Mobiele layout ook? Want die trok het niet, dacht ik.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dat zo vaak, nog nooit problemen gehad met de OP
Doet ie dat alleen bij iPhones dan?quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn telefoon kan de gewone layout niet eens aanquote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mobiele layout ook? Want die trok het niet, dacht ik.
Je wil niet weten hoe vaak ik naar een laptop ben gerend als ik mobiel weer eens een lapo had om de OP niet te verneuken...quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Jij kent Rood dus niet?quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef Stickertje het volgende:
De uptempo liedjes van MB zijn niet vervelend, het zijn de balades die bagger zijn
Ik kan al zijn oude werk wel waarderen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef Stickertje het volgende:
De uptempo liedjes van MB zijn niet vervelend, het zijn de balades die bagger zijn
Niet. Rood is uptempo, maar wel kutquote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind water wel heel mooi.quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Met de uptempo liedjes ging het ergens kort na de milenniumwisseling mis.quote:
Ohquote:Op maandag 28 december 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik naar een laptop ben gerend als ik mobiel weer eens een lapo had om de OP niet te verneuken...
Dan ken je het nummer Muziek nog nietquote:Op maandag 28 december 2015 20:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan al zijn oude werk wel waarderen.
Het is geleidelijk aan misgegaan met als historisch dieptepunt 'Rood'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |