Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Er staan genoeg Slovenen in Bischofshofen
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend meequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaan
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend mee
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favorietquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnen
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uitquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Leyhe kende zo'n goede tournee, wordt ie nu uitgeschakeld door Stekala
Zeker, maar ik bedoelde dat dat tegen Stekala toch nooit had mogen gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uit
Ach Duitsersquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
ach ze zijn wat fanatiekquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
Door voor de koelkastquote:
Eerste training slechts 15 puntjes voorsprong op de tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:32 schreef heywoodu het volgende:
Tenminste, als je zo ongelooflijk domineert op de gewone schansen terwijl skivliegen eigenlijk je betere onderdeel is....berg je dan maar als concurrentie
Trainingen tellen nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerste training slechts 15 puntjes voorsprong op de tweede.
Wat is skivliegen toch mooi hequote:
Omdat dit van de lomp grote schansen is, zijn er zo uit m'n hoofd maar 5 van in de wereldquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:02 schreef DeLuna het volgende:
Waarom heet dit skivliegen dan? Ipv skispringen.
Ja ik stel vast een domme vraag.
Ah, vandaar. Ik dacht al, zie verder geen verschil behalve de afstandquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dit van de lomp grote schansen is, zijn er zo uit m'n hoofd maar 5 van in de wereld
Vikersund, Planica, Kulm/Bad Mitterndorf, Oberstdorf en nog ergens één in de VS die nooit gebruikt wordt en eigenlijk maar net groot genoeg is voor een vliegschans.
Op de vliegschansen kun je doorgaans wel over de 200 meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |