Vorige TS had de OP al gesloopt.quote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik was geeneens mobiel![]()
Wel Mac, kan dat van invloed zijn?
geen idee, ik doe niet aan macquote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Szura had hem gesloopt.quote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik was best snel met fixen, toch?quote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgende deel weer een verneukte OP dat pas 1 1/2 deel verder wordt gemaakt
ja sorry ik moest even sociaal zijn hieroquote:
Nee, maar het vorige topic had geen OP meer want die TS was wel mobielquote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Bij dit nummer vind ik het altijd echt heel jammer dat ik niet kan zingen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word altijd een beetje melancholisch van dit nummer
Gewoon je vogeltjes leren.quote:Op maandag 28 december 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij dit nummer vind ik het altijd echt heel jammer dat ik niet kan zingen.
Hij neemt gewoon de op van het voorgaande topic. In jouw geval dus de lege OP van het voorgaande deel.quote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen of het klinkt is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 december 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij dit nummer vind ik het altijd echt heel jammer dat ik niet kan zingen.
Het klinkt niet, vlieg alle kanten de bocht uitquote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen of het klinkt is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |