SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Die yes nummers duren me altijd te lang
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
quote:
Tot nuquote:
Minstens 1200quote:Op maandag 28 december 2015 19:35 schreef Stickertje het volgende:
dit nummer staat 500 plaatsen te hoogLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Idioot korte versie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Normaal gesproken acht en een halve minuut, maar ze hebben er al 2 minuten wggeknipt door de intro over te slaan.quote:![]()
Ditquote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef Max23 het volgende:
Wel een van de mindere liedjes van Ed die er in staat
-XOXO-![]()
Ze kappen Yes af, want ze draaien niet genoeg Ed Sheeran op radio 2No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Hoezo staat dit zo hoog
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Beetje saaie nummers komen er aan (op Aretha na). Ik ga maar ff gamen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dit vind ik niet zo bijzonder spannend"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Alleen vrouwen zie ik meezingen, dat zegt me genoegLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
queen saai vindenquote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Jane het volgende:
Beetje saaie nummers komen er aan (op Aretha na). Ik ga maar ff gamen.
Ze smelten de kazen!![]()
Origineel van Ringo is beterWhen I was a child I had a fever.
Mwah ik vind de drums op deze beter.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, Queen is niet saai, maar ook niet mijn favoriete Queen-nummer of zo.quote:
Deze van Ed is wel tergend saai, btw.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Kennen vrouwen het hele album van Ed uit hun hoofd dan.. ik heb dit nummer nog nooit op de radio gehoord hahaquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind de drums op deze beter.When I was a child I had a fever.
The A Team is wel te pruimenquote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef Max23 het volgende:
Thinking out loud, I see Fire, Give me Love en The A-team staan terecht een heel stuk hoger.Ze smelten de kazen!![]()
Nu ga je zelfs voor mijn maatstaven een stapje te ver.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sing is lekker, maar die staat er dan weer niet in.quote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef Max23 het volgende:
Thinking out loud, I see Fire, Give me Love en The A-team staan terecht een heel stuk hoger.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
I SAY A LITTLE PRAYER FOR YOU"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jawel, die is al geweest alleen (1373). Net als Lego House(1079) en Don't (1436)quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sing is lekker, maar die staat er dan weer niet in.![]()
Op nummer 1373quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sing is lekker, maar die staat er dan weer niet in.
Dit is gelukkig een stuk beter
Forza Eniesee!![]()
Nog nooit zo'n bipolar uurtje meegemaakt als ditquote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een uurtje met ups en downs.
De hele nacht is zo schizofreen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n bipolar uurtje meegemaakt als ditOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die ene met 3x Bluf kon er ook wat vanquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n bipolar uurtje meegemaakt als dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Porcelain isquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Porcelain, zonder twijfel de beste van Moby
Ik ook.quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om 2:15 BackstreetBoys
Mani vindt dit leukOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Altijd met videoclip bekijken deze nummertje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat staat al weken in mijn agenda.quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mani vindt dit leukReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Go komt er voor mij echt meteen achteraan.quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porcelain, zonder twijfel de beste van MobyOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zwaar terechte notering, deze van MobyThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dilemma: WDMHFSB of Natural Blues?quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porcelain, zonder twijfel de beste van Moby![]()
Waarom staat Boyzone niet in de lijstquote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mani vindt dit leuk![]()
* Stickertje voegt toe aan vrije keuzesZe smelten de kazen!![]()
Je moet je gezegend voelen dat je dit nummer nu wel kent.quote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik mij schamen dat ik dit niet ken?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Had ik ook al gezienquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom staat Boyzone niet in de lijst![]()
* Stickertje voegt toe aan vrije keuzes
Jarenlang in mijn vrije keuze gehad, en toen ik het had opgegeven, kwam die eindelijk binnenquote:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gelijk op de "to download" lijst gezet welquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet je gezegend voelen dat je dit nummer nu wel kent.
-XOXO-![]()
Ook geen I Want You Back van Take That ofzo.quote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom staat Boyzone niet in de lijst![]()
* Stickertje voegt toe aan vrije keuzesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat komt door Peter Gabrielquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n bipolar uurtje meegemaakt als dit
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik twijfelde tussen deze en Teardrop van Massive Attack en toen voor de 2e gegaan. Ik heb aan 20 keuzes niet genoeg hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jarenlang in mijn vrije keuze gehad, en toen ik het had opgegeven, kwam die eindelijk binnenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jij hebt toch ook op Arcade Fire gestemd? Misschien niet meer doen danquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jarenlang in mijn vrije keuze gehad, en toen ik het had opgegeven, kwam die eindelijk binnen![]()
![]()
Echt? dat had ik dan wel weer verwacht, ook maar even toevoegen in mijn lijstquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook geen I Want You Back van Take That ofzo.Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porcelain, zonder twijfel de beste van MobyReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Helemaal geen Take Thatquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Echt? dat had ik dan wel weer verwacht, ook maar even toevoegen in mijn lijst
Schandaligquote:Op maandag 28 december 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook geen I Want You Back van Take That ofzo."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Moby-wan-kenobi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar nog The Flood, die is nu foetsie.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Staat Narcotic - liquido er eigenlijk in ?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dan doe ik die ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Babe van Take That vind ik persoonlijk een van hun mooiste
Die ja! Zaligquote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ja, sinds een paar jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef essnhills het volgende:
Staat Narcotic - liquido er eigenlijk in ?![]()
Deze
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Gaat eindelijk weer lekker los
Forza Eniesee!![]()
Al jaren een van de hoogstgenoteerde Duitse plaatjes toch?quote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef essnhills het volgende:
? Nee dat was ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook op Arcade Fire gestemd? Misschien niet meer doen dan
jaquote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef essnhills het volgende:
gelukkig wel, en komt ergens in de avond uren
GENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh goed zoquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Geen idee, maar dat vind ik zo'n heerlijk nummerquote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Al jaren een van de hoogstgenoteerde Duitse plaatjes toch?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Morgen rond half 11quote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja![]()
Forza Eniesee!![]()
Deze is lekker rechttoe rechtaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wanneer?quote:Op maandag 28 december 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja![]()
Zal wel ergens woensdagavond zijn zeker?
Oh dan kan ik hem wel luisterenquote:![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 19:47 schreef essnhills het volgende:
Staat Narcotic - liquido er eigenlijk in ?Morgenavond wordt dat nummer gedraaid.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
SkyRadio meuk, da ist inderdaad...quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Narcotic stond verrassend hoog in de lijst van Sky Radio (top 101 ofzo) Dat had ik niet verwacht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dit is een single geweest. 1976 dacht ikquote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef cafca het volgende:
Is dit eigenlijk ooit een single geweest?Ze smelten de kazen!![]()
Jaren '90 cult.quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Narcotic stond verrassend hoog in de lijst van Sky Radio (top 101 ofzo) Dat had ik niet verwacht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb ik op gestemdquote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Narcotic stond verrassend hoog in de lijst van Sky Radio (top 101 ofzo) Dat had ik niet verwacht.
MehcklemoreAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Wel mooi deze
Mooi, mooi
quote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Mooiste lied van Macklemore & Ryan Lewis.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Aan de ene kant kan ik deze wel waarderen
Aan de andere kant is het hipstermeuk ;@"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Waarmee?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooiiii"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Straks nog Can't Hold Us
Mede door Frank Ocean gewoon een genotsplaat.quote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef essnhills het volgende:
Aan de ene kant kan ik deze wel waarderen
Aan de andere kant is het hipstermeuk ;@
Frank Oceangod
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet.When I was a child I had a fever.
Wat vind je ervan?quote:Op maandag 28 december 2015 19:53 schreef Homdeck het volgende:
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet.![]()
Heeft dat ook al een spel?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken het van the Colbert Reportquote:Op maandag 28 december 2015 19:53 schreef Homdeck het volgende:
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet.
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Woon je in Drenthe?quote:Op maandag 28 december 2015 19:53 schreef Homdeck het volgende:
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet.I love music |Ajax forever
Best een aardig liedje weer. Alleen er staan wel heel veel van die "aardige liedjes" in de lijst, waardoor heel veel pareltjes uit de lijst zijn verdwenen.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 19:53 schreef Homdeck het volgende:
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet.Was vorig jaar ofzo een hitquote:Op maandag 28 december 2015 19:53 schreef Homdeck het volgende:
ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ken dit niet."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja en Lennon is er goed in.quote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat ook al een spel?
I love music |Ajax forever
Oeh ik zie volgend uur mijn ultieme hoofdknal nummer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat verklaart veelquote:
Maar als je van kinderen houdt, dan zwaait er wat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WAKE UP!quote:Op maandag 28 december 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Oeh ik zie volgend uur mijn ultieme hoofdknal nummer.![]()
Ja, zowel een bordspel als een spel op de iPad. Erg leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat ook al een spel?Make love, not war ☮![]()
Snow Patrol
Mijn favoriete Snoooo Petrol nummertje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie niks meer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Chop Sueygod?quote:Op maandag 28 december 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Oeh ik zie volgend uur mijn ultieme hoofdknal nummer.![]()
Dit was waar het mis ging bij Snow Patrol, al is deze nog wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan gaan de voetjes even van de vloer hier.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niks mis met dit nummer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eensquote:
Nee dit was het hoogtepunt en sindsdien is het nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was waar het mis ging bij Snow Patrol, al is deze nog wel leuk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ook wel een beetje over met deze band of niet, hoor er nooit meer iets overAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
45 denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik kan van die Haandrikman geen hoogte krijgen of ie nou 30 of 50 is.When I was a child I had a fever.
Nee, wij leven niet in Hunebeddenquote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren en ten oosten van het ijsselmeer is toch Drenthe?
Tijdens de eerste 4 liedjes van het komende uur kan ik mooi Lennon naar bed brengen. Moet lukken.
Make love, not war ☮![]()
De meeste radio 2 djs doen alsof ze 20 jaar jonger zijn dan in werkelijkheid.quote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik kan van die Haandrikman geen hoogte krijgen of ie nou 30 of 50 is.![]()
bert komt ook uit drenthe trouwens
When I was a child I had a fever.
Je kan dat kind System of a Down toch niet ontzeggen?quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Tijdens de eerste 4 liedjes van het komende uur kan ik mooi Lennon naar bed brengen. Moet lukken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
maar dan mis je SOADquote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Tijdens de eerste 4 liedjes van het komende uur kan ik mooi Lennon naar bed brengen. Moet lukken.
Wowow nee Final Straw was veeeeel beter. En die plaat daarvoor ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit was het hoogtepunt en sindsdien is het nooit meer goed gekomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2245 trouwens de Dodenrit
Wel wakker blijven allemaal heLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan dat kind System of a Down toch niet ontzeggen?In b4 plaatjequote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan dat kind System of a Down toch niet ontzeggen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
zekerquote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Szura het volgende:
Wel wakker blijven allemaal he
Dat ie dan weet waar Hilversum ligt...quote:I love music |Ajax forever
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan dat kind System of a Down toch niet ontzeggen?Vooral mezelf graag.
Ok, ik heb nog nooit een album van Snow Patrol gehoord.quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wowow nee Final Straw was veeeeel beter. En die plaat daarvoor ookReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan kloppen, een neefje van hem zit bij mijn dochter in de klasquote:No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik wil Omsk wel bereiken ja.quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Szura het volgende:
Wel wakker blijven allemaal he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt voor je berichtje Pierre De Wit, nee echt bedankt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Final Straw van R.E.M.quote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wowow nee Final Straw was veeeeel beter. En die plaat daarvoor ook![]()
![]()
Vrouwen die mogen stemmen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb er op gestemdquote:Op maandag 28 december 2015 19:58 schreef Szura het volgende:
Wel wakker blijven allemaal he
Die heb ik niet eens overwogen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:59 schreef Cee het volgende:
SOAD is last minute gesneuveld tijdens mijn selectie van m'n T2000 lijstje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dan moeten we de trojka wat vergroten.quote:Op maandag 28 december 2015 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil Omsk wel bereiken ja.![]()
Ik niet.quote:Op maandag 28 december 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft er allemaal gestemd op Dodenrit?
IK IK IKMake love, not war ☮![]()
924 Alice Cooper School's Out
923 Andrea Bocelli Vivo Per Lei
922 System Of A Down Chop Suey!
921 Bon Jovi Wanted Dead Or Alive
920 Talk Talk Life's What You Make It
919 The Rolling Stones Ruby Tuesday
918 Marco Borsato Ik Leef Niet Meer Voor Jou
917 Queen Breakthru
916 Dexy's midnight runners Come On Eileen
915 JJ Cale After Midnight
914 Heart Crazy On You
913 Prodigy Firestarter
912 Lionel Richie HelloZe smelten de kazen!![]()
FIFA verbieden dusquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een videospelletje.. waarschijnlijk FIFA.![]()
![]()
Vorig jaar, dit jaar nietquote:Op maandag 28 december 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
IK IK IKZe smelten de kazen!![]()
924 School's Out - Alice Cooper![]()
923 Vivo Per Lei - Andrea Bocelli
922 Chop Suey! - System Of A Down![]()
921 Wanted Dead Or Alive - Bon Jovi![]()
920 Life's What You Make It - Talk Talk![]()
919 Ruby Tuesday - The Rolling Stones
918 Ik Leef Niet Meer Voor Jou - Marco Borsato![]()
917 Breakthru - Queen![]()
916 Come On Eileen - Dexy's Midnight Runners![]()
915 After Midnight - J.J. Cale
914 Crazy On You - Heart![]()
913 Firestarter - Prodigy![]()
912 Hello - Adele Lionel Richie
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nog een klein uur om alle Lionel Richie-Hello...-plaatjes bij elkaar te zoeken."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb nergens op gestemd.quote:Op maandag 28 december 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
IK IK IK
Ik wil namelijk over alles kunnen zeiken...![]()
walgelijke AIDS reclamequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wil over jou zeikenquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nergens op gestemd.
Ik wil namelijk over alles kunnen zeiken...Ze smelten de kazen!![]()
Hopelijk steekt Marco dit jaar te vroeg een cobra6 afquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
oh jollyquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef Ferdo het volgende:
Nog een klein uur om alle Lionel Richie-Hello...-plaatjes bij elkaar te zoeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
924 Alice Cooper School's Out _O_
923 Andrea Bocelli Vivo Per Lei :?
922 System Of A Down Chop Suey!![]()
921 Bon Jovi Wanted Dead Or Alive :)
920 Talk Talk Life's What You Make It _O_
919 The Rolling Stones Ruby Tuesday
918 Marco Borsato Ik Leef Niet Meer Voor Jou![]()
![]()
917 Queen Breakthru
916 Dexy's midnight runners Come On Eileen![]()
915 JJ Cale After Midnight :?
914 Heart Crazy On You :?
913 Prodigy Firestarter![]()
912 Lionel Richie Hello![]()
924 Alice Cooper School's Out![]()
923 Andrea Bocelli Vivo Per Lei![]()
921 Bon Jovi Wanted Dead Or Alive![]()
920 Talk Talk Life's What You Make It![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
919 The Rolling Stones Ruby Tuesday![]()
917 Queen Breakthru![]()
915 JJ Cale After Midnight![]()
914 Heart Crazy On You![]()
912 Lionel Richie Hello(deze wel)
Nu twee monsters naar bed. Veel gemist? Over 10 min weer luisteren, prima uurtje op komst, jammer van JonFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
hij had achteraf beter een soa kunnen riskeren iddquote:Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom blaas je een condoomautomaat op?When I was a child I had a fever.
924 School's Out Alice Cooper![]()
![]()
923 Vivo Per Lei Andrea Bocelli
922 Chop Suey! System Of A Down
921 Wanted Dead Or Alive Bon Jovi
920 Life's What You Make It Talk Talk![]()
![]()
![]()
![]()
919 Ruby Tuesday The Rolling Stones
918 Ik Leef Niet Meer Voor Jou Marco Borsato
917 Breakthru Queen
916 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners
915 After Midnight J.J. Cale
914 Crazy On You Heart![]()
913 Firestarter Prodigy
912 Hello Lionel Richie![]()
![]()
917 Queen Breakthru ^O^
915 JJ Cale After Midnight
913 Prodigy Firestarter *O*
912 Lionel Richie Hello
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ook na negenen nog Borsato.quote:Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk steekt Marco dit jaar te vroeg een cobra6 af![]()
Ik moet al lachen als ik denk dat Hello eraan komt
Insert Wie is hetquote:Op maandag 28 december 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet al lachen als ik denk dat Hello eraan komtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
917 Queen Breakthru![]()
912 Lionel Richie Hello
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Heb je de plaatjes al klaar staan?quote:Op maandag 28 december 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet al lachen als ik denk dat Hello eraan komtZe smelten de kazen!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet al lachen als ik denk dat Hello eraan komt
Is it mie/tea/brie/etc. you're looking for?quote:Op maandag 28 december 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet al lachen als ik denk dat Hello eraan komt"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Verkeerde topicquote:Op maandag 28 december 2015 20:01 schreef Makamba_ het volgende:
Is er alweer bijna een nummer van Queen met Slash op de gitaar?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?
Ik.quote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
917 Queen Breakthru :?
913 Prodigy Firestarter :)
912 Lionel Richie Hello
Ik ken die nie.quote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
922 System Of A Down Chop Suey! _O_![]()
921 Bon Jovi Wanted Dead Or Alice Who the fuck is Alice?
919 The Rolling Stones Ruby Tuesday :)
918 Marco Borsato Ik Leef Niet Meer Voor Jou :/
917 Queen Breakthru *O*
916 Dexy's midnight runners Come On Eileen *O*
915 JJ Cale After Midnight :?
914 Heart Crazy On You :)
912 Lionel Richie Hello it's me![]()
![]()
![]()
¡Yo! Lo siento...quote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Such a Shame hierquote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ok, jij wintquote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
912 Lionel Richie Hello
Ik nietquote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?![]()
Alweer zoveel vraagtekensquote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
912 Lionel Richie Hello
quote:quote:quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alice
ikkequote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
Wie heeft er hier NIET op Talk Talk gestemd?When I was a child I had a fever.
Is Alice Cooper nu al?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 20:04 schreef peaceman het volgende:
-XOXO-![]()
Of ze herkent het.quote:Op maandag 28 december 2015 20:06 schreef Cee het volgende:
Ess gaat zometeen kennismaken met Chop Suey
Chop Suey is de beste van het uurThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dat wordt een nek hernia.quote:Op maandag 28 december 2015 20:06 schreef Cee het volgende:
Ess gaat zometeen kennismaken met Chop SueyReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
922 System Of A Down Chop Suey! _O_
921 Bon Jovi Wanted Dead Or Alice Who the fuck is Alice?![]()
![]()
Hopelijk live-versie!
919 The Rolling Stones Ruby Tuesday _O_![]()
![]()
918 Marco Borsato Ik Leef Niet Meer Voor Jou :/
917 Queen Breakthru *O*
916 Dexy's midnight runners Come On Eileen *O*
915 JJ Cale After Midnight _O_
912 Lionel Richie Hello it's me
PRRRRRRRRRRRRRRRRIMA UURTJE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is zijn leukste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
How You Gonna See Me Now is zelfs Sky-Radio-proof.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |