlijk).
berkutschi.comquote:Op zondag 3 januari 2016 15:31 schreef Felagund het volgende:
Is er ergens een live-score? Ik heb er wel eentje van Eurosport gewonnen, maar die loopt achter volgens mij, daar hebben (Peter) Prevc en Kasai nog niet gesprongen.
http://live.fis-ski.com/live3717.htmquote:Op zondag 3 januari 2016 15:31 schreef Felagund het volgende:
Is er ergens een live-score? Ik heb er wel eentje van Eurosport gewonnen, maar die loopt achter volgens mij, daar hebben (Peter) Prevc en Kasai nog niet gesprongen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 10:01 schreef petervanhal het volgende:
[
Peter gaat het gewoon doen in Bischofshofen
Klopt in Bhofen ben ik weer van de partij
In de training telt het alleen niet volgens mij?quote:
Owja klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de training telt het alleen niet volgens mij?
Gaaf hoor, B'hofen!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:01 schreef petervanhal het volgende:
[
Peter gaat het gewoon doen in Bischofshofen
Klopt in Bhofen ben ik weer van de partij
Gelukkig zie ik dat de Tournee door flink wat mensen wordt bekeken. Ik kijk erg uit naar de GRANDE FINALE.
Door dat dorp lopen op de dag van de wedstrijd is wel bizar ja, het staat zo ongelooflijk vol met bierdrinkende Oostenrijkers (en andere nationaliteiten)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gaaf hoor, B'hofen!
Ik heb t genoegen gehad dat ik een jaar of 3 geleden met een busje vol fanatieke Oosterijkse collega's er een keertje bij was. Man, man....wat een belevenis! Van het ontbijt met halve liters bier, tot aan het feest in het dorp tot in de nacht (gewoon buiten, in de sneeuw bij -10).....
Die sfeer, het fanatisme (Dld vs Au), het feesten zonder relschoppers....geweldig!
quote:
Het is toch ook niet te geloven, je ziet beelden van zijn wereldtitel skivliegen, sindsdien zijn tientallen topspringers zowel begonnen als geëindigd in de World Cup en hij staat gewoon weer op plek 7 in de tourneequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef komrad het volgende:
[..]presentator vindt het 'wahnzinn'
Wat een held
lange carrières op hoog niveau zijn erg zeldzaam in het skispringen daarom is het extra bijzonderquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is toch ook niet te geloven, je ziet beelden van zijn wereldtitel skivliegen, sindsdien zijn tientallen topspringers zowel begonnen als geëindigd in de World Cup en hij staat gewoon weer op plek 7 in de tournee
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft ook pijnlijk om Nick Fairall daar in zijn rolstoel te zien zitten een jaar na dit
Zware val en noodoperatie schansspringer Fairall
Kira Grünberg ja, volgens mij is die vanaf haar nek ook "definitief" verlamdquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]Een beetje net als die ene polsstokhoogspringster
Aah dat is tenminste iets positiefs jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kira Grünberg ja, volgens mij is die vanaf haar nek ook "definitief" verlamd
Bij Fairall is er tenminste vooruitgang en gaat het 'slechts' over zijn benen..
Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Er staan genoeg Slovenen in Bischofshofen
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend meequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaan
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend mee
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favorietquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnen
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uitquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Leyhe kende zo'n goede tournee, wordt ie nu uitgeschakeld door Stekala
Zeker, maar ik bedoelde dat dat tegen Stekala toch nooit had mogen gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uit
Ach Duitsersquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
ach ze zijn wat fanatiekquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
Door voor de koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |