Die kon het tenminste wat schelenquote:
kwam doordat de OP ontbrak... paniek in de tent (en wie leest dat ding ooitquote:
Soms, iemand, een beetje, denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
kwam doordat de OP ontbrak... paniek in de tent (en wie leest dat ding ooit)
Och, ik heb ooit een karaokezaal geheel doen leeglopenquote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het klinkt niet, vlieg alle kanten de bocht uit
Veel FOK!kers kunnen niet tegen verandering.quote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij vooral voor de Top 2000 gestart isquote:
Wow, dat is mij nog nooit geluktquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Och, ik heb ooit een karaokezaal geheel doen leeglopen
Katy Perry is al geweest.quote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja... gelukkig nieuwjaar!!
[ afbeelding ]
owww ja dat kan ook nogquote:Op maandag 28 december 2015 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar het vorige topic had geen OP meer want die TS was wel mobielDus jij hebt die verneukte OP overgenomen
Toen waren veel meer posters mod ook, Molurus bijvoorbeeld. En Karina en Morpheus posten hier niet meer inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef peaceman het volgende:
Vroegah posten hier ook veel meer modjes en kon je je een foutje met de OP veroorloven..
Wij krijgen logeetjes. Mijn broertje, zijn vrouw en 2 kinderen. Dus wordt best druk.quote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit jaar oud|&nieuw alleen vieren. Lekker in pyjama en om 00:10 naar bed.
Gisteren wees iemand me er op dat in de OP nog linkjes naar de lijst en site van vorig jaar stonden.quote:Op maandag 28 december 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezien de totale paniek heb je gelijk ja.quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel FOK!kers kunnen niet tegen verandering.
Bungo was al gestartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |