Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Er staan genoeg Slovenen in Bischofshofen
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend meequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vreselijk grote afstand bij elkaar vandaan
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan het me zelfs van vorig jaar niet herinneren en toen deed Peter toch ook uitstekend mee
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favorietquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er nu vrij zeker van zijn dat ie gaat winnen
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uitquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Leyhe kende zo'n goede tournee, wordt ie nu uitgeschakeld door Stekala
Zeker, maar ik bedoelde dat dat tegen Stekala toch nooit had mogen gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nou ja, hij had gewoon een hele matige sprong, dus in feite schakelt hij zichzelf uit
Ach Duitsersquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
ach ze zijn wat fanatiekquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog heel even en de Duitsers bombarderen Freund tot favoriet
Door voor de koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |