SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
camel geel beste sigarettenquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat roken en dan jezelf roker noemen
inso en ik hebben een band want camel geel
Smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor verschillen merk je per merk qua roken?
Ja snap ikquote:
Nietsquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
#leekandproud
smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
#leekandproud
was het maar thcquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikMaar wat is dat dan?
Bij roken is het toch allemaal nicotine en thc
En smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikMaar wat is dat dan?
Bij roken is het toch allemaal nicotine en thc
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkiesquote:
doe niet zo gekquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkies
nee want daarvan moet ik kotsenquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je geen verschil in smaak beschrijven. Dan koop je toch de goedkoopste van die kankerstikkies
De ene is zwaarder, de ander is lichter?quote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar je moet wel zin hebben om vieze smaak te inhalerenquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij zegt alleen maar smaakquote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ene is zwaarder, de ander is lichter?
Zo moeilijk is het niet.
apartquote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
wat een RAMP in turkije en cyprus toen mn camel op was
NERGENS hadden ze camel geel
dus ik had malboro
Ja, er zitten smaakverschillen in.quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij zegt alleen maar smaakFucking vage term om een verschil te beschrijven. Tuurlijk is het smaak.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, er zitten smaakverschillen in.
Maar de ene is niet zoet of zuur.
quote:
in istanbul niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
in turkije sowieso hadden ze gewoon overal camel
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals er in wiet verschillende smaken zit. Maar hoe kun je dat uitleggen
bij wiet ruik je het toch al wat het isquote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.
Alleen dat je van de een meer stoned word
als jij chocolade koopt, kies je toch ook chocolade die je lekker vindt, niet de goedkoopste, smerige cheape troep?quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Bij wiet kan ik het ook nooit benoemenofv oelen.
Alleen dat je van de een meer stoned word
Wat voor soort wiet?quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
bij wiet ruik je het toch al wat het is
oh dat kan ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
bij wiet ruik je het toch al wat het is
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij chocolade koopt, kies je toch ook chocolade die je lekker vindt, niet de goedkoopste, smerige cheape troep?
Bij sigaretten ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.
de rokers ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het meer merkgebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |