SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
camel geel beste sigarettenquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat roken en dan jezelf roker noemen
inso en ik hebben een band want camel geel
Smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor verschillen merk je per merk qua roken?
Ja snap ikquote:
Nietsquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
#leekandproud
smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
#leekandproud
was het maar thcquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikMaar wat is dat dan?
Bij roken is het toch allemaal nicotine en thc
En smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikMaar wat is dat dan?
Bij roken is het toch allemaal nicotine en thc
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkiesquote:
doe niet zo gekquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkies
nee want daarvan moet ik kotsenquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkies
De ene is zwaarder, de ander is lichter?quote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar je moet wel zin hebben om vieze smaak te inhalerenquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij zegt alleen maar smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ene is zwaarder, de ander is lichter?
Zo moeilijk is het niet.
apartquote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
wat een RAMP in turkije en cyprus toen mn camel op was
NERGENS hadden ze camel geel
dus ik had malboro
Ja, er zitten smaakverschillen in.quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij zegt alleen maar smaakFucking vage term om een verschil te beschrijven. Tuurlijk is het smaak.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zitten smaakverschillen in.
Maar de ene is niet zoet of zuur.
quote:
in istanbul niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
in turkije sowieso hadden ze gewoon overal camel
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals er in wiet verschillende smaken zit. Maar hoe kun je dat uitleggen
bij wiet ruik je het toch al wat het isquote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.
Alleen dat je van de een meer stoned word
als jij chocolade koopt, kies je toch ook chocolade die je lekker vindt, niet de goedkoopste, smerige cheape troep?quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.
Alleen dat je van de een meer stoned word
Wat voor soort wiet?quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
bij wiet ruik je het toch al wat het is
oh dat kan ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
bij wiet ruik je het toch al wat het is
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij chocolade koopt, kies je toch ook chocolade die je lekker vindt, niet de goedkoopste, smerige cheape troep?
Bij sigaretten ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.
de rokers ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.
nee ben geen tokkiequote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie vuurwerk met oud en nieuw
Kan ik me geld net zo goed aan Spatieloos gevenquote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Tjacka het volgende:
heb een vuurpijl gekocht, die ga ik afsteken vanuit m'n kont de lucht inquote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Tjacka het volgende:
rare hobbyquote:Op maandag 28 december 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb een vuurpijl gekocht, die ga ik afsteken vanuit m'n kont de lucht in
ohquote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik me geld net zo goed aan Spatieloos geven
kan ik het beter uit mijn mond doen en hopen dat hij te vroeg ontploftquote:
Het kan niet veel erger hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan ik het beter uit mijn mond doen en hopen dat hij te vroeg ontploft
Zit niet in een klasquote:Op maandag 28 december 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je nog steeds de slimste in de klas?
Ontelbaar.quote:Op maandag 28 december 2015 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel personen haat jij op een dag?
LMI is niet dom!quote:Op maandag 28 december 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zulke goede cijfers halen?
Het onderwijs gaat echt achteruit.
linkje?quote:Op maandag 28 december 2015 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jou heb ik ook lang niet gezien, Ringo.
Kom TCen
Contaminatie ditquote:
Hou je bek mafkeesquote:Op maandag 28 december 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zulke goede cijfers halen?
Het onderwijs gaat echt achteruit.
quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij vraagt er toch om? Heb je niks beters, ik antwoord
quote:
Als ik nu aan je vraag of je voor een trein springt, doe je het dan ook?quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij vraagt er toch om? Heb je niks beters, ik antwoord
quote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik nu aan je vraag of je voor een trein springt, doe je het dan ook?
Denk eerst even aan de arme treinpiloot :/quote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij het zegt wel. Station is niet ver wegquote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik wil zo'n topper als jou niet kwijt dus dat ga ik niet zeggen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij het zegt wel. Station is niet ver weg
Een trein heeft geen piloot maar een chauffeurquote:Op maandag 28 december 2015 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk eerst even aan de arme treinpiloot :/
Ik zal nooit meer met kanker schelden.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik wil zo'n topper als jou niet kwijt dus dat ga ik niet zeggen.
Maar als je in plaats daarvan zweert nooit meer met kanker te zullen schelden dan zijn we weer vrienden.
Dat is een erg lastige belofte welquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik wil zo'n topper als jou niet kwijt dus dat ga ik niet zeggen.
Maar als je in plaats daarvan zweert nooit meer met kanker te zullen schelden dan zijn we weer vrienden.
Machinistquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een trein heeft geen piloot maar een chauffeur
Een machinist. Sukkel.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat woord is te lang en moeilijk.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer met kanker schelden.
Het is niet altijd feest!quote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een erg lastige belofte wel
Wat zit je me te verbeteren mister grammernaziquote:
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op maandag 28 december 2015 20:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer met kanker schelden.
Oja dit soort posts hoeven niet meer.quote:
Het hoeft niet, maar het mag wel.quote:Op maandag 28 december 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja dit soort posts hoeven niet meer.
Maak of een TR. Of niet. Maar dit soort posts hoeven dus niet.
Zeurpietquote:Op maandag 28 december 2015 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja dit soort posts hoeven niet meer.
Maak of een TR. Of niet. Maar dit soort posts hoeven dus niet.
....quote:
Dat is racisme.quote:
Je loopt al langer op FOK! toch? Dan weet je ook wel dat het niet verboden is en al jarenlang nooit een probleem van is gemaakt.quote:
De A zit er altijd in.quote:
Loop niet zo te jankzakken joh. Dat TR GEMACHT is compleet nutteloos en werkt ongeveer 100% van de tijd als olie op het vuur ipv de-escalerend. Dus doe niet zo vervelend.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je loopt al langer op FOK! toch? Dan weet je ook wel dat het niet verboden is en al jarenlang nooit een probleem van is gemaakt.
Wat heeft typisch er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, de racismekaart wordt weer getrokken
Typisch hoor
quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop niet zo te jankzakken joh. Dat TR GEMACHT is compleet nutteloos en werkt ongeveer 100% van de tijd als olie op het vuur ipv de-escalerend. Dus doe niet zo vervelend.
quote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop niet zo te jankzakken joh. Dat TR GEMACHT is compleet nutteloos en werkt ongeveer 100% van de tijd als olie op het vuur ipv de-escalerend. Dus doe niet zo vervelend.
Aha, zo komt dat dus.quote:
Ga maar gewoon weer wegquote:Op maandag 28 december 2015 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft typisch er nou weer mee te maken?
Ik jaag niemand wegquote:Op maandag 28 december 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag geen users wegjagen, dus straks komt er weer een boos berichtje.
Gaan jullie weer lief spelen als ik weg ben?quote:
Dat deed ik alquote:Op maandag 28 december 2015 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan jullie weer lief spelen als ik weg ben?
Als jij klaar bent met zeuren.quote:Op maandag 28 december 2015 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan jullie weer lief spelen als ik weg ben?
Dit soort posts zijn volkomen onnodig, gezien het vaak alleen maar voor escalatie zorgt.quote:
Boelerquote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn volkomen onnodig, gezien het vaak alleen maar voor escalatie zorgt.
Daarom TR gemaakt
Dit soort posts zijn volkomen onnodig, gezien het vaak alleen maar voor escalatie zorgt.quote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn volkomen onnodig, gezien het vaak alleen maar voor escalatie zorgt.
Daarom TR gemaakt
Ga jij maar met kano meequote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom TR gemaakt
quote:Op maandag 28 december 2015 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom TR gemaakt
quote:Op maandag 28 december 2015 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga jij maar met kano mee
weg van hier
Ha ha haquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
Stel azijnpissersjullie verneuken het forum alleen maar voor de mensen die iets positiefs bijdragen hier
![]()
Ik noem een Etsu, een Sked![]()
Ik loop hier al jaren mee, altijd positief, altijd meedenken
En daarom ga ik nu ff pissen![]()
grgrx
fokkie80quote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
Stel azijnpissersjullie verneuken het forum alleen maar voor de mensen die iets positiefs bijdragen hier
![]()
grgrx
Het is u voor jouquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
![]()
grgrx
Flikker op, demente zakquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
![]()
grgrx
adresquote:Op maandag 28 december 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zin om op de gourmetmeet te komen ofzo? En neem je telefoon mee.
Jij begrijptquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
![]()
grgrx
Zak doekje?quote:
Jij bent echt hypocriet, je bent zelf net zo erg als Etsu, heb je dat niet door ofzoquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
![]()
grgrx
Godver.quote:Op maandag 28 december 2015 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent echt hypocriet, je bent zelf net zo erg als Etsu, heb je dat niet door ofzo
Vincent Bijlow wel, die zag toch niet wie er achter hem stondquote:
Doen alsof je weet wat satire inhoudt.quote:Op maandag 28 december 2015 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu denkt dat ik de tong satire niet door heb
Zal jij wel weer zijn geweest, vieze hommoquote:Op maandag 28 december 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vincent Bijlow wel, die zag toch niet wie er achter hem stond
deadprez kreeg ooit een ban voor het quoten van tongquote:Op maandag 28 december 2015 20:40 schreef Fok-it het volgende:
![]()
grgrx
Wat houd satire in?quote:Op maandag 28 december 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen alsof jij weet wat satire inhoudt.
Patrick waar ben jij met O&Nquote:Op maandag 28 december 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen alsof je weet wat satire inhoudt.
Deadprez is wel 1 van de weinige baasjes uit KLBquote:Op maandag 28 december 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadprez kreeg ooit een ban voor het quoten van tong
Vind je mij een baas?quote:Op maandag 28 december 2015 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deadprez is wel 1 van de weinige baasjes uit KLB
Dat is kunst. Hangt in het Rijksmuseum van Amsterdam.quote:
Heequote:Op maandag 28 december 2015 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deadprez is wel 1 van de weinige baasjes uit KLB
Ohquote:Op maandag 28 december 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een kunstvorm. Hangt in het Rijksmuseum van Amsterdam.
quote:
Jij bent een SC-verraderquote:
bestaat doofheid nou wel of nietquote:Op maandag 28 december 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben doof, dus ik moet het enkel met mijn ogen doen. Dit lees ik ook voor het eerst.
Mijn moeder vindt alles bestquote:Op maandag 28 december 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag maar even aan je mama of ik het mag vertellen.
Ik wist wel dat jij de boel bedroog!quote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Doofheid bestaat alleen op de Mars en alleen marsmannetjes kunnen doof zijn.
Die hoort ook niks dan zekerquote:
Ik deed het om zielig over te komen zodat ik eindelijk Fok-it in bed kon krijgen, want het schijnt dat hij best wel makkelijk is.quote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de boel bedroog!
Fokkie is streng celibaat.quote:Op maandag 28 december 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik deed het om zielig over te komen zodat ik eindelijk Fok-it in bed kon krijgen, want het schijnt dat hij best wel makkelijk is.
Nu heb jij alles verpest.
Ik neem Fok-it wel mee om te gourmettenquote:Op maandag 28 december 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik deed het om zielig over te komen zodat ik eindelijk Fok-it in bed kon krijgen, want het schijnt dat hij best wel makkelijk is.
Nu heb jij alles verpest.
wie is bellaquote:Op maandag 28 december 2015 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwam voor etsu (bella) naar tc.
bella slaaptquote:Op maandag 28 december 2015 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwam voor etsu (bella) naar tc.
Zo waar als een koe ditquote:
Ook al?quote:
Prima, de bank is voor Fok-it. Op de eetstoel past die niet.quote:Op maandag 28 december 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem Fok-it wel mee om te gourmetten
net als homoseksualiteit toch?quote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Doofheid bestaat alleen op de Mars en alleen marsmannetjes kunnen doof zijn.
Nou zo dik is Fokkie ook weer nietquote:Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, de bank is voor Fok-it. Op de eetstoel past die niet.
Mooi. Kan ik je van een afstandje helemaal verrot schelden zonder dat je wat mee krijgtquote:Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, de bank is voor Fok-it. Op de eetstoel past die niet.
Jammer, ik wilde juist een dikkertje om lekker mee te knuffelen en in zn buikje te porren.quote:
Oh okéquote:Op maandag 28 december 2015 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde juist een dikkertje om lekker mee te knuffelen en in zn buikje te porren.
Laat hem dan maar thuis
Al stond je naast me, ik doe standaard m'n gehoorapparaat uit zodat ik jou nooit hoef te horenquote:Op maandag 28 december 2015 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik je van een afstandje helemaal verrot schelden zonder dat je wat mee krijgt
dus je komt zeker?quote:Op maandag 28 december 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
Hoef ik in ieder geval niet alleen te treinen
Ok.quote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als de datum het toelaat. 27 en 30 januari kan ik niet.
Vraag Rickertquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok.
Er kunnen maar 6 mensen aan de tafel, 3 zijn al vervuld. Nu nog even nadenken voor de andere 2.
Jammerquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die gaat al met McGrath gourmetten in Roffa.
Alsof zulke figuren zich in het echt durven te laten zienquote:
Laatste trein gaat best laat, Zwolle - Arnhem rijdt tot laat doorquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef Etsu het volgende:
Hoop wel dat je wat langer blijft dan Toto aangezien je van ver komt.
Maakt dat het minder lekker?quote:Op maandag 28 december 2015 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Masseuze zat alleen op de praatstoel.
Nou, dat niet.quote:
is dat gourmetten binnen die 4 nachten?quote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
Vanaf morgen heb ik drie chickies voor 4 nachten ofzo op bezoek. Dat wordt een dolle boel.
Sjowwwwquote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
Vanaf morgen heb ik drie chickies voor 4 nachten ofzo op bezoek. Dat wordt een dolle boel.
quote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dat gourmetten binnen die 4 nachten?
alweerquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Spatie is zn snor aan het scheren
hee vriendjequote:Op maandag 28 december 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
altijd heel ver treinen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]groningen leef beste leef doei
Who's your daddy?quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt haar vader zijn, viespeuk.
Je zal heus niet de eerste zijnquote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Faxie, ik heb jouw lul gezien in KPD geloof ik.
Ryan (L)quote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer een ouderwetse avond vol knotsgekke momenten. Enkele hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het wel qua hoogtepunten.
Met zo'n toon kom je inderdaad niet binnen, zeg gewoon netjes gedag zoals iedereen hier doet.quote:
Heb geen foto's van de halve snor helaas, dat was ook nog een interessante twist aan de klassieke gezichtsbeharing. Een echte moderne man.quote:
quote:
Ryans snor is net zo famous als die van Freddie Mercury.quote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met zo'n toon kom je inderdaad niet binnen, zeg gewoon netjes gedag zoals iedereen hier doet.
[..]
Heb geen foto's van de halve snor helaas, dat was ook nog een interessante twist aan de klassieke gezichtsbeharing. Een echte moderne man.
[..]![]()
![]()
''Hoi'' posts.quote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met zo'n toon kom je inderdaad niet binnen, zeg gewoon netjes gedag zoals iedereen hier doet.
No commentquote:Op maandag 28 december 2015 22:28 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer een ouderwetse avond vol knotsgekke momenten. Enkele hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het wel qua hoogtepunten.
Als je je nummer stuurt kan ik die foto sturen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Heb geen foto's van de halve snor helaas, dat was ook nog een interessante twist aan de klassieke gezichtsbeharing. Een echte moderne man.
[..]![]()
![]()
Maar dan ben je niet meer knap :/quote:Op maandag 28 december 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klinktnlekker, ik ga alvast opzoek naar feeders
Echt hèquote:Op maandag 28 december 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat FM en kauai zusjes zijn!
Denken dat dat algemene kennis isquote:Op maandag 28 december 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat FM en kauai zusjes zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |