ja nu ben ik helemaal alleen blauw.... maar iedereen is van de wereld.quote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef peaceman het volgende:
Vroegah posten hier ook veel meer modjes en kon je je een foutje met de OP veroorloven..
Dit is wel prima hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de op 1 na slechtste Coldplay
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de op 1 na slechtste Coldplay
En terecht!quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb gvd minstens een uur werk zitten in die 2 headers, die zullen er staan ook
geef nou toe dat jullie mij mistenquote:
nee waar is karina?quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen waren veel meer posters mod ook, Molurus bijvoorbeeld. En Karina en Morpheus posten hier niet meer inderdaad.
Dat sowiesoquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als het met de snelheid van het geluid gaat kunnen ze dit nummer binnen een paar seconden afkappen?
jah ik had de OP al onder ctrl plakquote:
Ja het schiet niet opquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Voor een nummer dat Speed of Sound heet is dit wel een langzaam lied
Sound hè geen lichtsnelheidquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Voor een nummer dat Speed of Sound heet is dit wel een langzaam lied
quote:
dat hoor ik graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |